Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Martin mot SM -07 (AF)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 september, 2007 at 14:14 #845710Anonym anvandareMember
Tack Phille!
Dagen började inte helt oväntat med morgon promenad
Kommer ett Rygg biceps pass senare idag också…
4 september, 2007 at 08:55 #845711Anonym anvandareMemberIgår blev det rygg, biccar:
Chins
Chinsrodd
Marklyft
Omvänd pec dec
Stångcurl
Bakår lutande sittande hantelcurlEfter träning Cardio
Imorse cardio…
4 september, 2007 at 18:05 #845712Anonym anvandareMemberTjenare Martin!
Hur känns det nu så här inför SM? Formen i fas? Styrkan? Hoppas det går bra för dig på SM, jag ska hålla tummarna åtminstone. :emo-thumb4 september, 2007 at 20:34 #845713Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Tjenare Martin!
Hur känns det nu så här inför SM? Formen i fas? Styrkan? Hoppas det går bra för dig på SM, jag ska hålla tummarna åtminstone. :emo-thumbTja!
Formen är svårt att säga själv, men ”coach” säger att den är i fas, men man blir ju aldrig nöjd själv. Men klart förbättrat från förra året.
Styrkan har kännts bra, nu kör jag inga högreps på slutet, men är jag inte top 5 kommer jag vara rejält besviken.
Tackarna för tummarna behövs alltid
4 september, 2007 at 20:35 #845714Anonym anvandareMembererik.per.jensen wrote:Ser bra ut !!!
Har du dock inga bilder på dina vader ?Nej inga bilder på bara vader, finns en del helkropps bilder.
Vaderna är väl min sämsta muskelgrupp, men AF killar brukar inte ha gigantiska vader. Så tror inte det är nån fara.5 september, 2007 at 09:57 #845715Anonym anvandareMembererik.per.jensen wrote:Ja det ser bra ut, så det ska sækert gå bra !!
Var bara lite nyfiken eftersom det sjælv e min sæmsta sida..
Har næmligen sjælv lite planer om att tævla framøverVader är inte lätt att bygga. Tror inte att man ska ora sig så mycket första tävlning det är mer soma att se o lära, tror inte någån kommer gå in och vinna sin debut. Så vänta inte för länge med att tävla.
5 september, 2007 at 18:35 #845716Anonym anvandareMemberDagen idag började med morgon promenad och forsatte med bröst, tricpes
Dips
Sned hantelpress
Snedare bänkpress
Frenchpress
PushdownsOch efter det gissa vad mera cardio :p
5 september, 2007 at 21:46 #845717Anonym anvandareMemberOk jag blev medlem igår och kan ingenting om denna sidan, men jag kommer att följa jag också!
Lycka till!
6 september, 2007 at 08:04 #845718Anonym anvandareMemberTack båda två ska köra stenhårt ända fram till SM och lite hårdare på SM!!!
6 september, 2007 at 16:43 #845719Anonym anvandareMemberIdag har jag varit på en form check och Stefan tytckte det såg lovande ut och han borde veta vad han pratar om.
Tänkte jag skulle ta lite bilder i helgen så får vi se om man vågar lägga upp dom!
6 september, 2007 at 19:17 #845720Anonym anvandareMemberRobert Lilja wrote:Inte långt kvar nu Martin, vill se bilderOm Stefan tycker det ser lovande ut så är det nog så, han är duktig
Hur känner du själv just nu, vad ser du som dina svagheter och styrkor samt hur tänker du förbättra det till SM?
Haha, ska se om jag får några bilder i helgen som gör mig nästan rättvisa då.
Jag min styrka är väl just styrkan, symmetri ronden är svårt att säga nått om det blir som det bli men det känns riktigt bra inför den i år.
Hinderbanan har jag aldrig kört så det kommer väl vara min svaghet men har kört på rätt bra med fotbollen och flåset finns där.
Så fått känna på hinderbanan hade inte varit fel. Men annars måste jag nog var rätt komplett :p
7 september, 2007 at 21:13 #845721Anonym anvandareMemberIdag blev det ben:
Böj
Utfall
Benspark
BencurlCardio efter träning…
8 september, 2007 at 11:36 #845722Anonym anvandareMemberDagen började med morgon promenad och lite senare ska det bli axlar,vader, mage…
8 september, 2007 at 13:19 #845723Anonym anvandareMemberHär var det längesedan man var inne och kikade
Men OJ vad det har hänt grejjer!! Bilderna talar ju för sig själv och behöver inte ens kommenteras, detta ror du hem som ingenting
Hur e allt annars?9 september, 2007 at 11:15 #845724Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Här var det längesedan man var inne och kikade
Men OJ vad det har hänt grejjer!! Bilderna talar ju för sig själv och behöver inte ens kommenteras, detta ror du hem som ingenting
Hur e allt annars?Börjar bli lite trött på diet nu, men det är ju bara 2 veckor kvar.
Allting krestar ju runt tävlingen så det är det som styr så man göra inte så mycket annat än träna, äta, sova typ… -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.