Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Martin mot SM -07 (AF)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 augusti, 2007 at 12:21 #845620Anonym anvandareMemberFlexor wrote:Hittade din journal också Martin
Du har en bra fysik och kanonbra styrka, är skitskoj att se din lilla styrketävlan mot Fredrik, han hade inte mycket konkurens gällande styrka innan du började på Exercise
Ska fortsätta läsa hur det går för dig, önskar dig lycka till iallafall.
Mvh
Robert LiljaTack, är alltid kul att tävla lite även om jag inte är nån SL:are, tränar alltid väldigt intensivt och därför blir inte vikter så höga i förhållande till vad som klarars av. Men man blev ju lite sugen på att köra ett JSM i SL när man ändå kunde lyfta lite.
Tack, tack…
Hade bra.
Mvh6 augusti, 2007 at 11:54 #845621Anonym anvandareMemberDagen började med 50 mins morgon promenad…
6 augusti, 2007 at 23:07 #845622Anonym anvandareMemberDagen fortsatte med Rygg, baksida, axlar, biceps…
Chins
Chinsrodd
Stångrodd
Baksida axlar maskin
Stång curl
Sittande hantecurl decline.Ok pass, med schysst tryck.
7 augusti, 2007 at 00:25 #845623Anonym anvandareMemberFlexor wrote:Hur käkar du Martin?Vore kul att se lite kostupplägg
Mvh
Robert LiljaTyp…
Frukost: 205dl fiberberikade havregryn + 4dl mjölk
Mellanmål: 40gr vassle protein
Lunch: 10 potatis + 200gr torsk eller lax
Mellanmål: 40gr vassle protein
Efterträning: 40gr vassle protein + 1 dl vitargo
Kvällsmål: 40 gr protein
Käkar även omega 3 och CLA till fruskot och första lunchen
Vitaminer morgon och kväll, och en så länge Kre-alkalyn och Fullblown.Ungefär så ser det ut nun, en ätardag i vekcan då jag äter nått extra en så länge men den försvinner nog snart.
7 augusti, 2007 at 11:53 #845624Anonym anvandareMemberFlexor wrote:hehe, hoppas du skrev fel, tycker 205 dl havregryn verkar ganska mycket, det skulle bli ungefär 8200 g och ca 35000 kcal :pMen det ser bra ut, 8 mål om dagen, mycket protein och lite fett. hur mycket kollisar blir det i kcal ungefär?
Hur lång tid är det kvar tills du ska vara färdigdeffad och hur ligger du till i planerna?
Mvh
Robert Lilja2.5 dl havregryn ska det va.
Räknar faktiskt inte går mer på känslan och på speglen, tycker man ser ganska snabbt om man går för höggt eller lågt.
Sen har jag ovärderlig hjälp som jag träffar nångång i veckan.
Ska ju va färdig deffad till SM 22 Sept, käns bra än så länge, tycker jag behåller massan mycket bättre i år. Släpper lite dåligt på magen än så känge men om ett par kg till så.
Har ingen målvikt utan går på speglen, jag ska va nöjd om man nu kan bli det…9 augusti, 2007 at 10:59 #845625Anonym anvandareMemberI tisdags 90 min fotboll.
Igår körde jag bröst tricpes.
Dips
Sned hantelpress
Armhävningar
Frenchpress
Pushdownsoch idag började jag med 50 mins morgon promenad och kommer att lira 90 mins fotboll ikväll…
9 augusti, 2007 at 11:04 #845626Anonym anvandareMemberMartin. wrote:I tisdags 90 min fotboll.Igår körde jag bröst tricpes.
Dips
Sned hantelpress
Armhävningar
Frenchpress
Pushdownsoch idag började jag med 50 mins morgon promenad och kommer att lira 90 mins fotboll ikväll…
Jäklar så aktiv du är! Fotboll kräver en hel del kondition. Eller du kanske gör som min en kompis och ställer dig mitt på plan och hoppas bollen skall passera
10 augusti, 2007 at 00:48 #845627Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Jäklar så aktiv du är! Fotboll kräver en hel del kondition. Eller du kanske gör som min en kompis och ställer dig mitt på plan och hoppas bollen skall passeraTräna är ju det bästa som finns, med undatag av sambon då!
Hehe, är ju en hinderbana med så kondis måste man ha. Jobbigt bara att jag efter dagens fotboll fått jävligt ont i benhinnorna. men 90 min fotbolll blev det idag med.
13 augusti, 2007 at 13:43 #845628Anonym anvandareMemberHar missat skriva in e nått pass, men det har blivit av.
Just nu känns det inte så bra, känner mig liten och tanig, ångesten börjar komma och man undrar om man ligger för lågt eller kör för mycket cardio.
Vikten har inte sjunkit så mycket men, ser ju pytte liten ut
14 augusti, 2007 at 10:33 #845629Anonym anvandareMemberbilderna ser bra ut martin, du kommer att bli vass tror jag!..tycker du ser skapligt hård ut redan nu :up:
14 augusti, 2007 at 11:23 #845630Anonym anvandareMemberjiggen wrote:bilderna ser bra ut martin, du kommer att bli vass tror jag!..tycker du ser skapligt hård ut redan nu :up:Tack, formen borde inte bli något problem, men du vet ju hur nojig man är. Hoppas på att få till det bra i år.
14 augusti, 2007 at 11:24 #845631Anonym anvandareMemberGårdagens pass:
Chins
Chinsrodd
Stångrodd
Omvänd pec-dec
Stångcurl
Bakåtlutad hantelcurlKändes rätt bra i går, bra ork i kroppen.
14 augusti, 2007 at 11:39 #845632Anonym anvandareMemberBilderna ser riktigt lovande ut Martin :emo-thumb Kör hårt nu sista månaden så kan detta blir riktigt bra! Ska bli kul att åka upp och kika hur det går för er i Karlstad
Vad ligger chinsen och dipsen på nu?
Bestämmt dig om du ska köra DC också? Själv måste jag nog börja med dieten i månadsskiftet så jag hinner bli klar i tid
14 augusti, 2007 at 11:50 #845633Anonym anvandareMemberPetter__Jonsson wrote:Bilderna ser riktigt lovande ut Martin :emo-thumb Kör hårt nu sista månaden så kan detta blir riktigt bra! Ska bli kul att åka upp och kika hur det går för er i KarlstadVad ligger chinsen och dipsen på nu?
Bestämmt dig om du ska köra DC också? Själv måste jag nog börja med dieten i månadsskiftet så jag hinner bli klar i tid
Inget SM själv i år? Aha såg nu att du kommer köra DC. Fast behöver väl inte börja än med dieten Du har ju haft bra off form på alla bilder jag sett.
Chinsen ligger mellan 25-28 och dipsen 35-40, dock gjorde jag fler på tävling än jag gjort på träning förra året så hoppas på samma i år. Men dagsformen avgör nog en hel del.
Det beror lite på hur det går på SM om jag kör DC. Det betämmer jag efter SM, lite besluts ångest.
14 augusti, 2007 at 13:34 #845634Anonym anvandareMemberfan skulle vilja ha din massa!
Ser riktigt bra ut!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.