Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Martin tar sikte mot GULD!!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 december, 2007 at 12:17 #699838Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Gårdagens tänkte benpass, blev även denna veckan inte som vanligt.
Kände på böjen lite gick upp körde 2 Set på 130kg sen droppa jag o körde lätt. Pga av jag fortfarande hade känningar i ljumsk-området.
Sen drog jag på md 5 Set av Benspark o liggande bencurl för att hålla igång benen iaf.Fler som har problem med benen ja…
Själv har jag svårt att stödja på mitt högerben. Tror det är en överbelastning i hamstringsen och något runt bakom högra knäet. Skippar benträningen nu någon vecka och ser om det hjälper, annars får jag kolla upp det.Syns på FF för övrigt !
4 december, 2007 at 12:25 #699839Anonym anvandareMemberAlm wrote:Fler som har problem med benen ja…
Själv har jag svårt att stödja på mitt högerben. Tror det är en överbelastning i hamstringsen och något runt bakom högra knäet. Skippar benträningen nu någon vecka och ser om det hjälper, annars får jag kolla upp det.Syns på FF för övrigt !
Jo, har blivit för stark för snabbt skulle ajg tro, fästena har inte hängt med riktigt. Tråkigt då ben annars varit det roligaste har hänt mycket där .
Trevligt, längtat efter FF länge nu.
6 december, 2007 at 15:09 #699840Anonym anvandareMemberGårdagens pass:
Vadpress stående: 4 Set
Vadpress sittand: 4 Set
Axelpress hantlar: 4 Set
Hantellyft: 4 Set
Raka/sneda Crunches
Martin special…Riktigt bra pass igår, fick fint tryck och riktigt bra kontakt
6 december, 2007 at 16:56 #699841Anonym anvandareMemberLycka till Martin, Du ser grym ut…:bb::up:
6 december, 2007 at 18:35 #699842Anonym anvandareMemberStojjan wrote:Lycka till Martin, Du ser grym ut…:bb::up:Tack
9 december, 2007 at 15:31 #699843Anonym anvandareMemberLetade och letade, men såg ingen Martin!
Stod du och gömde dig vid något bord med bars eller något ?Aja, next year haha : D.
9 december, 2007 at 19:59 #699844Anonym anvandareMemberTjenis!
Kul att råkas.
Fasiken vad sugen man blev på att deffa till sig inför tävling när man såg alla stenhårda människor9 december, 2007 at 20:54 #699845Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Lite vikter kan du allt bjuda på MartinGe järnet nu och lycka till!
Kommer, hoppas på att från och med imorgon få köra lite tyngre också, och så ska kameran med i veckan.
Alm wrote:Letade och letade, men såg ingen Martin!
Stod du och gömde dig vid något bord med bars eller något ?Aja, next year haha : D.
Såg dig en gång tror jag, men stid och snackde med Petter från forumet.
Men det kommer fler tillfällen som sagt.Dan_The_Man wrote:Tjenis!
Kul att råkas.
Fasiken vad sugen man blev på att deffa till sig inför tävling när man såg alla stenhårda människorAbsolut!
Ja, nu blir det nog nån tävling i vår/sommar ändå känner jag.
Är ju så jäkla kul o tävla9 december, 2007 at 20:56 #699846Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Absolut!
Ja, nu blir det nog nån tävling i vår/sommar ändå känner jag.
Är ju så jäkla kul o tävlaSom fään
See you on stage!:up:10 december, 2007 at 20:11 #699847Anonym anvandareMemberIdag har jag gjort lite styrketest.
75 chins på kortast tid möjligt, hamnde på 9.32
150 Dips på kortast tid möjligt, hamnade på 15.37Inte gjort detta innan, men detta kommer användas som ett kvitto på om Chinsen och dipsen går framåt. Var ganska kul måste jag säga.
Har för övrigt varit hos coach idag och fått veta att från och med nu ska det köras 3*6 i 5 veckor vilket ska bli kul
11 december, 2007 at 21:35 #699848Anonym anvandareMemberHar helt sinnesjuk träningsvärk idag efter styrketestet…
12 december, 2007 at 19:22 #699849Anonym anvandareMemberTjena alla!
Motivationen är på topp efter FF och ett nytt upplägg.
Nu känner jag mig på gång igen, kunde köra mitt första benpass idag på ett tag utan att ha nått ont, dock gick jag ganska lätt.
Knäböj: 170kg*6@3set
Utfall: 50kg*12 60kg*12@2set
Liggande bencurl: 6reps@3set
Benspark: 6reps@3setVar mycket kul att det inte gjorde ont, räknar med tyngre för vecka som går och jag känner mig säkare på att jag inte får ont igen.
13 december, 2007 at 11:37 #699850Anonym anvandareMemberlätta knäböj, jo jag tackar jag.
13 december, 2007 at 12:17 #699851Anonym anvandareMemberPepz wrote:lätta knäböj, jo jag tackar jag.För mig var det ju det :p
Gjorde ju 3 8:or på 180 innan högreps blocket…
13 december, 2007 at 13:49 #699852Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Idag har jag gjort lite styrketest.75 chins på kortast tid möjligt, hamnde på 9.32
150 Dips på kortast tid möjligt, hamnade på 15.37Inte gjort detta innan, men detta kommer användas som ett kvitto på om Chinsen och dipsen går framåt. Var ganska kul måste jag säga.
Tjenis. Detta måste testas…men inte ännu eftersom jag precis börjat köra chins/dips-passet tungt, efter 2års träning med bara kroppsvikt varje helg.
Men jag återkommer med resultaten:)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.