Martin mot SM -07 (AF)

Home Forums Seriösa träningsjournaler Martin mot SM -07 (AF)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 616 through 630 (of 895 total)
  • Author

Du har väl inte glömt, kl 17:30 i butiken.

Ogge wrote:
    Du har väl inte glömt, kl 17:30 i butiken.

Nope, vi kommer, har dock glömt lite träningskläder, kan man tränar i bar överkropp? :p

Mantus wrote:
    Bra bilder, formen ser bra ut förutom benen som inte riktigt verkar vara lika mycket i fas i dieten som resten av kroppen, svårt att tappa där?.
    Jag ser förövrigt att du har morgoncardions distinkta kännetecken på hälarna.:p

Tack!
    Är väldigt nöjd över formen på benen faktiskt, ljuset når inte ner riktigt så nog därför dom ser så släta ut.
    Mm, har haft feta skavsår ett tag nu, men det är det värt.

Mats E. wrote:
    Formen ser alltid sämre ut på bild än i verkligheten, bara att acceptera. :)

Ligg i med dieten nu, knappt 9 veckor kvar. :up:

Jo det är väl så, men ser man sig på bilder för man ångest och det är risk att man börjar stressa.

I år känns dieten otroligt mycket bättre än förre året så ska nog inte vara några problem.

coffez wrote:
    va mätter armarna ca? dom ser mycket större ut på sidchesten!

Man trycker ju ut dom lite så dom ser större ut, man vill ju bli så visuellt stor som möjligt. Vet faktiskt inte vad mäter mätte 42,5 för ett 1,5 år sen-

Eftersom jag just nu har semester och är i Linköping så tränade jag på Gymbolaget i Linköping tillsammans med Ogge här på forumet, ett gött pass som inte finns så mycket att säga om.
    Annars var det kanon kul o tjöta lite med Ogge och tackar för ett trevligt pass.
    Kommer lite bilder senare när vi komer hem från Linköping då inte har emd alla kamera grejer hit.

Chins: 3 Set
    Chinsrodd: 3 Set
    Stångrodd: 3 Set
    Baksida axlar omvänd pec dec: 3 Set
    Stångcurl 3 Set
    Hantelcurl: 3 Set

Ser ut att ha fått de där breda axlarna du tjötat om, nu när midjan krympt lite!:up:

Bara för att få klaga lite; Byggarposerna är…. ….konstiga.:D

MickeGBG wrote:
    Ser ut att ha fått de där breda axlarna du tjötat om, nu när midjan krympt lite!:up:

Bara för att få klaga lite; Byggarposerna är…. ….konstiga.:D

Haha, tycker fortfarande mina xlar äe alldeles för smala, midjan har dock blivit lite mindre.

Klart du ska klaga, jag klagar på alla :p
    Ja, byggar poser är väl inte direkt min bästa sida än, men så länge man kan slå en krabba och en sidechest ibland så ;)

Hemma igen efter att varit i Linköping ett tag, dagen idag började med 50 mins morgon promenad.

Snart ska jag iväg och köra Bröst och tricpes…

Dagens pass:

Dips: kv*40*20*20
    Sned hantelpress: 3 Set
    Armhävningar: 3 Set
    Frenchpress: 3 Set
    Pushdowns: 3 Set

Ok pass, inget speciellt att säga…

Imon ska jag lägga upp några bilder vi tog i Lin köping när man pose träna lite.

Ser fram emot bilderna Martin.

Kör hårt

carrolax wrote:
    Detta ser ju jätte bra ut, verkligen!!
    :up: bara 20 år me..
    tänk när du e 30, då kommer du ju va enorm!!! :P

kämpa på! /C.[/b]

Tack så mycket, man har ju framtiden för sig.
    Vill inte vara enorm, satsar på att bli bäst i AF och CBB, för att nå toppen i BB så måste man göra grejer som jag inte tycker är värt. Och toppen ska jag nå.

Några bilder från förra måndagen, tagna på Gymbolaget efter en ätardag:

Lustigt vad ljust gör alltså, vissa ser benen helt släta ut och andra överkroppen etc. :|

Lördagen började med 50 mins morgon promenad…
    Ska ner ock köra ett pass sen med…

Stående vadpress
    Sittande vadpress
    Axelpress hantlar
    Hantelyft
    Raka/Sneda Crunches

3 Set med 20 reps på allt som vanligt

Satan Martin vilka sköna bilder, din rygg ä nå groteskt stor, men ser lite ut som att vaderna släpar lite. Annars ritkigt bra:emo-thumb
    Kör hårt

..på hälarna is the shit !! känns som om man averkar aldedes för många plåsterpaket bara.. hehe..

Du ser grym ut på bilderna !!!! :up: o då är du ju ännu grymmare IRL eftersom bilder ofta inte blir som man känner sig, precis som du säger !

Kör hårt ! :)

Tränar du alltid med högreppare ? :)

Viewing 15 posts - 616 through 630 (of 895 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.