Martin tar sikte mot GULD!!!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Martin tar sikte mot GULD!!!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 392 total)
  • Author
    Posts
  • #699808

    Gårdagens då:

    Stående vadpress: 80kg*14*12*10 70kg*14
    Sittandevadpress: 25kg*14*12*10 20kg*14
    Axelpress Hantlar: 23,5g*14*12 26kg*10 23,5kg*14
    Hantellyft: 5kg*14*12*10 4kg*14
    Raka/Sneda Crunches
    Fällkniven

    Ok pass, lite dåligt tempo då det dök upp lite emellan.
    Är just nu lite dålig på att skriva nått kul i journalen men ska försöka komma igång och börja med lite bilder i helgen…

    #699809

    Fredagens pass som jag inte kommer ihåg vikterna längre men 4 Set per övning med repsen 14,12,10,14…

    Chins
    Chinsrodd
    Marklyft
    Bakaxel i cable cross
    Stångcurl
    Sittande hantelcurl

    Var ett ok pass, hade skön träningsvärk…

    #699810

    Dagens lilla pass…

    Dips: kv+30kg*14*12*10 kv+20kg*14
    Bänkpress: 80kg*14 70kg*12*10 60kg*14
    Snedhantelpress: 4 Set
    Frenchpress: 4 Set
    Pushdowns: 4 Set

    Gick inte så bra idag tyckte jag, men fick bra tryck ändå…

    #699811

    Knäböj: 130kg*14*12*10 110kg*14
    Utfall: 40kg*28*24*20 30kg*28
    Liggande bencurl: 4 Set
    Benspark: 4 Set

    Efter liggande bencurl kunde jag knappt sitta i benspark för det kändes så i baksidan och efter passet var jag tvungen att sitta ner i 20 min för jag var helt stum i benen.

    Körde riktigt intesivt i dag och hade en fruktansvärt tryck i benen… :D

    #699812
    Martin. wrote:
    Knäböj: 130kg*14*12*10 110kg*14
    Utfall: 40kg*28*24*20 30kg*28
    Liggande bencurl: 4 Set
    Benspark: 4 Set

    Efter liggande bencurl kunde jag knappt sitta i benspark för det kändes så i baksidan och efter passet var jag tvungen att sitta ner i 20 min för jag var helt stum i benen.

    Körde riktigt intesivt i dag och hade en fruktansvärt tryck i benen… :D

    Jag älskar också att misshandla benen
    Det är så det ska vara:up:

    Hur lång tid tar ditt pass?? och hur lång är vilan mellan setten?

    #699813
    arnemar wrote:
    Jag älskar också att misshandla benen
    Det är så det ska vara:up:

    Hur lång tid tar ditt pass?? och hur lång är vilan mellan setten?

    Dagenspass med 4 Set per övning tog nånstans mellan 30-40 min.
    Det ger ju resultat du har ju grymma ben och jag har iaf hyfsade.

    Är riktigt skönt med den värken man får…

    #699814

    Stående vadpress: 80kg*14*12*10 70kg*14
    Sittande vadpress: 25kg*14*12*10*14
    Axlepress Hantlar: 26kg*14*12*10 21kg*14
    Hantellyft: 5kg*14*12*10 4kg*14
    Raka Crunches supersettat emd sneda
    Min special övning

    Bra pass idag, fick rätt bra tryck i axlarna för omväxlingskull :D

    #699815

    tjena. det går bra för dej ser jag. Läste lite mer noggrant din presentation och såg att du hållt på med friidrott. Kul, jag med nämlingen. Innan jag började styrketräna vägde jag bara 72kg och höll på med höjdhopp (vad annars med min längd:D). Tog 198cm innan jag fyllde 17år. Totalt 3sm-silver och ett brons. När jag var yngre ca 13-14 sprang jag 5km på 18.30. Nu på senare år (när man har mer musler) har jag ställt upp i en årlig kastorama-tävling utan att träna innan. Gör ca 47m i spjut, 39m i slägga, 12m i kula och 34 i diskus.

    Kul om man kunde få höra lite om dina resultat.
    Börjar det nya träningsupplägget sitta nu??

    ha det gött

    #699816
    arnemar wrote:
    tjena. det går bra för dej ser jag. Läste lite mer noggrant din presentation och såg att du hållt på med friidrott. Kul, jag med nämlingen. Innan jag började styrketräna vägde jag bara 72kg och höll på med höjdhopp (vad annars med min längd:D). Tog 198cm innan jag fyllde 17år. Totalt 3sm-silver och ett brons. När jag var yngre ca 13-14 sprang jag 5km på 18.30. Nu på senare år (när man har mer musler) har jag ställt upp i en årlig kastorama-tävling utan att träna innan. Gör ca 47m i spjut, 39m i slägga, 12m i kula och 34 i diskus.

    Kul om man kunde få höra lite om dina resultat.
    Börjar det nya träningsupplägget sitta nu??

    ha det gött

    Tjena!

    Friidrott är hur kul som helst önskar att jag kunde fortsatt med det. Men hade mycket problem med benhinnorna så kunde inte träna annat än gym i princip 2-3 år. Har däremot kontakt med min gamla klubb Hovslätt för att försöka köra några pass framöver.
    Var ju ett tag sen jag körde friidrott så har inga såna grymma resultat som du! Varför sluta du måste ju varit riktigt lovande?

    Jag slutade ju som ganska tidigt tyvärr kan kanke varit 16 då.
    Jag var väl bäst i sprint tror jag, tävlade aldrig riktigt mycket då jag också körde ganska mycket annat samtidigt och blev aldrig mycket tävlingar pga skadeproblemen, men har på träning gjort 11.40s på
    100m, var och gjorde ett lopp för ett år sen och gjorde 11.5 barfota på asfalt :D
    Hoppade 178cm i höjd 5.80m i längd. Var hyffsad i kula med med stötte nog aldrig med tyngre än 4 eller 5 kg kommer inte ihåg några exkat längder.

    Fan vi skulle ju köra nått friidotts pass nångång har många gånger funderat på att göra en sprint satsning nu när jag har fårr bukt med skadorna känner ju när jag kör intervaller och fotboll att det finns grymt tryck i benen.

    Jo nya tränings uplgget börjar funka, riktigt jobbigt med 4 set och kort vila, men för sjukt tryck, vikten har också ökat på en del så väger 96kg kvällsvikt nu och känner mig ändå i bra off form.

    Mvh martin

    #699817

    I helgen har man fylt hela 21 år och har tyvärr inte hunnit med någon träning :(

    Har blivit en hel del gott och ska festa till det lite nästa helg med polarna är det tänkt första gången ordentligt sen nyår. Ska bli kul.

    Har som vanligt både ångest och abstinens och känner mig som en köttbulle.
    Vikten låg på 93 kg morgonvikt idag och har med andra ord gått upp ca 9 kg från tävlingen. Nu är det dags att börja tänka lite på vad man stoppar i sig.

    Är riktigt sugen på träning idag och det blir ett bröst tricpes pass som får öppna veckan då jag missa det förra veckan så blir det lite änring på ordning.

    #699818

    21 år och redan kommit såpass långt!!! grattis i efterskott.
    du har nästan 10kg kvar till min tjockisform;) ät på!

    #699819
    Pepz wrote:
    21 år och redan kommit såpass långt!!! grattis i efterskott.
    du har nästan 10kg kvar till min tjockisform;) ät på!

    Tack!

    Jo, förhoppningsvis kan man bli mycket bättre :)
    Känner sig inte så gammal i gemet än.

    10kg till, vill du att jag inte ska kunna se mig i speglen längre

    #699820

    Dips: kv+35kg*14*12*10 kv+15kg*14
    Bänkpress: 70kg*14*12*10 60kg*14
    Snedhantelpress: 4 Set
    Frenchpress: 4 Set
    Pushdowns: 4 Set

    Ökade lite i dipsen idag och då blevdet andra lidande men bra dips iaf och de tär det viktigaste.

    #699821

    Fram med bilder nu pöjk! :D

    #699822

    Innan passet hade jag kört ca 30 min squash.
    Med andra ord var jag lite mör redan när jag börja…

    Knäböj: 130kg*14*12*10 110kg*14
    Utfall: 40kg*28*24*20 30kg*28
    Liggandebbencurl: 4 Set
    Benspark: 4 Set

    Riktigt trött i benen även efter detta ben passet, det här upplägget med 4 set och dess reps antal suger musten ur en rätt så rejält.

    DAN: Ska försöka hinna fixa bilder på min fina bulkiga form :(

    Fick Body idag, är så grymt imponerad av Ako, grym fysik och en styrka som är grym, den killöen har i mina ögon en ideal fysik så symetrisk, om man ändå kunde fått om linjerna och för att inte prata om hans mage…

    Sen att han dessutom är grymt ödmjuk o trevlig gör ju inte saken sämre en stor profil som jag tror kommer hänga med länge, ville bara ge lite cred till Ako!

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 392 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.