Martin tar sikte mot GULD!!!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Martin tar sikte mot GULD!!!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 392 total)
  • Author
    Posts
  • #699823
    Martin. wrote:
    DAN: Ska försöka hinna fixa bilder på min fina bulkiga form :(

    Du? Bulkig?

    Å jag heter Greta :D

    Passa dig så jag inte skickar en bild på riiiiktig bulkform.. no sight of any muscles… white as snow, fat as a cow :D Du tävlade ju nyss

    #699824
    Dan_The_Man wrote:
    Du? Bulkig?

    Å jag heter Greta :D

    Passa dig så jag inte skickar en bild på riiiiktig bulkform.. no sight of any muscles… white as snow, fat as a cow :D Du tävlade ju nyss

    Tjena Greta!

    Var ju 2 månader sen jag tävla, har gått upp 8-10 kg bilket gör att jag blir bulk det här är min fetaste bulk form :P
    Ska fixa lite bilder så du får se ;)

    #699825

    Körde på som vanligt förra veckan, inte hunnit uppdatera här bara men det komer igång från o med idag då jag ska köra ben och kötta på som vanligt.

    #699826

    Jaha, började veckan med ett benpass som visade sig bli en ruggig besvikelse…

    Började köra miona uppvärmings set böj ca 7-8 st, gick sen på första arbets setet med 14 reps på 130kg. Kände direkt att det itne stod rätt till då det pulserade och värkte i ljumsken så körde bara 3 set till på 70. Och sen 4 set vardera på liggande bencurk och bensprark.

    Men men bara att vila och ta nya tag på nästa pass!

    #699827
    Martin. wrote:
    Utfall: 40kg*28*24*20 30kg*28

    Jonej har man inte gått som en anka förut så.. :ike:

    #699828
    Marina N wrote:
    Jonej har man inte gått som en anka förut så.. :ike:

    Haha, gå som en anka är nog en underdrift, men det ger resultat ;)

    #699829
    Martin. wrote:
    Jaha, började veckan med ett benpass som visade sig bli en ruggig besvikelse…

    Började köra miona uppvärmings set böj ca 7-8 st, gick sen på första arbets setet med 14 reps på 130kg. Kände direkt att det itne stod rätt till då det pulserade och värkte i ljumsken så körde bara 3 set till på 70. Och sen 4 set vardera på liggande bencurk och bensprark.

    Men men bara att vila och ta nya tag på nästa pass!

    vart sitter det? Bråck?

    hoppas du blir bättre snabbt!

    #699830
    Pepz wrote:
    vart sitter det? Bråck?

    hoppas du blir bättre snabbt!

    Vet inte riktigt ska kola up det imon. Hoppas verkligen det går över snabbt då min böj form annars varit kanon och PB’s rykit på löpande band…

    #699831

    Stående vadpress: 80kg*14*12*10 70kg*14
    Sittande vadpress: 25kg*14*12*10 20kg*14
    Axelpress hantlar: 28,5kg*14*12 26kg*10 18,5kg*14′
    Hantellyft: 6kg*14*12*10 5kg*14
    Sneda Crunches
    Raka Crunches
    Martin mag övning

    Ok pass! Ökat rätt mycket i axel övningarna denna perioden och det är kul :)

    #699832

    Dommarna var ännu hårdare i bedömningen i styrkan än sm. Så 21chins o 31 dips var ok. Hade inte behövt köra sååå djupa dips som jag gjorde. Rodden blev 395m. Överlägsen:D

    Går dock ett ryckte på forumet att dommarna räknat fel slutpoäng

    #699833
    arnemar wrote:
    Dommarna var ännu hårdare i bedömningen i styrkan än sm. Så 21chins o 31 dips var ok. Hade inte behövt köra sååå djupa dips som jag gjorde. Rodden blev 395m. Överlägsen:D

    Går dock ett ryckte på forumet att dommarna räknat fel slutpoäng

    Antar att det var Arne som dömde och då brukar det vaera hårdare och bättre o mer konsekvent i min mening. Bra resultat, rodden sak väl vara din grej men hela din längd :) Fast du är ju grym i hinderbanan också så. Bättre o ligga på säkra sidan i dipsen tcker jag.

    Låter lustigt om domarna ska har räknat fel. Väldigt olyckligt i såna fall.

    #699834

    Jaha nu har jag varit lat eller haft mcyket o gra välj själva, men ska försöka o börja skriva mer igen.

    har iaf kört på som vanligt, gjorde ett riktigt bra bröst, triceps pass igå med bla
    kv+40kg*14 i Dips vilket är PB…

    Ska nästa helg i Göteborg försöka få till ett eller två bra pass o ta med kameran så nån visar bulkform nu när alla andra tävlar ;)

    #699835

    kv+40kg.. kan man inte räkna totalvikten istället ;)

    14reps är skitbra ju!
    hur är det med ljumsken?

    #699836
    Pepz wrote:
    kv+40kg.. kan man inte räkna totalvikten istället ;)

    14reps är skitbra ju!
    hur är det med ljumsken?

    Jo, tycker alltid det går bra med dipsen off season men dom har inte funkat på tävling, bryúkar ligga 10+ alltid på träning, fattar inte varför, men det ska kollas upp till nästa tävling.

    Vet inte har bara vilat ljumsken, ska känna på det lite idag igen, så kommer uppdatering.

    #699837

    Gårdagens tänkte benpass, blev även denna veckan inte som vanligt.

    Kände på böjen lite gick upp körde 2 Set på 130kg sen droppa jag o körde lätt. Pga av jag fortfarande hade känningar i ljumsk-området.
    Sen drog jag på md 5 Set av Benspark o liggande bencurl för att hålla igång benen iaf.

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 392 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.