Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Martin mot SM -07 (AF)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 augusti, 2007 at 13:51 #845635Anonym anvandareMemberPepz wrote:fan skulle vilja ha din massa!
Ser riktigt bra ut!
Tack, önskar man hade den inställning själv, tycker man ser tanig vääre ut :p
men det sitter nog rätt mycket i huvudet.14 augusti, 2007 at 15:16 #845636Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Inget SM själv i år? Aha såg nu att du kommer köra DC. Fast behöver väl inte börja än med dieten Du har ju haft bra off form på alla bilder jag sett.Chinsen ligger mellan 25-28 och dipsen 35-40, dock gjorde jag fler på tävling än jag gjort på träning förra året så hoppas på samma i år. Men dagsformen avgör nog en hel del.
Det beror lite på hur det går på SM om jag kör DC. Det betämmer jag efter SM, lite besluts ångest.
Nope inget SM i år, får räcka med DC för mig Joda formen är väl ok men det är rätt många kilon som ska bort ändå så det känns som att det är säkrast att vara ute i tid.
Låter mycket lovande för din del :emo-thumb Gör du de resultaten på SM är du ju klart med, speciellt om du mäter in i långa. Önskar att jag också kunde öka när det väl gäller (jag tappade en massa reps istället 😮 )
Lycka till nu sista biten!
14 augusti, 2007 at 16:29 #845637Anonym anvandareMemberPetter__Jonsson wrote:Nope inget SM i år, får räcka med DC för mig Joda formen är väl ok men det är rätt många kilon som ska bort ändå så det känns som att det är säkrast att vara ute i tid.Låter mycket lovande för din del :emo-thumb Gör du de resultaten på SM är du ju klart med, speciellt om du mäter in i långa. Önskar att jag också kunde öka när det väl gäller (jag tappade en massa reps istället 😮 )
Lycka till nu sista biten!
Får man se lite bilder snart då?
Jo, styrkan är inte min svaga sida. Får la se hur det går i symetrin i år, men kan ju inte gå sämre än förra så, och det känns mycket bättre på alla sett.’
Sen får man se om man får köra hinderbana, har ju aldrig gjort det så skulle va spännande, men man kan ju inte ha några förväntningar.
15 augusti, 2007 at 10:09 #845638Anonym anvandareMemberIgår var jag nere hos min coach och masserade mina benhinnor, kan säga att det var en av dom mer smärtsamma upplevelser jag varit med om.
Få se om det känns bättre att springa igen på torsdag då.
Idag kommer det bli en brsöt triceps pass senare.
15 augusti, 2007 at 14:50 #845639Anonym anvandareMemberDagenspass:
Dips
Sned hantelpress
Armhävningar
Frechpress
PushdownsSkönt pass, idag kände mig stor idag, pump i bröst hjälper väl till :p
Formen börjar nog smyga på nu känns det som, ska bli kul att tävla i år.Dipsen landade på 37st och då räknade jag inte själv, då jag räknat fel många ggr. Känns bra…
16 augusti, 2007 at 10:08 #845640Anonym anvandareMemberDu kämpar på bra Martin, gött o se : ).
Hade varit kul med lite bilder på formen!
16 augusti, 2007 at 10:32 #845641Anonym anvandareMemberAlm wrote:Du kämpar på bra Martin, gött o se : ).Hade varit kul med lite bilder på formen!
Jo, det känns bra, går ju lite upp och ner.
Får fixa lite bilder i helgen då
16 augusti, 2007 at 10:33 #845642Anonym anvandareMemberDagen började med 50 mins morgonpromenad.
Kommer även att bli fotbollsträning idag.
17 augusti, 2007 at 00:11 #845643Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Igår var jag nere hos min coach och masserade mina benhinnor, kan säga att det var en av dom mer smärtsamma upplevelser jag varit med om.Få se om det känns bättre att springa igen på torsdag då.
Idag kommer det bli en brsöt triceps pass senare.
Berätta gärna om massagen av benhinnorna hjälpte… jag lider själv ganska krafigt att en långvarig benhinneinflammation som vägrar släppa…
17 augusti, 2007 at 09:18 #845644Anonym anvandareMemberwaaz wrote:Berätta gärna om massagen av benhinnorna hjälpte… jag lider själv ganska krafigt att en långvarig benhinneinflammation som vägrar släppa…Lite svårt att säga på så här kort sikt, men jag kunde spela fotboll igår i 90 min utan att känna av dom. Som jag har förstått bör man göra det flera ggr för maximal påverkan. Jag har själv haft benhinneinflammation från och till i 6-7 år.
Kommer följa upp detta lite här så smånigom och även msaaera dom fler ggr känns det som nu. Skulle va underbart att slippa skiten.
17 augusti, 2007 at 13:03 #845645Anonym anvandareMemberbra att dippa 36stn! håller på dig framåt tävlingen Martin.
17 augusti, 2007 at 13:12 #845646Anonym anvandareMemberGymTT wrote:bra att dippa 36stn! håller på dig framåt tävlingen Martin.37 va det ju :p
Tack, ska göra mitt bästa och lite till
18 augusti, 2007 at 10:06 #845647Anonym anvandareMemberGårdagens benpass:
Knäböj
Utfall
Benspark
BencurlNu har jga fått nästa progrma so jag kommer köra fram till SM vilket blir 3 Set @ 8 reps. Ska bli gött nu.
Idag började dagen med 50mins morgon promenad.
20 augusti, 2007 at 12:47 #845648Anonym anvandareMemberInte hunnit uppdatara i helgen, men har kört en morgon promenad på 50 min och ett pass med vader, axlar mage.
Idag började jag med 50mins morgon promenad.
Kommer senare köra Rygg, baksida axlar och bicpes, kommer fram till SM att köra 3 Set @ 8 reps med lite små föörändringar på övningar.
20 augusti, 2007 at 19:06 #845649Anonym anvandareMemberFörsta ”tunga” passet, tog det därför lite lungt med vikterna.
Chins: kv+30kg*8*8 kv+20kg*8
Chinsrodd: kv+10kg*8*8 kv*8
Marklyft: 160kg*8 180kg*8*8
Baksida axlar maskin: 3 Set
Stångcurl: 50kg*8*8 40kg*8
Hantelcurl: 3 SetSkönt att få känna på lite vikter igen även om det var ovant.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.