Martin mot SM -07 (AF)

Home Forums Seriösa träningsjournaler Martin mot SM -07 (AF)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 856 through 870 (of 895 total)
  • Author
    Ako Rahim wrote:
    Grattis Martin till 4:e platsen och en mycket bra prestation.

Vad är planerna nu? ska du vara med på DC? eller blir det SM -08?

Själv laddar jag inför SM nästa år =)

Ha det bäst

/Ako Rahim

Tack!

Du gjorde ju själv en lysande prestation :up:

Jag vet inte säkert än, har lite besluts ångest DC känns inte jätta lockande efter detta SM. Får smälta detta lite coh komma igång med träning igen och se hur man känner sig.

Blir det inget Nordisk för dig i år? Eller någon annan tävling?
    Vet du hur det är med DC är det bara ettan på SM som inte får ställa upp?

Hade kanon bra nu och ös på med rolig träning!

Mvh Martin

Good work, grattis!! :emo-thumb
    Väntar med spänning på bilder!

Martin. wrote:
    Tack!

Du gjorde ju själv en lysande prestation :up:

Jag vet inte säkert än, har lite besluts ångest DC känns inte jätta lockande efter detta SM. Får smälta detta lite coh komma igång med träning igen och se hur man känner sig.

Blir det inget Nordisk för dig i år? Eller någon annan tävling?
    Vet du hur det är med DC är det bara ettan på SM som inte får ställa upp?

Hade kanon bra nu och ös på med rolig träning!

Mvh Martin

Tack Martin,

Jag tycker att du ska vara med på DC. Så som jag förstod det förra året så var det top 3 som inte fick ställa upp på DC.

Jag skulle ställt upp på NM om det skulle vart i Sverige, för då är det hinderbana som gäller. I Norge och Danmark så är det rodd, och jag Su¤er på det =) hehe
    Annars tror jag inte att jag hinner med fler tävlingar, jag har väldigt mycket plugg och jobb.
    Men jag ska nog ner med Soheil (Korta klassen) till DC, han är rätt sugen på att tävla igen =)

Nu är det läggdags, natt natt

/Ako

Grattis mannen.
    Grymt jobbat. Speciellt med tanke på din ålder också =)

Grattis Martin, grym form du kom in i tycker jag och du gjorde bra ifrån dig även på styrkemomenten, igen, grattis :up:

Mvh

Samir wrote:
    Grattis mannen.
    Grymt jobbat. Speciellt med tanke på din ålder också =)

Tack, tror du kommer gå riktigt bra i CBB med om du kommer in hård!
    Så kör hårt nu :emo-thumb

Pixi wrote:
    Good work, grattis!! :emo-thumb
    Väntar med spänning på bilder!

Tack, kommer så fort jag får dom!

stenis wrote:
    Grattis Martin, grym form du kom in i tycker jag och du gjorde bra ifrån dig även på styrkemomenten, igen, grattis :up:

Mvh

Tack, formen kunde varit lite vassare om man kollar på t ex Jesper som var som sten. Men jag är grymt nöjd!

Ako Rahim wrote:
    Tack Martin,

Jag tycker att du ska vara med på DC. Så som jag förstod det förra året så var det top 3 som inte fick ställa upp på DC.

Jag skulle ställt upp på NM om det skulle vart i Sverige, för då är det hinderbana som gäller. I Norge och Danmark så är det rodd, och jag Su¤er på det =) hehe
    Annars tror jag inte att jag hinner med fler tävlingar, jag har väldigt mycket plugg och jobb.
    Men jag ska nog ner med Soheil (Korta klassen) till DC, han är rätt sugen på att tävla igen =)

Nu är det läggdags, natt natt

/Ako

Jo, klart man är lite DC sugen, men får se vad kroppen säger har som sagt haft lite skade problem också.

Haha, rodd är ju kul, har lyckats så att gymägarn på gymmet jag jobbar varit emd i landslaget i rodd så kan få lite special lektioner :D

Ne, det finns ju annat och prioritera i mellan åt, tänkte själv läsa PT-school nästa år nångång.

Förstår att han e sugen, jag kommer säkert iaf att åka ner och kolla.

Dags att jobba lite nu.

Hade kanon!

bra jobbat martin:up:
    nästa år ska jag ”bråka” med dig rejält, hinderbanan sket sig ju totalt för mig, men är endå nöjd med en 4e placering i första fysikronden…men nu är det baar att ligga på så ses vi på scen nästa år om inte tidigare :emo-thumb

jiggen wrote:
    nästa år ska jag ”bråka” med dig rejält, hinderbanan sket sig ju totalt för mig, men är endå nöjd med en 4e placering i första fysikronden…men nu är det baar att ligga på så ses vi på scen nästa år om inte tidigare :emo-thumb

Tack, bra jobbat själv!!
    Du såg riktigt massiv ut, lite mer ben så blir det grymt!

Hehe, jag lär ju inte heller bli sämre till nästa år ;)
    Är ju inte lätt att konkurera om man haft skade problem.

Har du några planer på DC i år eller är det bara jag som läser det mellan raderna?

jiggen wrote:

Tack, bra jobbat själv!!

Har du några planer på DC i år eller är det bara jag som läser det mellan raderna?

jiggen wrote:

Tack, bra jobbat själv!!

Martin. wrote:
    Tack, bra jobbat själv!!

sugen är jag men ska försöka hålla mig ifrån och bara ligga i hårt och låta mitt ben läka och bygga mera massa inför nästa år, kommer slopa armträning nästan helt och lägga stor kraft på ben till största delen sen även större rygg,axlar,bröst, för var trots allt 8 poäng mellan mig och ako.!
    men men sugen är man så visst vi får se…men ska försöka hålla mig där ifrån :emo-thumb
    ska du pausa från träningen då? jag tänkte ta en vecka off nu för att komma tillbaka med styrka igen

Kul att råkas på SM och återigen ett stort grattis till en grym prestation:emo-thumb. Käkat nån god mat i dagarna eller?

MVH
    Ronnie Karlsson -180

jiggen wrote:
    sugen är jag men ska försöka hålla mig ifrån och bara ligga i hårt och låta mitt ben läka och bygga mera massa inför nästa år, kommer slopa armträning nästan helt och lägga stor kraft på ben till största delen sen även större rygg,axlar,bröst, för var trots allt 8 poäng mellan mig och ako.!
    men men sugen är man så visst vi får se…men ska försöka hålla mig där ifrån :emo-thumb
    ska du pausa från träningen då? jag tänkte ta en vecka off nu för att komma tillbaka med styrka igen

Jo, har nu fått ganska ont i min muskelbristning som jag drog på mig veckan före SM. Så vila vore ju verkligen det smartaste.
    Men samtidigt är jag jäkligt sugen, idag var lokal tidningen och interjuva mig och dom var lite sugna på att åka med ner och göra ett repotage om jag tävlade på DC vilket inte gör mig mindre sugen.

Har tagit vila nu i 3 dagar och kommer köra igång stenhårt igen på Ons, kroppen svarar ju sinnesjukt bra på träning efter diet så gäller att passa på.

Finns alltid mycket man vill förbättra, samtidigt vill jag inte bli för tung för då går inte styrkan och hinderbana lika bra.

Ronnie Karlsson wrote:
    Kul att råkas på SM och återigen ett stort grattis till en grym prestation:emo-thumb. Käkat nån god mat i dagarna eller?

MVH
    Ronnie Karlsson -180

Tack, ja det är grymmt kul att träffas med lika sinnade.
    Grattis själv till en bra prestation, grym fysik, med lite mer kött på benen och sen lite Dips och hinderbana träning så blir det riktigt grymt :up:

Var ute och käka på en riktigt bra resturang direkt efter tävlingen och har slunkit ner lite godis, men vill inte lägga på mig för mycket o man blir sugen på DC.
    Tråkigt bara hur fort det känns som formen försvinner.

Du ska du köra DC i år?

Viewing 15 posts - 856 through 870 (of 895 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.