Martin mot SM -07 (AF)

Home Forums Seriösa träningsjournaler Martin mot SM -07 (AF)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 895 total)
  • Author
    Martin. wrote:
    Jo, abslolut du får komma till exercise, jag pm:ar dig mitt nummer så snart jag orkar :|

låter fint, nästa vecka då kanske :D

Martin. wrote:
    Blev med kläderna på idag lite snabbt då jag var stressad och tjejen kom ner lite snabbt o tog lite bilder.

En liten sidechest

En framsida!? Ja kalla det vad ni vill :p

Lite mysko triceps med hyfsade ådror på underarmarna faktiskt trotts att man e bulk 😮

coolt8) , håller bra form året runt ser jag:up: , ser ut att gå fint här, så fortsätt i samma stil!!!!

Kul att följa dig mot dina mål!!!

Martin. wrote:
    Tack, försöker kötta på mig lite nu när man får äta

Bra de..du går frammåt..bilderna ser riktigt bra ut..blir d sm nu då..du tar dig hela vägen va?

Johan Ederer wrote:
    coolt8) , håller bra form året runt ser jag:up: , ser ut att gå fint här, så fortsätt i samma stil!!!!

Kul att följa dig mot dina mål!!!

Jo, det knallar på, tror det kommit på en del massa senförra året, man försöker väl hålla hyfsad form då dieten blir jobbig annars, men det behöcer jag vlä inte tala om för dig, kör hårt nu :up:

thess wrote:
    Bra de..du går frammåt..bilderna ser riktigt bra ut..blir d sm nu då..du tar dig hela vägen va?

Tack, självklart blir det SM finns inget annat, längtar så efter att få tävla och va i bra form igen 8)

äsch tyckte inte att dieten var så jobbigt.. har mer svårt att få i mig tillräckligt med kalorier för att öka i vikt..

när börjar dieten?

Pepz wrote:
    äsch tyckte inte att dieten var så jobbigt.. har mer svårt att få i mig tillräckligt med kalorier för att öka i vikt..

när börjar dieten?

Jaså, jag tyckte inte om dieten, var så seg och trött hela tiden.

Få i sig kalorier är ju inget svårt frågan är om det e bra kalorier, själv fyller jag upp rätt mycket med mjölk, blir många liter, äta är jud det bästa som finns.

Är inte riktigt betämmt diet start än, beror på hur form nojjig jag blir i sommar med förstår 😮

jag har skrivit upp ditt nummer Martin!

Jag hör av mig måndag/tisdag så kokar vi ihop något :D Kan behöva lite inspiration, känner mig rätt sliten…

Martin. wrote:
    Tack, självklart blir det SM finns inget annat, längtar så efter att få tävla och va i bra form igen 8)

sedär de e bra d..ja kör på lucia näsa år..blir min första tävling isf..:p

Gött att ha ett mål med sin träning, lycka till fram tills dess :emo-thumb

Kör hårt.

Dagens pass: Vader Axlar, mage

Stående vadpress 3 set
    Sittande vadpress 3set
    Sittande hantelpress 32kg*8*8 35kg*6
    Hantellyft sida: 8kg*8*8 10kg*6 (super strikt)
    Raka och sneda crunches med statisk vila totalt 9 set

Gött pass…

Hade ju grym träningsverk efter fotbollen.

Blir däför antagligen inte ben förrän på söndag, om jag inte blir super frsäch tills imon…

Ha en trevlig helg alla!!!

härliga pass! när är du född?
    mvh

GymTT wrote:
    härliga pass! när är du född?
    mvh

Mm, sköna som få ;)
    Är född som sen 86:a…

gött pass där..haha^^motivaionen e på topp hos mig ska snart dra o krossa lite armar..mår du bra..?Kram

thess wrote:
    gött pass där..haha^^motivaionen e på topp hos mig ska snart dra o krossa lite armar..mår du bra..?Kram

Alla pass e hoa :p
    Armar sån lyx håller inte jag på med ;)

Jag mår bara prima tror jag :|

Kram

Jaha, idag har jag kört BEN :D

Riktigt gött pass…

Benspark 3 Set
    Bencurl 3set
    Knäböj: 150kg*8*8 175kg*6 (film kommer:P )
    Utfall 50kg*16*16*12

Fick rejält tryck idag, och nu börjar jag våga lassa på lite i böjen, finns ännu mer att ta av, men det kommer!!!

Innan träning tog jag och min underbara Frida också en ”skön” promenad på 45min (blåste som F*N)

Hade dock lite träningsvärk sen fotbollen fort.

Kommer snart en film på sista setet i böjen 175kg*6 :pop:

Hade gött alla!!!

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 895 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.