Martin mot SM -07 (AF)

Home Forums Seriösa träningsjournaler Martin mot SM -07 (AF)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 601 through 615 (of 895 total)
  • Author

Gött å se! Se NU till att ro segern i hamn oxå, vi är många som håller våra tummar och tår! I alla fall jag, för jag kommer och hejja :P!
    Keep up the good work baby! /J.

superberggren wrote:
    Gött å se! Se NU till att ro segern i hamn oxå, vi är många som håller våra tummar och tår! I alla fall jag, för jag kommer och hejja :P!
    Keep up the good work baby! /J.

Ska göra mitt bästa och kommer placer mig betydligt bättre i år det är jag övertygad om.

Fortfarande 3 Set med 20 reps i varje

Knäböj
    Utfall
    Bencurl
    Benspark

Grym pump idag, känns som formen helt klart är på rätt väg, känns mycket bra faktiskt lyckas behålla musklerna i år med ;)

Jag ser fram emot måndag, jag ska se till så att jag också kör rygg då :)

Ogge wrote:
    Jag ser fram emot måndag, jag ska se till så att jag också kör rygg då :)

Härligt jag med, ska vi köra chins tävling då :D
    Kommer nog bli ett gött pass, får se till att ta emd kameran då och dokumentera lite ;)

Vad händer på måndag, har man inte fått inbjudan till optiträning på exercise?
    :(

GymTT wrote:
    Vad händer på måndag, har man inte fått inbjudan till optiträning på exercise?
    :(

Haha, jag ska upp till Linköping och köra lite Ogge, behöver nån som piskar på mig lite, du är välkommen till Exercise när du vill ;)

Dagens pass

Stående vadpress
    Sittande vadpress
    Sittande hantelpress
    Hantellyft
    Raka/sneda crunches

Tog lite bilder efter, dock blev det riktigt piss ljus så dom gör inte formen rättvisa men lägger upp dom snart.

Kommer några då… 😮

Känns som jag är i bättre form än bilderna visar, stör mig verkligen, men det låter ju förjävligt att klaga men så här ser det ut iaf…

bra form martin! grymma bröst!

Då kommer jag och kör snart då!

GymTT wrote:
    bra form martin! grymma bröst!

Då kommer jag och kör snart då!

Tack, bara att skicka ett pm så kan vi köra nått pass, när jag är hemma igen förstås.

va mätter armarna ca? dom ser mycket större ut på sidchesten!

Martin. wrote:
    Känns som jag är i bättre form än bilderna visar, stör mig verkligen, men det låter ju förjävligt att klaga men så här ser det ut iaf…

Formen ser alltid sämre ut på bild än i verkligheten, bara att acceptera. :)

Ligg i med dieten nu, knappt 9 veckor kvar. :up:

Martin. wrote:
    Kommer några då… 😮

Bra bilder, formen ser bra ut förutom benen som inte riktigt verkar vara lika mycket i fas i dieten som resten av kroppen, svårt att tappa där?.
    Jag ser förövrigt att du har morgoncardions distinkta kännetecken på hälarna.:p

Viewing 15 posts - 601 through 615 (of 895 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.