Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Martin mot SM -07 (AF)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 mars, 2007 at 08:26 #844990Anonym anvandareMember
Hann inte skriva in gårdagens pass igår.
Var iaf första tunga bröst triceps och det var underbart
Dips: kv+30*8 kv+35*8 kv+40*6
Sned hantel press ca 40grader: 42kg*8*8 47,5*6
bänkpress: 90kg*8 105kg*8 110kg*6
Smal bänk smith: 70kg*8*8*6
En arms cabel extension: 3 setpasset tog mellan 30-40min
Så var det, lite konsiga vikt ökningar då jag försöker känna in var jag ligger, var länge sen jag körde så här.
Men grymt insiprerande!!!!!Ska försöka köra in ett gäng bilder i helgen om jag hinner ska dock jobba på
J-SM i styrkelyft i jkpg och på kurs på söndag..Ikväll blir det för övrigt BEN vilket numera är ett favvo pass då dom växt som F*N på slutet
hade
2 mars, 2007 at 20:50 #844991Anonym anvandareMemberHallå!
Dagens ben pass som blev relativt lätt pga av att jag precis blibit av med en ljumsk skada.
Benspark 3 set á 8,8,6 reps
Bencuel 3 set á 8,8,6 reps
Knäböj 120kg*8 130kg*8 145kg*6
utfall 50kg*16*16 60kg*12Börjar med Maskinerna för att bli rejält var i ljumsken, sen finns det 4 set uppvärming i böjen. Om ljumskarna känns bra så blir det mer vikt nästa vecka.
Har för övrigt en träningsverk som inte går att beskriva med ord
Så skönt är det!!! Gött med första tunga veckan på ett tag…Imon e det jobb på jsm i styrkelyft som gäller.
2 mars, 2007 at 20:53 #844992Anonym anvandareMemberBra pass! Du verkar köra intensivt (:emo-thumb ), det är bra grejer!
Lycka till.
2 mars, 2007 at 21:49 #844993Anonym anvandareMemberLinusHansen wrote:Bra pass! Du verkar köra intensivt (:emo-thumb ), det är bra grejer!Lycka till.
Kör alltid med 30 sek vila melllan seten, det ger mig bra resultat, mina pass ligger på 20-50 min. Ser ingen mening med att vila mer om man tränar för AF.
3 mars, 2007 at 10:26 #844994Anonym anvandareMemberTjabba , nu förväntar jag mig bra med uppdateringar här !!!!
kör på nu .
3 mars, 2007 at 14:32 #844995Anonym anvandareMemberDenna journal har jag missat! kommer ligga som favorit på datorn.
3 mars, 2007 at 16:48 #844996Anonym anvandareMemberSka du börja träna på friskis igen snart Martin? Ja trodde du flyttat lr något
// Albert
3 mars, 2007 at 21:13 #844997Anonym anvandareMemberTja Alla!
Idag har jag jobbat 12 timmar på styrkelyft JSM, snacka om att få motivation.
Grymast för dagen var Magnus Örnerud 360 kg i böj,fattar ni va grymt, adrenalinet började spruta o jag ställde mig upp o skrek!!!
Det var en grym upplevse o fett imponerande, 360KG!!!!!!Har fått inspiration för ett tag framöver nu… Helt otroligt han e 20 bast..
Aja imon är det dags för ett hårt vad, axel, mage pass ska bli riktigt gött.
Ska försöka ta lite dags forms bilder imon så får ni se på den med, inget att skryta med direkt, men den duger for now.Sleep83 wrote:Ska du börja träna på friskis igen snart Martin? Ja trodde du flyttat lr något
// AlbertJobbar på exercise nu så kör mest där, men har fort kvar kort på friskis och är där ibland, ska också köra lite på idrottshuset och atlantis med lite kompisar.
Han e go lördag kväll alla!
4 mars, 2007 at 18:55 #844998Anonym anvandareMemberDagens sega pass.
Vader, axlar, mage
Stående vadpress 3 set
Sittande vadpress 3 set
Sittande hantel press 90 grader 32,5kg*8 35kg*8 37,5kg*6
Hantellyft 10kg*8 8kg*8 10kg*6 (Nu snackar vi strikt till det extrema)
Raka Crunches med statisk vila 3 set
Sneda crunches med statisk vila 3 setVar segt idag då jag jobbba 12 tim i lör och va på kurs innan idag, så med andra ord
trööööttFörresten har jag tagit lite dagsforms bilder i alla hast som kommer upp snart…
Blev lite kassa då man fick stressa och så då det var mycket folk o jag som jobbar där ska inte stå o näcka egentligen, e inte ett sånt gym… hahahah4 mars, 2007 at 19:24 #844999Anonym anvandareMemberVill egentligen inte lägga upp dessa bulk bilder, men man är väl en man vid sitt ord
Är lite snea o så, både bilderna o poseringen då jag fick göra det väldigt snabbt när igen såg då avkläddhet inte uppskatas på gymmer :frust:
Vikten är väl ca 92kg på ca 181cm.Tycker själv inte bilderna gör mig rättvisa riktigt, då jag tycker formen e bättre än den ser, sen så missar jag ju flexa vissa kroppsdelar i vissa bilder, suger rätt mycket på posering, men så här ser det ut nu.
Fan nu lät det som en massa goa bortförklaringar
Aja dömm själva…4 mars, 2007 at 19:26 #845000Anonym anvandareMemberSå, ser läget ut, om ni undrar om sidevhesten så försökte jag ändra ljuset som sög, men gick inte så bra, Charlotte på forummet här fick hjälpa mig sen och jag la miog inte i mer, Tack!!!
Aha, varsågoda o klaga, särskilt på vadrena som SUGER!!!
4 mars, 2007 at 23:45 #845001Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Vill egentligen inte lägga upp dessa bulk bilder, men man är väl en man vid sitt ordSluta med bortförklaringarna nu Det kommer ju dessutom bli bättre sen när extrakilona skalas bort men ser klart lovande ut redan nu tycker jag. Gillar speciellt ryggbilden :up:
4 mars, 2007 at 23:53 #845002Anonym anvandareMemberPetter__Jonsson wrote:Sluta med bortförklaringarna nu Det kommer ju dessutom bli bättre sen när extrakilona skalas bort men ser klart lovande ut redan nu tycker jag. Gillar speciellt ryggbilden :up:Måste ju bortförklara vet du väl :p Rygg bilden gilla jag med, har lärt mig den posen hyfsat bra nu. Får la se hur det blir på tävling sen, hoppas va ett par kg tyngre i år än förra året.
5 mars, 2007 at 00:03 #845003Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Måste ju bortförklara vet du väl :p Rygg bilden gilla jag med, har lärt mig den posen hyfsat bra nu. Får la se hur det blir på tävling sen, hoppas va ett par kg tyngre i år än förra året.Haha, ja man måste väll det :p
Ja det är sannerligen inte helt lätt det där med posering. Jag tänkte också öva på det till nästa gång
Låter lovande, är helt övertygad om att du kommer att ha gjort framsteg :nod Vad mätte du in på förra året? (såg att du hade planer på att gå i +180 i år?)
5 mars, 2007 at 09:56 #845004Anonym anvandareMemberPetter__Jonsson wrote:Haha, ja man måste väll det :pJa det är sannerligen inte helt lätt det där med posering. Jag tänkte också öva på det till nästa gång
Låter lovande, är helt övertygad om att du kommer att ha gjort framsteg :nod Vad mätte du in på förra året? (såg att du hade planer på att gå i +180 i år?)
Jo, jag har kört grymt mycket mer poseringsträning redan nu, för förra året såg det jävligt illa ut. Sen har benen vuxit grymt bra o det gör mycket
Jag, tror jag mätte in på 179, var så tom så jag kommer inte ihåg så bra Borde ju varit nått sånt. Tror jag ska försöka sträcka in mig i långa dom e lite sämre i styrkan. Fast man får ju se hur det blir. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.