Martin mot SM -07 (AF)

Home Forums Seriösa träningsjournaler Martin mot SM -07 (AF)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 526 through 540 (of 895 total)
  • Author
    Dan_The_Man wrote:
    Bra bilder, avis på din fysik :D

Om du vill ha lite konstruktiv kritik så behöver du kanske bättra på baksida lår och vader… och kanske lite mer fokus på övre bröstet…
    Annars ser det kanon ut! Kör hårt!

Tack :D

Det låter som jag tycker, vaderna är katastrof, baksida lår är dåliga men har ändå blivit mycket bättre. Tycker inte jag gör den riktigt rättvisa här.
    Angående brösten är det svårt att få en hög look på dom då dom är extremt långa.

Men det är väl ungefär där jag tycker jag ska lägga mitt krut med, men det tar tid.

Tack för kritiken med!

Det här kommer se löjligt bra ut när dieten är klar. Herrejesus.

dbbb wrote:
    Det här kommer se löjligt bra ut när dieten är klar. Herrejesus.

Man kan ju alltid hoppas :P

Bra fysik Martin! hur lång blir dieten denna gång?

Tack, börjar dieta första Juli till den 23 sept.

Jag tror inte formen kommer bli några svårigheter för din del, det löser du nog. Men ta hjälp med poseringen idag. Blir ingen pallplats om du inte kan visa upp din fysik på ett bra sätt…

Kör i år men ta hjälp med den biten så snabbt som möjligt.

I övrigt ser det bra ut men håller med föregående talare om vad som behöver förbättras. :up:

Ett väldigt bra utgångsläge. Det ska inte vara några problem alls att komma i en grym form.

Alm wrote:
    Jag tror inte formen kommer bli några svårigheter för din del, det löser du nog. Men ta hjälp med poseringen idag. Blir ingen pallplats om du inte kan visa upp din fysik på ett bra sätt…

Kör i år men ta hjälp med den biten så snabbt som möjligt.

I övrigt ser det bra ut men håller med föregående talare om vad som behöver förbättras. :up:

Nee, vet att poseringen var mitt största problem förra året, men känner mig faktiskt ganska säker på AF poserna i år, bara att finslipa.
    Byggar poserna är en annan historia, med det får nog vänta till nästa år.

Ogge wrote:
    Ett väldigt bra utgångsläge. Det ska inte vara några problem alls att komma i en grym form.

Hoppas på det, runt hälften så mycket som ska bort detta året jämfört med förra så.

Riktigt fin bulk form Martin om man nu kan kalla det bulk form.:)
    Det kommer iaf se grymt bra ut när du är klar med deffen, ska bli kul å se.
    Kör hårt:emo-thumb

Helmut wrote:
    Riktigt fin bulk form Martin om man nu kan kalla det bulk form.:)
    Det kommer iaf se grymt bra ut när du är klar med deffen, ska bli kul å se.
    Kör hårt:emo-thumb

Tack :)

Jag kallar det bulk, har gått up ca 1kg i månaden vilket har funkat riktigt bra!

Ska försöka hålla hyfsat med bild uppdateringar under dieten.

Chins: kv+17,5kg*14 PB :D kv+15kg*12 kv+5kg*10 kv*8
    Chinsrodd: kv*14*12*10*8
    Marklyft: 130kg*14 150kg*12 170kg*10 Här höll mag innehållet på att komma upp så körde inte mer mark, åt lite nära inpå.
    Baksida axlar maskin: 4 set
    Stångcurl: 4 Set
    Sittande hantelcurl: 4 set

Ok pass, kände mig rätt seg i dag allmänt men ganska nöjd med tanke på det.
    Chinsen e lustiga nu förtiden, första setet är jag hur stark som helst sen bara fösvinner all ork. :|

Grymma pass matrin!
    Keep up the good work, kul att läsa! /J.

Martin. wrote:
    Chins: kv+17,5kg*14 PB :D kv+15kg*12 kv+5kg*10 kv*8
    Chinsrodd: kv*14*12*10*8
    Marklyft: 130kg*14 150kg*12 170kg*10 Här höll mag innehållet på att komma upp så körde inte mer mark, åt lite nära inpå.
    Baksida axlar maskin: 4 set
    Stångcurl: 4 Set
    Sittande hantelcurl: 4 set

Ok pass, kände mig rätt seg i dag allmänt men ganska nöjd med tanke på det.
    Chinsen e lustiga nu förtiden, första setet är jag hur stark som helst sen bara fösvinner all ork. :|

Bra pass, dina ryggpass är så fruktansvärt gryma. Har en fråga, chinsrodden har du växt bra på dom? funderar själv på att testa mig på dom.

Helmut wrote:
    Bra pass, dina ryggpass är så fruktansvärt gryma. Har en fråga, chinsrodden har du växt bra på dom? funderar själv på att testa mig på dom.

Nja, tycker man får go kontakt när man sträcker ut riktigt så ja.
    Men är ju mycket för chins är ett tvöingmoment jag vill ha mycket liknande övningar.

Martin. wrote:
    Nja, tycker man får go kontakt när man sträcker ut riktigt så ja.
    Men är ju mycket för chins är ett tvöingmoment jag vill ha mycket liknande övningar.

Aha, jo ok, men ska väl prova på det å känna hur det känns iaf, funderar själv på att ställa opp i AF så det kanske hjälper till lite styrkemässigt i chinsen:) .

Viewing 15 posts - 526 through 540 (of 895 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.