Martin tar sikte mot GULD!!!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Martin tar sikte mot GULD!!!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 392 total)
  • Author
    Posts
  • #699913

    kan man inte bara tävla i dips o i chins? eller måste man tävla i o visa upp sin kropp med?

    #699914

    riktigt djupa och fina dips!

    #699915
    MooresW wrote:
    kan man inte bara tävla i dips o i chins? eller måste man tävla i o visa upp sin kropp med?

    På Fitnessfestivalen, som går varje år i Göteborg, kan man tävla i enbart chins eller enbart dips.

    Sorry Martin att jag snodde din journal lite. Du börjar bli starkt i böjen, 250 till sommaren? :emo-thumb

    #699916
    MooresW wrote:
    kan man inte bara tävla i dips o i chins? eller måste man tävla i o visa upp sin kropp med?

    +1 på Petter…

    Qustaph wrote:
    riktigt djupa och fina dips!

    Tack :)

    Petter__Jonsson wrote:
    På Fitnessfestivalen, som går varje år i Göteborg, kan man tävla i enbart chins eller enbart dips.

    Sorry Martin att jag snodde din journal lite. Du börjar bli starkt i böjen, 250 till sommaren? :emo-thumb

    Jo hoppas på att göra runt 250 raw i sommmar, kommer bli hårt, får inte stressa det bara då jag har haft lite känningar i höftböjaren.

    #699917

    Ja, då var veckans benpass avklarat och det var skönt och det gick bra!

    Knäböj: 190kg*6*6 180kg*6
    Utfall: 65kg*12*12*12
    Liggande bencurl: 3 Set
    Benspark: 3 Set

    Böjen köndes att den skulle gå bra så fort jag gick ut med vikterna.
    Skönt att man ökar lite :)

    #699918

    snygga dips martin!

    Hur är planerna i år? Blir det tävla?

    #699919
    Sleep83 wrote:
    snygga dips martin!

    Hur är planerna i år? Blir det tävla?

    Tack!

    Tävla kommer det att bli frågan är bara när?
    Får se lite hur det går framöver och hu länge jag kan hålla borta tävlingssuget.

    #699920
    Martin. wrote:
    Tack!

    Tävla kommer det att bli frågan är bara när?
    Får se lite hur det går framöver och hu länge jag kan hålla borta tävlingssuget.

    Börjar du inte bli sugen på cbb eller sl? eller bara af som gäller tills du blivit bäst? :D

    #699921
    Sleep83 wrote:
    Börjar du inte bli sugen på cbb eller sl? eller bara af som gäller tills du blivit bäst? :D

    Haha, låter fan roligt, vilket ska jag satsa på SL, AF eller CBB!?

    AF gäller först och främst, kommer nog köra nån SL tävling i år bara för skojs skull. CBB får vänta tills jag blivit bäst i AF :emo-thumb

    #699922
    Martin. wrote:
    Haha, låter fan roligt, vilket ska jag satsa på SL, AF eller CBB!?

    AF gäller först och främst, kommer nog köra nån SL tävling i år bara för skojs skull. CBB får vänta tills jag blivit bäst i AF :emo-thumb

    det är väl skönt att ha valmöjligheter? :D

    #699923

    Träffades vi på FF? Såg en kille som liknade dig dock hade jag så ont i huvudet att jag orkade inte vara så social den dagen .
    Annars ser jag att du kör ju på bra till nästa mål ju.

    #699924
    Vanessa Frykman wrote:
    Träffades vi på FF? Såg en kille som liknade dig dock hade jag så ont i huvudet att jag orkade inte vara så social den dagen .
    Annars ser jag att du kör ju på bra till nästa mål ju.

    Ne, såg dig men du tjöta med nån annan och jag med nån så.
    Men det kommer fler tillfällen ;)
    Ja, det går bra nu och det är kul. Inte lika mycket tid att hänga här på body längre.

    Hur går det för dig och mr frykman då?
    Tävlingplanerna?

    #699925
    Martin. wrote:
    Ne, såg dig men du tjöta med nån annan och jag med nån så.
    Men det kommer fler tillfällen ;)
    Ja, det går bra nu och det är kul. Inte lika mycket tid att hänga här på body längre.

    Hur går det för dig och mr frykman då?
    Tävlingplanerna?

    ok vi får ta o hälsa ästa gång. jo vi tränar på nu och det känns riktig bra. Jag kör på så får vi se vilken cen jag hamnar på.

    #699926
    Vanessa Frykman wrote:
    ok vi får ta o hälsa ästa gång. jo vi tränar på nu och det känns riktig bra. Jag kör på så får vi se vilken cen jag hamnar på.

    Ja, härligt att ni kör på och att det går framåt, när kommer du upp på scenen då?

    #699927

    Du är sjukt stark. Funderar starkt på att banna dig helt sonika pga det. ;)

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 392 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.