Martin tar sikte mot GULD!!!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Martin tar sikte mot GULD!!!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 392 total)
  • Author
    Posts
  • #699988
    Banana wrote:
    Vilket gym kör du på?

    Nordic Club

    #699989
    Martin. wrote:
    Efteråt blev det massage, med min massöar som sponsrar mig :)

    LYX!

    #699990

    Känns meninglöst och skriva upp passen nu, vikterna skiljer sig mycket från pass till pass och det äringa monstervikter direkt på 3 set @ 20 reps.

    men har kört på som vanligt och komemr så göra och fortsätta försöka 2 dagar med någon form av konditions aktivitet.

    #699991

    Filma istället då? :)

    #699992

    Ja! En film skulle sitta fint!

    #699993

    Jag skriver inte passen just nu då dom känns lite tråkiga med vikter och så.

    Men veckan fortsätter som vanligt , kört alla pass och ett 2h squash pass som kondition som vanligt. Idag är första vilodagen och imon blir det ben.

    Satte ett PB i Dips med 40st igår, det var härligt.
    Tänkte filma dom men fickingen kamera man.

    #699994

    går bra ser jag. vad ligger vikten på? Vilken vikt är målet att klara 20 reps i böjen med? En sexa på 200 borde kunna bli 140×20 va?? Det räknar jag minst med:-)

    #699995
    arnemar wrote:
    går bra ser jag. vad ligger vikten på? Vilken vikt är målet att klara 20 reps i böjen med? En sexa på 200 borde kunna bli 140×20 va?? Det räknar jag minst med:-)

    Ligger och pendlar mellan 96-98 kg morgonvikt. Jadu, eftersom det ska va 3 Set böj med 30seksvila kan jag ju inte gå fullt första men skulle nog gå med ca 149kg om man maxade på 20:or…

    #699996

    Fredagens benpass:

    Böj: 100kg*20 90kg*20 80kg*20
    Utfall: 3 Set
    Liggande bencurl: 3 Set
    Benspark: 3 Set

    Passet tog ca 30 min, var som vanligt hel slut efter benpasset…

    #699997
    Martin. wrote:
    Ligger och pendlar mellan 96-98 kg morgonvikt. Jadu, eftersom det ska va 3 Set böj med 30seksvila kan jag ju inte gå fullt första men skulle nog gå med ca 149kg om man maxade på 20:or…

    jaha du nöjer dej inte med högreps, du kör 30 sek vila mellan seten också din självplågare där. Jag tävlade på 97 och väger ca 103 nu.

    #699998
    arnemar wrote:
    jaha du nöjer dej inte med högreps, du kör 30 sek vila mellan seten också din självplågare där. Jag tävlade på 97 och väger ca 103 nu.

    Ne ont ska det göra :( Brukar ta 30 min innan jag är så pigg att jag orkar stretcha och sen ett tag till innnan jag orkar ta mig från jobbet.

    6 kg över tävlingsvikten låter som du är i riktigt bra form.
    Jag vägde in på 85,5 ju så har lite mer. Men ”för att komma i form måste du va ur from” bruakr vi säga.

    #699999

    Körde mitt vanliga pass med bra tryck genom hela passet.
    Känns överallt där det ska idag :)

    Senare idag blir det Rygg, bak axlar, biceps.

    Har för övrigt bestämt mig för att ta tag i min vikt lite nu, vägde i lördagskväll för första gången över 100kg och morgonvikt 97.3kg.
    Vilket är 12kg nästan över tävlingsvikt och det är mer än vad jag trivs med.

    #700000

    Skulle vara roligt att se en bild på 12kg ifrån tävlingsform:D

    #700001
    Qustaph wrote:
    Skulle vara roligt att se en bild på 12kg ifrån tävlingsform:D

    Nee, inte alls kul. Men ska försöka lösa det :D

    #700002

    Vanliga passet…

    Chinsen var uppe på 23 STRIKTA idag utan att köra riktigt till max som är bra med tanke på vikten. Annars inga spektakulära vikter givetvis…

    Chins
    Chinrodd
    Marklyft
    Bak axlar i cc
    Stångcurl
    Hantelcurl sittande

    3 Set per övning med 20 reps.

    Imorgon blir det 45 min squash!

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 392 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.