Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Martin mot SM -07 (AF)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 mars, 2007 at 22:44 #845080Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Haha,ja du verkar vara en smart typ så man kunde tro att du är äldre
Tack 😮
Man blir ju faktiskt lite generad då man e en liten barunge :p
15 mars, 2007 at 10:26 #845081Anonym anvandareMemberIdag blir det nog fotboll, ska komma igång nu igen för att slippa dom tråkiga passen runt munksjön!
Ska bli gött o få jaga boll istället, måate bara kolla tiderna,skulle egentligen ta träningsbilder på det:p
Fast det blir svårt, hahaha…
15 mars, 2007 at 12:02 #845082Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Idag blir det nog fotboll, ska komma igång nu igen för att slippa dom tråkiga passen runt munksjön!Ska bli gött o få jaga boll istället, måate bara kolla tiderna,skulle egentligen ta träningsbilder på det:p
Fast det blir svårt, hahaha…
Du får be någon annan fota
15 mars, 2007 at 13:31 #845083Anonym anvandareMemberKikade på dina bilder från sid 3 i den här tråden , ser bra ut för att bara vara 20 år:emo-thumb ,första intrycker är att du har en jämn fysik .Kanske lite mer baksida lår , tycker framsida lår e helt ok faktiskt , du har ju lite ribbor på dom .
Du ser ut att ha bra bröstmuskler , bröstmusklerna ser rätt långa ut eller så är det lite vätska i dom på fotona ?Inget negativt alls , men rätta mig om jag har fel.15 mars, 2007 at 13:46 #845084Anonym anvandareMemberloki04 wrote:Kikade på dina bilder från sid 3 i den här tråden , ser bra ut för att bara vara 20 år:emo-thumb ,första intrycker är att du har en jämn fysik .Kanske lite mer baksida lår , tycker framsida lår e helt ok faktiskt , du har ju lite ribbor på dom .
Du ser ut att ha bra bröstmuskler , bröstmusklerna ser rätt långa ut eller så är det lite vätska i dom på fotona ?Inget negativt alls , men rätta mig om jag har fel.Tack så mycket, kan absolut hålla med om att baksida lår behöver piskas, tar ju dock lite längre tid och bygga upp den, då den är ganska senig, men det är på G.
Mm, framsidan har blivit mycket bättre, hade ju knappt mer separationer när jag tävla än jag har nu då vägde jag ändå 12kg mindre.Angående bröstmusklerna så är dom lååånga så ser dom ut helt enkelt, har ju säkert en del vätska med, har man ju off-season.
Tycker också att mina vader suger iof, men är väl inte det första man tittar på (hoppas jag).
Trevligt inlägg med bra kommentarer :up:
15 mars, 2007 at 18:14 #845085Anonym anvandareMemberSer bra ut Martin, riktigt bra. Känns lite krasst att skriva ”bra för att vara 20 år”, antingen är det bra eller inte, och jag tycker det är bra oavsett.
Rejäla vikter för överkroppen generellt, nice. AF dock ?
Med en bra coach som håller dig ren så kanske det går med byggning ändå :up:.Keep it up .
15 mars, 2007 at 18:22 #845086Anonym anvandareMemberbra bilder martin, ska vi ta ett pass någon gång?
15 mars, 2007 at 18:32 #845087Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Mm, framsidan har blivit mycket bättre, hade ju knappt mer separationer när jag tävla än jag har nu då vägde jag ändå 12kg mindre.-tb:
Bara 12kg??
Personligen så väger jag 17kg mer än på tävlingen (dock snart ett år sen tävlingen var)
därför jag inte tar lika mycket bilder som du gör 😮
Looking good! grymma bröst och biceps *vill ha*
15 mars, 2007 at 19:18 #845088Anonym anvandareMembersedär kul m bilder du kör på bra d syns..
15 mars, 2007 at 21:33 #845089Anonym anvandareMemberAlm wrote:Ser bra ut Martin, riktigt bra. Känns lite krasst att skriva ”bra för att vara 20 år”, antingen är det bra eller inte, och jag tycker det är bra oavsett.Rejäla vikter för överkroppen generellt, nice. AF dock ?
Med en bra coach som håller dig ren så kanske det går med byggning ändå :up:.Keep it up .
Tack så mycket, ålder spelar ju inte största rollen, tycker mycket hänger på hur mycket man e villig att offra och hur kul man tycker det är.
Mm, är ju alldeles för liten för byggning, jag ville kunna tävla på en internationellt hög nivå och kag tror att det är omöjligt i byggning utan prepp.
Ev. kan det bli lite CBB då det finns en större scen för det, men då behöver jag mer massa än jag har nu (kommer dock).
Sen gillar jag AF, kul att visa att man e stark och uthållig också.15 mars, 2007 at 21:34 #845090Anonym anvandareMemberSleep83 wrote:bra bilder martin, ska vi ta ett pass någon gång?Jo, abslolut du får komma till exercise, jag pm:ar dig mitt nummer så snart jag orkar
15 mars, 2007 at 21:38 #845091Anonym anvandareMemberPepz wrote:Bara 12kg??Personligen så väger jag 17kg mer än på tävlingen (dock snart ett år sen tävlingen var)
därför jag inte tar lika mycket bilder som du gör 😮
Looking good! grymma bröst och biceps *vill ha*
Mm, vill inte lägga på mig för mycket, blir så jobbig diet då. Tror dock inte det kommer finnas lika mycket att ta bort i år, då jag tycker själv att jag gjort ganska stora framsteg, och även min coach.
Hehe, man får bjuda på sig även fast inte formen är den bästa :p
Jag tycker inte mina bilder gör mig rättvisa tycket jag ser hårdare ut i speglen, men skit samma så ser det ut iaf…Bröst kan jag förstå, men biceps, dom e väl inte så stora?
Du har ju snygg fysik själv så det kommer nog bli kanon, när blir nästa tävling förresten?15 mars, 2007 at 21:39 #845092Anonym anvandareMemberthess wrote:sedär kul m bilder du kör på bra d syns..Tack, försöker kötta på mig lite nu när man får äta
15 mars, 2007 at 21:41 #845093Anonym anvandareMemberNu till dagens träning:
2 låånga timmars fotbolls träning
Först träningen i år kändes rejält, kramp i vaderna och känner mig allmänt helt slut i kroppen.
Ska försöka köra gym imon, får se vad det blir, skulle varit ben med dom får vila en dag. Ska iaf försöka ha med kameran så ni får lite bilder.
Jaha, läggdags snar kasnke…
Kör stenhårt nu alla underbara tränings freaks :emo-thumb
16 mars, 2007 at 09:06 #845094Anonym anvandareMemberAj aj aj, snacka om träningsvärk i ljumskarna
Känns att det var ett tag sen man körde fotboll, men det e grymt skänt att slippa rodd maskinen o löpanden ett tag!
Aja, får se om det blir något pass idag, benen vilar som sagt till imon iaf, kanske kör vader, axlar, mage idag… Det blir kul isf…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.