Martin mot SM -07 (AF)

Home Forums Seriösa träningsjournaler Martin mot SM -07 (AF)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 781 through 795 (of 895 total)
  • Author
    Pixi wrote:
    Hehe! Ta det som du vill! :p Men jag är väldigt nyfiken ska du veta!! Föresten, såg ingen cable cross.. har ni inte det på exercise?

Jo det har vi, men där ska du väl inte va :|
    Böj och mark är det väl som gäller.

Haha, jag har ju pose down där var och var evig dag (poserings tränar där ofta) 😮

Martin. wrote:
    Jo det har vi, men där ska du väl inte va :|
    Böj och mark är det väl som gäller.

Haha, jag har ju pose down där var och var evig dag (poserings tränar där ofta) 😮

För det första, vad gör du uppe så här sent! Gå o lägg dej! Bara sånna som jag som inte skaffat ngt liv än som fortfarande sitter uppe!:o

o för det andra.. vad är det för fel på cc´n?! nånstans ska man ju börja! :|

oh… pose down! dags o ta med popcornen än!?

Martin. wrote:
    Tack alla, behöver lite pepping nu på slutet!!

Ska gå in o rocka på SM!:P

Martin om du bara håller dig till din plan och fortsätter att kämpa på de sista dagarna, så kommer den formen som du har eftersträvat hela dieten!

Det är nu som det gäller att fortlöpa grundplaneringen och det näst sista delmålet som är på måndag.

Kör hårt!
    Promenera, promenera och promenera lite till…

Mvh

Martin, hur ligger du till kcalmässigt detta dagar?

hur är fördelningen?

MVH

Pixi wrote:
    För det första, vad gör du uppe så här sent! Gå o lägg dej! Bara sånna som jag som inte skaffat ngt liv än som fortfarande sitter uppe!:o

o för det andra.. vad är det för fel på cc´n?! nånstans ska man ju börja! :|

oh… pose down! dags o ta med popcornen än!?

Jag är en sömn gångare… CC är väl lite disco fast visst den funkar väl ibland, men det beror på vad man e ute efter.

Haha, popcorn vet jag inte om det är tillåtet att ha på mitt gym. ;)

Stefan Croona wrote:
    Martin om du bara håller dig till din plan och fortsätter att kämpa på de sista dagarna, så kommer den formen som du har eftersträvat hela dieten!

Det är nu som det gäller att fortlöpa grundplaneringen och det näst sista delmålet som är på måndag.

Kör hårt!
    Promenera, promenera och promenera lite till…

Mvh

Tack!

Det låter ju bra, då är det bäst jag går ut och går morgon promenaden nu.

GymTT wrote:
    Martin, hur ligger du till kcalmässigt detta dagar?

hur är fördelningen?

MVH

Har faktiskt ingen aning : Har inte räknat det nångång. Kollade hur jag åt förra året la på lite till och har sen kollat med jämna mellan rum och ändrat detaljer om det behövts.

skönt att slippa räkna, det blir jävligt tröttsamt i längden!

hur ligger du till på styrkebiten martin, det har väl alltid varit din allra bästa del?

tränar du något på hinderbana?

Sleep83 wrote:
    skönt att slippa räkna, det blir jävligt tröttsamt i längden!

hur ligger du till på styrkebiten martin, det har väl alltid varit din allra bästa del?

tränar du något på hinderbana?

Jo, räkna kcal är inget för mig.

Styrekbiten, ska ju vara min starkaste del, är jag inte top 5 så är jag väldigt besviken (om det nu inte dyker upp massa styrke-freaks).

Hinderbanan har det inte blivit nån specifik träning till, men har kört en hel del kondition.

Martin. wrote:
    Jag är en sömn gångare… CC är väl lite disco fast visst den funkar väl ibland, men det beror på vad man e ute efter.

Haha, popcorn vet jag inte om det är tillåtet att ha på mitt gym. ;)

så sant! så du kör inte cc alls? BARA fria vikter?
    Såg faktiskt en tant där med en bärkasse full med chips!
    Lika bra o gottgöra innan man ska svulla..?! :frust:

Pixi wrote:
    så sant! så du kör inte cc alls? BARA fria vikter?
    Såg faktiskt en tant där med en bärkasse full med chips!
    Lika bra o gottgöra innan man ska svulla..?! :frust:

Nej, inte för tillfället, kan hända att det dyker in nån övning där ibland men det är inte ofta. Fria vikter är the shit, man blir större starkare och håller sig skadefri bättre.
    Haha, henne kommer jag ihåg hon var och handlade innan träning :)

Svulla vet inte jag vad det är just nu…

Bara one week left NU!
    Kämpa hårt, jag kommer att hejja!
    Ciao

Martin. wrote:
    Nej, inte för tillfället, kan hända att det dyker in nån övning där ibland men det är inte ofta. Fria vikter är the shit, man blir större starkare och håller sig skadefri bättre.
    Haha, henne kommer jag ihåg hon var och handlade innan träning :)

Svulla vet inte jag vad det är just nu…

Säger du det så e det bara o köra så!

svulla är DÅÅLIGT, morgonpromenader och grymma gympass är BRAAA. HÅLL UT!!!:emo-thumb

Tack!

Känns riktigt bra nu faktiskt, motivationen är på topp, ska visa gubbarana hur man gör ;)

Bild på dagsformen ? ;)

Viewing 15 posts - 781 through 795 (of 895 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.