Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Martin mot SM -07 (AF)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 mars, 2007 at 12:20 #845005Anonym anvandareMember
ser fint ut Martin!
5 mars, 2007 at 13:01 #845006Anonym anvandareMemberSleep83 wrote:ser fint ut Martin!Tack!
Du får börja träna här istället nu, jag e ju här
5 mars, 2007 at 13:39 #845007Anonym anvandareMemberSer bra ut martin.
5 mars, 2007 at 14:29 #845008Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Tack!Du får börja träna här istället nu, jag e ju här
Köpte precis nytt årskort på friskis kör tant-core-gympa på söndagarna för mina ryggproblem.
Men ja kan komma bort och köra något pass me dig någon dag så jag får lite inspiration
prio 1 just nu är dock att skala bort lite vikt
Är gymmet bra där då?
5 mars, 2007 at 14:44 #845009Anonym anvandareMemberSleep83 wrote:Köpte precis nytt årskort på friskis kör tant-core-gympa på söndagarna för mina ryggproblem.Men ja kan komma bort och köra något pass me dig någon dag så jag får lite inspiration
prio 1 just nu är dock att skala bort lite vikt
Är gymmet bra där då?
Åhh, vilken miss o köpa dör
Har core här med.
Jo, du får komma o köra nått pass här. Måste ju ändå träna även fast man har lite form noja :pGymmet är helt ok, har allt som behövs och nu har jag börjat köpa in grejer som jag tycker behövs, så det kommer att bli grymt.
5 mars, 2007 at 14:45 #845010Anonym anvandareMembercoffe_91 wrote:Ser bra ut martin.Tack Coffe! Hoppas på att det bara blir bättre…
5 mars, 2007 at 14:45 #845011Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Så, ser läget ut, om ni undrar om sidevhesten så försökte jag ändra ljuset som sög, men gick inte så bra, Charlotte på forummet här fick hjälpa mig sen och jag la miog inte i mer, Tack!!!Aha, varsågoda o klaga, särskilt på vadrena som SUGER!!!
Varsågod, och du har ju fått min bedömning av bilderna redan :emo-thumb
5 mars, 2007 at 14:53 #845012Anonym anvandareMemberGrymmeGreger wrote:Finns det hantlar över 35kg på Exercise nuförtiden?Finns upp till 52kg än så länge, jag planerar även att få in iaf 62kg, har ju inte jobbat hr så länge. Men tror 52 räcker till dig iaf
Var tränar du då?
Kom hit o prova om du vill, är faktiskt riktigt bra stämning här…5 mars, 2007 at 15:10 #845013Anonym anvandareMemberGrymmeGreger wrote:Kul att höra!
Jag körde ett halvår på Exercise för tre år sedan, men det verkar ju
vara lite annorlunda nu. Annars tränar jag på Sense, men mitt kort
går ut om 3 dagar, så jag känner att det är dags att rotera lite…Jo, e alltid roligt med omväxling. jag försöker ju få så alla kan köra här, byggare som jag, har även styrkelyftare och givetvis motionerer.
Bara komma in så kan jag fixa en prov vecka till dig.Mvh
5 mars, 2007 at 16:25 #845014Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Åhh, vilken miss o köpa dör
Har core här med.
Jo, du får komma o köra nått pass här. Måste ju ändå träna även fast man har lite form noja :pGymmet är helt ok, har allt som behövs och nu har jag börjat köpa in grejer som jag tycker behövs, så det kommer att bli grymt.
Ja kör så det ryker, core-pass är faktiskt rätt kul. men man känner sig lite töntig som enda kille med 50 tanter
ja, kanske det. men nära och bra till friskis… Jag bor ju kvar i Mackans gamla kvart
5 mars, 2007 at 20:36 #845015Anonym anvandareMemberGod afton!
Skulle vilat idag, men blev så sugen så jag körde idag ändå o det var så gött.
Rygg, baksida axlar
Chins: kv+25kg*8*8 kv+27,5kg*6
Chinsrodd: kv+20*8 kv+10*8 kv+5*6
Marklyft: 180kg*8*8 200kg*6
baksida axlar i cc:n liggnade 3 setRiktigt gött pass idag, vågade ladda på ganska bra i marken med o det är ju helt underbart…. Har nu köpt in en riktig stån till gymmet med och det var grym skillnad i greppet och hur elastisk den var, nice
5 mars, 2007 at 22:38 #845016Anonym anvandareMemberVill inte gå o lägga mig… Är så sjukt träningssugen hela dagarna så det finns inte, är så kul o köra lite tyngre igen.
Imon blir det nog bröst triceps pass, ska bli kul o få lite gött trööök igen
Godnatt alla sköna
6 mars, 2007 at 12:53 #845017Anonym anvandareMemberSitter man på jobbet (gymmet) och väntar på att få sluta och gå o träna själv är ju så motiverad nu tänker inte på anna än att lyfta!!!
Har för övrigt grym träningsverk i ryggen, mark och chins is the sheit!!!!
6 mars, 2007 at 16:11 #845018Anonym anvandareMemberMartin. wrote:God afton!Skulle vilat idag, men blev så sugen så jag körde idag ändå o det var så gött.
Rygg, baksida axlar
Chins: kv+25kg*8*8 kv+27,5kg*6
Chinsrodd: kv+20*8 kv+10*8 kv+5*6
Marklyft: 180kg*8*8 200kg*6
baksida axlar i cc:n liggnade 3 setRiktigt gött pass idag, vågade ladda på ganska bra i marken med o det är ju helt underbart…. Har nu köpt in en riktig stån till gymmet med och det var grym skillnad i greppet och hur elastisk den var, nice
Bra vikter i chinsen och mark, o du säger att du laddade på ganska bra. Chinsrodd, vad är det??
6 mars, 2007 at 22:01 #845019Anonym anvandareMembercoffe_91 wrote:Bra vikter i chinsen och mark, o du säger att du laddade på ganska bra. Chinsrodd, vad är det??Tack, jo ryggen e min starkaste sida. Chinsrodd är när du sätter ett smalt handtag på sidan av chinsställningen.
Dagens pass då, som inte var någon höjdare, kände mig almänt seg o trött.
Brsör, triceps
Dips 3 set med vikt
sned hantelpress 3 set
bänkpress 3 set
smalbänk 3 set
en arms tricpes ext. i cc 3 setinga bra vikter idag så tycker inte dom spela nån roll…
Hade gött alla….
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.