Martin mot SM -07 (AF)

Home Forums Seriösa träningsjournaler Martin mot SM -07 (AF)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 871 through 885 (of 895 total)
  • Author

Vad gjorde du för resultat i styrkan? chins/dips?

storcc wrote:
    Vad gjorde du för resultat i styrkan? chins/dips?

Chins 24st ingen bortdömd, gick på säkerthet och körde RIKTIGT STRIKT

Dips: 29 st 😮 Har en muskelbristing i ena bröst musklen som kan ha påverka även om jag inte kände nått på tävlingsdagen, så kändes hela veckna innan och nu igen.

Totalt i styrkan kom jag 4.

Martin. wrote:
    Chins 24st ingen bortdömd, gick på säkerthet och körde RIKTIGT STRIKT

Dips: 29 st 😮 Har en muskelbristing i ena bröst musklen som kan ha påverka även om jag inte kände nått på tävlingsdagen, så kändes hela veckna innan och nu igen.

Totalt i styrkan kom jag 4.

Mkt bra resultat, trots skadan. Placeringen talar ju för sig själv.:emo-thumb

STARKT JOBBAT!!!! Grattis tilll din 4e plats och lycka till med fortsatta satsningar, kul med ungt blod. MVH cesse

Steppen1983 wrote:
    STARKT JOBBAT!!!! Grattis tilll din 4e plats och lycka till med fortsatta satsningar, kul med ungt blod. MVH cesse

Tack :D

Nästa SM jag gör finns inget annat än pall platserna!

Dom där gamlingarna behöver nån som driver på dom lite.

Nej blir inget DC för mig i år, vilar tills nästa år med tävling och satsar på att lägga på mig lite muskler och styrka. Ska dock coacha en god vän på DC så vi lär synas backstage i Lund:emo-thumb

Martin. wrote:
    Tack, ja det är grymmt kul att träffas med lika sinnade.
    Grattis själv till en bra prestation, grym fysik, med lite mer kött på benen och sen lite Dips och hinderbana träning så blir det riktigt grymt :up:

Var ute och käka på en riktigt bra resturang direkt efter tävlingen och har slunkit ner lite godis, men vill inte lägga på mig för mycket o man blir sugen på DC.
    Tråkigt bara hur fort det känns som formen försvinner.

Du ska du köra DC i år?

fan vad schysst det skulle vara, glömde som sagt helt att fotta, endå hade jag kamera med mig. men som du säjer en eller ett par bilder är ju kul att ha från varje tävling 8)

jiggen wrote:
    fan vad schysst det skulle vara, glömde som sagt helt att fotta, endå hade jag kamera med mig. men som du säjer en eller ett par bilder är ju kul att ha från varje tävling 8)

Det ska vi nog kunna lösa, man har ju rätt mycket att tänka på när man tävlar. Var tur att man hade bröderna med sig, första gången dom var på en tävlingen och dom kommer garanterat komma fler ggr.

Men jag skickar ett PM sen när jag fått bilderna så kan jag skicka upp en skiva :)

Ronnie Karlsson wrote:
    Nej blir inget DC för mig i år, vilar tills nästa år med tävling och satsar på att lägga på mig lite muskler och styrka. Ska dock coacha en god vän på DC så vi lär synas backstage i Lund:emo-thumb

Ok, jo man behöver vila lite också det sliter trotts allt lite på kroppen.
    Börjar bli tveksam på DC nu då min muskelbristning som jag drog på mig veckan före SM känns av.

Träna på hårt nu!

Mvh

Bra krigat Martin!
    Keep up the good work!
    Vet att du är grymmo!
    Jäääää

superberggren wrote:
    Bra krigat Martin!
    Keep up the good work!
    Vet att du är grymmo!
    Jäääää

Tack, nu är det bara fortsätta som planerat och vara mycket bättre nästa gång det drar ihop sig ;)

Martin. wrote:
    Tack, nu är det bara fortsätta som planerat och vara mycket bättre nästa gång det drar ihop sig ;)

vet att du lär lyckas så skön inställning som du har:emo-thumb!
    Jääää
    Bara å kötta på!

Grattis till 4:e platsen Martin. Antar att vi får se en ny journal nu då ^-^

Alm wrote:
    Grattis till 4:e platsen Martin. Antar att vi får se en ny journal nu då ^-^

Japp det kommer när jag är skadefri och igång igen. :P

Här är en länk till en bild från tävlingsdan.

[http://www.flickr.com/photos/tomas_s/1439444622/in/set-72157602158419447/]

Kommer få massa bilder senare som läggs upp, men njut så länge :p

Martin. wrote:
    Det ska vi nog kunna lösa, man har ju rätt mycket att tänka på när man tävlar. Var tur att man hade bröderna med sig, första gången dom var på en tävlingen och dom kommer garanterat komma fler ggr.

Men jag skickar ett PM sen när jag fått bilderna så kan jag skicka upp en skiva :)

tackarr :nod
    Schysst bild föresten. kötta på nu, är ju inte ens 1år kvar till sm nu..haha

Viewing 15 posts - 871 through 885 (of 895 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.