Martin mot SM -07 (AF)

Home Forums Seriösa träningsjournaler Martin mot SM -07 (AF)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 811 through 825 (of 895 total)
  • Author

Grymma ben!
    Ska bli spännande att se hur det går för dig. Tyvär ska jag inte upp o kolla så jag får helt enkelt skicka med ett lycka till härifrån!

TobiasJohansson wrote:
    Grymma ben!
    Ska bli spännande att se hur det går för dig. Tyvär ska jag inte upp o kolla så jag får helt enkelt skicka med ett lycka till härifrån!

Tack, är kul att du tycker benen är grymma har verkligen satsat på dom sen förra SM:et, ska se fall jag kan hitta nån bild så man kan se skillnaden.

Är ju bara åka upp och ösa och hoppas visa gamlingarna att det kommer nya hungringa AF killer :emo-thumb

Hittade en bild från en vecka innan SM förra året.
    Var nästan tvungen att lägga upp ;)

Snacka om skillnad!! Grattis!!!:emo-thumb

Pixi wrote:
    Snacka om skillnad!! Grattis!!!:emo-thumb

Tack, tro mig det har blivit många timmars böjande senaste året 8)

tja!.
    njaee har legat ganska stabilt runt 96,5-97kg men nu har det släppt på skapligt sissta veckan, får se nu när jag vättske/saltladdar går nog upp lite då men kommer jämna ut sig med nollningen av salt och vättske regleringen.
    njoa får väl se hur det blir, mina ben släpar och framför allt baksidan. men vi får se..snart dax iaf, ska bli svinkul och gott att få äta lite normalt igen :up:
    Vh

jiggen wrote:
    tja!.
    njaee har legat ganska stabilt runt 96,5-97kg men nu har det släppt på skapligt sissta veckan, får se nu när jag vättske/saltladdar går nog upp lite då men kommer jämna ut sig med nollningen av salt och vättske regleringen.
    njoa får väl se hur det blir, mina ben släpar och framför allt baksidan. men vi får se..snart dax iaf, ska bli svinkul och gott att få äta lite normalt igen :up:
    Vh

Brukar ju synas rätt stor skillnad sista veckan.
    Ben har jag också haft problem med men det har blivit bra nu tror jag. Dom är ofta probelm områden.

Jo, visst längtar man efter att få äta lite o ta en öl, men det ska bli riktigt kul att tävla i år emd.

Ser ut att vara stor skillnad på benen mot förra året :up:

Lycka till nu sista dagarna! Ska bli riktigt kul att se hur det går för er på lördag :)

Petter__Jonsson wrote:
    Ser ut att vara stor skillnad på benen mot förra året :up:

Lycka till nu sista dagarna! Ska bli riktigt kul att se hur det går för er på lördag :)

Tack!

Ska du åka upp och titta? Varför är du inte med själv då?

Martin. wrote:
    Tack!

Ska du åka upp och titta? Varför är du inte med själv då?

Självklart ska jag upp och titta :) åker upp med Mattias Haglin som ska tävla i långa klassen så jag är där redan på inmätningen.

Jag är för tjock just nu helt enkelt, haha. Nämen jag ska köra DC i år så jag är igång med dieten i alla fall. En tävling per år känns lagom för mig.

Är säker på att du kommer göra bra ifrån dig, ska hålla en extra tumme för att det går bra för dig :emo-thumb

Kul att träffa dig och kolla in stället :D Som sagt, kör gärna något pass ihop med dig när du vilat upp dig lite. Så du får chans att gnälla på mitt utförande ;D

Såg riktigt bra ut inför helgen! Lycka till!

Sleep83 wrote:
    Kul att träffa dig och kolla in stället :D Som sagt, kör gärna något pass ihop med dig när du vilat upp dig lite. Så du får chans att gnälla på mitt utförande ;D

Såg riktigt bra ut inför helgen! Lycka till!

Det är alltid trevligt att tjöta lite. Sen posa är ju inte det tråkigaste man kan göra.

Lovar dig att jag ska köra skiten ur dig ett pass sen. :up:

Altt fortsätter som planerat, kör morgon och kvälls promenader på 1 timme styck.
    har även komiit igång träna lite nu igen och känner inte av minmuskelbristing alls längre.
    Har nu bytt ut alla protte drinkar mot torsk.

Snart smäller det! ge allt nu!

Syns på fredag!

Pepz wrote:
    Snart smäller det! ge allt nu!

Syns på fredag!

Det ska jag, fan vad kul det ska bli!

Trevligt att träffa många likasinnade blir det med ;)

Viewing 15 posts - 811 through 825 (of 895 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.