Martin mot SM -07 (AF)

Home Forums Seriösa träningsjournaler Martin mot SM -07 (AF)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 631 through 645 (of 895 total)
  • Author
    Helmut wrote:
    Satan Martin vilka sköna bilder, din rygg ä nå groteskt stor, men ser lite ut som att vaderna släpar lite. Annars ritkigt bra:emo-thumb
    Kör hårt

Tack, jo vaderna släpar lite, fast dom har blivit bättre, nu ser man ju nästan att man har muskler där

LadyS wrote:
    ..på hälarna is the shit !! känns som om man averkar aldedes för många plåsterpaket bara.. hehe..

Du ser grym ut på bilderna !!!! :up: o då är du ju ännu grymmare IRL eftersom bilder ofta inte blir som man känner sig, precis som du säger !

Kör hårt ! :)

Haha, morgon promenadernas baksida ;)

Tack!
    Jo, man tycker ju man är i bättre form IRL…

peky wrote:
    Tränar du alltid med högreppare ?

Nej, periodiserar min träning i 5 veckors cykler. Varannan eller var tredje är högreps.

okej får man fråga hur dom andra veckorna ser ut ? :) då du inte träna högreppare

peky wrote:
    okej får man fråga hur dom andra veckorna ser ut ? :) då du inte träna högreppare

Inte jätte stor skillnad mot dom jag kör nu, merklyft är alltid med, faktiskt första gången jag inte har med den på 2 år.
    Repsen ligger mellan 6-14. Beroende på vilken period det är halv tung eller ung.
    Kör också alltid med så kort vila som möjligt 30 sek är målet.

Dagens började med 55mins morgon promenad.

Chins
    Chinsrodd
    Stångrodd
    Omvänd pec-dec
    Stångcurl
    Hantelcurl

Inget speciellt om gårdagens pass…

Jeppe $$$ wrote:
    Chinsrodd, hur exakt går den till?

Som smala latsdrag fast du hänger och drar dig upp.

Bra pass där, fina V chins.

Vila idag?

Dips
    Sned hantelpress
    Armhävningar
    Frenchpress
    Pushdowns

Orkar inte komentera så mycket just nu är ju 20 reppare och svårt att säga nått om det direkt.

Kommer mer sen när det bli lite tyngre. allt känns kanon och dieten flyter på.

Morgon promenad 45 min…

Ikväll körde jag 90 min fotbolls träning, kan säga att jag var mör i benen sen… :p

Martin. wrote:
    Några bilder från förra måndagen, tagna på Gymbolaget efter en ätardag:

Lustigt vad ljust gör alltså, vissa ser benen helt släta ut och andra överkroppen etc. :|

Grym form som alltid =) Bra överkropp, men hur e det med absen? Nån bild på kaggen? :D (Flexat)

Dan_The_Man wrote:
    Grym form som alltid =) Bra överkropp, men hur e det med absen? Nån bild på kaggen? :D (Flexat)

Tack, öhm, mage vad är det 😮 Magen är väl min svaga punkt än så länge. Får väl ta lite nya bilder på den flexad, men den bilden framifrån sdäger ju att jag har ganksa små magrutor och att det släpper dåligt på magen än så länge. Man önskar ju man hade ett par bastanta rutor.

En liten nostagli från min första SM kommer här i två bilder. Lite skillnad hoppas jag…

Dagen började med en rejäl sovmorgon och sen bar det ut till 1 h morgon promenad i det underbara soliga Jönköping 8)

Blir vadet, axlar, mage idag senare.

Den där magen ska du fan inte klaga på =) Visst du kanske inte har 8-packet… men vem fan har det :p Jag har la typ 5½ när jag e deffad :D
    Alla har ju inte anlag för att få det tyvär…
    Trevlig helg Martin!:)

Dan_The_Man wrote:
    Den där magen ska du fan inte klaga på =) Visst du kanske inte har 8-packet… men vem fan har det :p Jag har la typ 5½ när jag e deffad :D
    Alla har ju inte anlag för att få det tyvär…
    Trevlig helg Martin!

Klart jag kan, perfektionist :) Ne, men magen hade kunnat va längre emd större rutor etc. Gräset är grönare på andra sidan vet du väl ;)

Viewing 15 posts - 631 through 645 (of 895 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.