Martin mot SM -07 (AF)

Home Forums Seriösa träningsjournaler Martin mot SM -07 (AF)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 895 total)
  • Author

måste bara fråga dig martin.varför ska du tävla i af tittar man på din avtar så skulle jag kunna tro att du skulle kunna tävla i byggning.

Från Chins seten nr 2 som var 8reps med 27,5kg mellan benen sista repsen e bilerna, det kändes :P

Från Marken, set nr 2 8reps på 180kg
    Sen sista seten 6 reps på 205kg

Shit bra jobbat killen!! 8 reps med +27,5 kg är sjukt bra!! Riktigt bra rygg har du.
    Jag tycker också du ska satsa på byggning.. Tror nog det hade kunnat gå bra, men sånnt måste du ju känna själv.
    Grattis till att du lärt dig fixa bilderna själv förresten ;)

Kram

Så här ser en blek fet, mega trött Martin ut efter ett hårt pass :|

Charlotte_ wrote:
    Shit bra jobbat killen!! 8 reps med +27,5 kg är sjukt bra!! Riktigt bra rygg har du.
    Jag tycker också du ska satsa på byggning.. Tror nog det hade kunnat gå bra, men sånnt måste du ju känna själv.
    Grattis till att du lärt dig fixa bilderna själv förresten ;)

Kram

Tack så mycket!

Nja, ryggen har blivit bättre, men byggning intreserar inte mig för jag vill bli bäst och det utan att behöva använda otillåtna preparat.
    Vill dock inte ha nån diskussion om det här, respekterar dom som är villiga att ofra det, men jag är nog en hel gjuten fitness kille, med så tankar på att prova CBB nångång.

Mm, fick hjälp av en kusin att lära mig, så nu slipper jag belasta dig.

Martin. wrote:
    Från Marken, set nr 2 8reps på 180kg
    Sen sista seten 6 reps på 205kg

snacka om tröööööööööööööööööckkkkk :buttrock:
    grymt face på bilden !!!

fyfan vilka vikter du kör på :frust:

Kul att läsa! Som sagt så är man fruktansvärt avis på dina pecs! Ryggen ser inte precis illa ut heller!

Har för mig att jag läst någonstan att du varit sl:are förut, har jag helt fel?

Hur som helst! Kör hårt och ha det!

liddell wrote:
    måste bara fråga dig martin.varför ska du tävla i af tittar man på din avtar så skulle jag kunna tro att du skulle kunna tävla i byggning.

Du har mitt svar, i svaret till Charlotte.

Vanessa Frykman wrote:
    snacka om tröööööööööööööööööckkkkk
    grymt face på bilden !!!

fyfan vilka vikter du kör på

Danke, jo hysat tryck har man ju, men inte som om man e i form och ådrorna står åt alla håll.

Fredrik.J wrote:
    Kul att läsa! Som sagt så är man fruktansvärt avis på dina pecs! Ryggen ser inte precis illa ut heller!

Har för mig att jag läst någonstan att du varit sl:are förut, har jag helt fel?

Hur som helst! Kör hårt och ha det!

Hehe, tack så mycket, har mycket gener att tacka mina pecs för.
    Har aldrig vairt SL:are men tränade på JSK en del i början av kärriären så man tränade väl ungefär som en när man va 15.

Hade gött alla och kör skiten ur er själva!!!

Martin. wrote:
    Tack så mycket!

Nja, ryggen har blivit bättre, men byggning intreserar inte mig för jag vill bli bäst och det utan att behöva använda otillåtna preparat.
    Vill dock inte ha nån diskussion om det här, respekterar dom som är villiga att ofra det, men jag är nog en hel gjuten fitness kille, med så tankar på att prova CBB nångång.

Mm, fick hjälp av en kusin att lära mig, så nu slipper jag belasta dig.

Det låter som en mycket bra inställning! Fortsätt så, så kommer du gå långt i vilken sport du än håller på med. Jag stöttar iaf dig vad du än håller på med, men det kan ju vara kul för dig att veta att folk tror att din fysik skulle kunna räcka även i byggning!
    Jag skulle inte kalla det belastning, alltid kul att vara till hjälp!

Charlotte_ wrote:
    Det låter som en mycket bra inställning! Fortsätt så, så kommer du gå långt i vilken sport du än håller på med. Jag stöttar iaf dig vad du än håller på med, men det kan ju vara kul för dig att veta att folk tror att din fysik skulle kunna räcka även i byggning!
    Jag skulle inte kalla det belastning, alltid kul att vara till hjälp!

Kul att nån tycker det, bara framtiden kan utvisa hur det kommer går :p

Sen är det lätt att säga till nån på ett forum att man skulle kunna köra byggning när man egentligen är mil ifrån dom stora grabbarna!

Idag blev det ingen träning :( Hann helt enkelt inte, var tvungen att hälsa på coahcen och sen köpa en fet TV :P

Men blir Bröst, triceps imon, då ska det pumpas längtar redan…

PUUUUMPA!!!!!!!!! :P

Martin. wrote:
    Idag blev det ingen träning :( Hann helt enkelt inte, var tvungen att hälsa på coahcen och sen köpa en fet TV :P

Men blir Bröst, triceps imon, då ska det pumpas längtar redan…

PUUUUMPA!!!!!!!!! :P

Det är ok för denna gång bara för att det var en bra TV :nod

ser grymt bra ut

ny tråd?tror att ja verkligen har missat ngt…skoj att se lite bilder(vet att de e dåligt mer det för min del på min sida,men de e en annan sak)…alltid kul att kika in skriva en rad o få lite insperaton…keep it going..

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 895 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.