Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Martin mot SM -07 (AF)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 april, 2007 at 14:05 #845290Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Håller med, ser ju bra ut på bilderna och snart är det dags att börja dieta, så va fan..!
+1
Ser skit bra ut Martin!!:up:
Bra jobbat!!!
Kör på,Du gör det bra!!//S*10 april, 2007 at 15:04 #845291Anonym anvandareMemberNee, det är väl inte hela världen, men ni vet väl också vilken ångest man får och man känner sig ju aldrig i form och man e liten och klen 😮
Megarexi kallas det tror jagFast gott var det ju!
Vi (min sambo och jag) har precis kommit på att vår semester inte blir jätte kul då jag är mitt inne i dieten då. Fast rätt skönt att va ledig och kunna satsa stenhårt för i år ska det gå så j-vla bra!!!
10 april, 2007 at 20:50 #845292Anonym anvandareMemberJaha, har man kört ett pass idag då.
Skullwe fått nytt träningsprogram idag med coach var upptagen med att fixa nått till FIBO. Så blev ett tungt rygg, axel, biceps pass till, och jag klagar inte:D
Chins: kv+30kg*8 kv+32,5kg*8 PB kv+35kg*5,5 riktigt nära en sexa dock PB ändå då jag aldrig kört så tungt
Chins rodd 3 set
Marklyft 190kg*8*8 225kg*6 PB FILM kommer
Baksida axlar 3 set
Bicepscurl stång 3 set
sittande hantelcurl 3 setGött pass, ska egentligen inte köra så här tungt nu, men fick ju inte schemat.
10 april, 2007 at 21:53 #845293Anonym anvandareMemberja tycker du har bra form! Jagä r under diet och ser inte ut så där ännu…
Kul att se att du kör på med pb på ryggpassen varje vecka!
10 april, 2007 at 22:32 #845294Anonym anvandareMemberHär kommer filmen som utlovat.
Fint pass igen![youtube=mketbz7jQ8I]
11 april, 2007 at 08:47 #845295Anonym anvandareMemberFredrik.J wrote:ja tycker du har bra form! Jagä r under diet och ser inte ut så där ännu…Kul att se att du kör på med pb på ryggpassen varje vecka!
Tack, får val gå med på att formen e ok då :p
Klart man måste göra lite PB’s, det e ju skoj.bullis the king wrote:Grymma mark!/QUOTE]Tack, man försöker.
11 april, 2007 at 08:59 #845296Anonym anvandareMemberFan va kul Martin , tänkte för mig själv attdet var ett tag sedan man var härinne och ville se om du hade lagt upp en ny film och vad ser jag till min glädje? FILM bra jobbat !
11 april, 2007 at 11:33 #845297Anonym anvandareMemberRiktigt imponerande mark!!! Inte många som kan kalla dej ”fitnessfjolla”!!
11 april, 2007 at 11:56 #845298Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Fan va kul Martin , tänkte för mig själv attdet var ett tag sedan man var härinne och ville se om du hade lagt upp en ny film och vad ser jag till min glädje? FILM bra jobbat !Försöker lägga upp massa med filmer och bilder är ju kul 😮
Hur går det för dig då, allt som planerat?
Hade kanon.
popeye wrote:Riktigt imponerande mark!!! Inte många som kan kalla dej ”fitnessfjolla”!!Tack, är dock en fitness fjolla, även om det med all säkerthet kommer bli nån SL tävling i framtiden, när jag tar fri år från tävlandet i AF. JSM låter ju kul.
11 april, 2007 at 12:33 #845299Anonym anvandareMemberSjuka mark martin! inga remmar heller va?
11 april, 2007 at 13:15 #845300Anonym anvandareMemberGymTT wrote:Sjuka mark martin! inga remmar heller va?Remmar??? Vad är det!?
Ne, har aldrig haft några problem med greppet, man blir stark där av grymt mycket chins… Hehehe
11 april, 2007 at 14:50 #845301Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Lite bilder från dagens pass, alltid kul att uppdatera formen även fast den är så här kass, skulle vilja skylla på dåligt ljus Men bättre än så här blir det inte…Snyggt!
Bra bröst som fasen, och klaga inte på formen, du får oss andra att må ännu sämmre :p11 april, 2007 at 17:03 #845302Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Remmar??? Vad är det!?Ne, har aldrig haft några problem med greppet, man blir stark där av grymt mycket chins… Hehehe
Bra det! riktigt impad hur som helst.
Snart pass i Jönkan! :up:
11 april, 2007 at 17:45 #845303Anonym anvandareMemberAddegbg wrote:Snyggt!
Bra bröst som fasen, och klaga inte på formen, du får oss andra att må ännu sämmre :pTack!
Har långa bröst, det är det som gör att dom ser så stora ut.
Man är ju form nojjig om man inte är i tävlingsformGymTT wrote:Bra det! riktigt impad hur som helst.Snart pass i Jönkan!
Tack!
12 april, 2007 at 14:52 #845304Anonym anvandareMemberJaha, nu har jag fått mitt nya program:
Det blir 20 reps på allt med 30 sekunders vila mellan seten, nu är mjölksyre träning som gäller, känns bra faktiskt, brukar ananrs inte va så pigg på 20 reppare.
Tror ej jag skriver vikter nu då dom känns o relevanta.
Igår körde jag försat passer: Vader, Axlar, mage
Stående vadpress 3 set
Sittande vadpress 3 set
Hantelpress axlar
Hantellyft
Raka och sneda cruncheshar idag grym träningsvärk i vaderna vilket är ovanligt, känns gött att reppa i vader, får grym kontakt.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.