Martin-The MassBuilding in the X-gym

Home Forums Seriösa träningsjournaler Martin-The MassBuilding in the X-gym

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 732 total)
  • Author

tack :friends: pb är alltid fint ;)

ettan wrote:
    Herregud Martin! Pb igen?!!:worship:
    Martin.P wrote:
    blev Ben idag !

1.knäböj med fristång
    50*20
    80*20
    120*12
    150*12
    190*12
    230*8 Nytt pb med 10 kilon :yahoo:

2.ben press
    3st 20 kg varje sida *15
    5st 20 kg varje sida *12
    6st 20 kg varje sida *12
    7st 20 kg varje sida *10
    5st 20 kg varje sida *15

3.benspark
    60*12
    110*12
    120*10
    120*10

4. baksida maskin sittande
    40*12
    55*12
    70*10
    80*10
    80+20 kg hantel *10

Idag blev de träning på polarens egna gym i häljarp :up:
    grymt pass blev de idag ;)

Jag är väldigt imponerad av dina knäböj. 8:a på 30 är mkt bra. Får man fråga vad du har för PB i dom tre stora ?

tyvärr har inga kör inte bänkpress ! och inte kört mark på länge på grund av en skada gjorde som bäst 1 på 270kg 3 veckor innan tävlingen :)

Clyde wrote:
    Jag är väldigt imponerad av dina knäböj. 8:a på 30 är mkt bra. Får man fråga vad du har för PB i dom tre stora ?

grymt imponerande och inspirerande …
    Grattis till ännu ett Pb

Fan va jag längtar till benpasset imorgon : )

tack sam :) nu vill ja se pb av dig imorn med :nod

Sam jr wrote:
    grymt imponerande och inspirerande …
    Grattis till ännu ett Pb

Fan va jag längtar till benpasset imorgon : )

Bästa Freaky MP. Om du är det minsta lilla rädd om dina knän så bör du: 1. köra riktiga djupa knäböj, såsom tex din kapten. 2. Absolut inte ha INTE ha lindade knän (speciellt inte hårt lindade), om du inte vill paja ditt ledbrosk mellan knäskålen och lårbenet förståss? 3. Möjligen sänka vikter en smula…..

Ingen Bänk? Inte gjort tidigare heller?

Vad ersätte du den med? För bänk bygger väl stora bröst..

Arne jag kommer inte djupare ner ! som jag har sagt till dig 1000 gånger men kanske inte ditt minne remember är ja lite plattfotad vilket gör inte blir riktgt som normalt med vinkeln där nere har förskt stretcha men hjälper inte
    om du tittar nästa gång när ja kör på 50 kg ska du se ja kommer inte längre ner än på fulla vikter :)
    men har du tips hur ja löser detta så gärna :up:

Arne Persson wrote:
    Bästa Freaky MP. Om du är det minsta lilla rädd om dina knän så bör du: 1. köra riktiga djupa knäböj, såsom tex din kapten. 2. Absolut inte ha INTE ha lindade knän (speciellt inte hårt lindade), om du inte vill paja ditt ledbrosk mellan knäskålen och lårbenet förståss? 3. Möjligen sänka vikter en smula…..

Tja… först vill jag bara säga att jag precis läst igenom din journal-kul lo inspirerande :emo-thumb verkligen grymma armar btw…
    Ett tips Ang plattfot – har samma problem själv har svårt att gå full djup i fria böj men går bättre i smithen men har vart och fått specialinlägg hos ortopedtrekniska, med remiss kostade dom 200 kr/paren o det är grymt välinvesterade pengar, fick lite problem med knäet i slutet av dieten men har nästan försvunnit helt nu men betydligt bättre balans o stabilitet i benträningen o behagligare promenader….
    /skrattade åt din pastaportion med 270 g kolisar o 90 protein, hoppas du äter flera mål en ett per dag:p keep up the good work:up:

tjena roligt höra :)
    Jag har faktigst haft inlägg ett bra tag annars hade ja nog inte kunnat köra böj överhuvudtaget. jo i smithen går de mkt bättre för då kan man inte ramla haha :D hehe fick lungna mig åt 3 såna portioner om dagen innan + allt annat så klart:D 1-2 såna stora är lite mer lagom

Anders Carlsson wrote:
    Tja… först vill jag bara säga att jag precis läst igenom din journal-kul lo inspirerande verkligen grymma armar btw…
    Ett tips Ang plattfot – har samma problem själv har svårt att gå full djup i fria böj men går bättre i smithen men har vart och fått specialinlägg hos ortopedtrekniska, med remiss kostade dom 200 kr/paren o det är grymt välinvesterade pengar, fick lite problem med knäet i slutet av dieten men har nästan försvunnit helt nu men betydligt bättre balans o stabilitet i benträningen o behagligare promenader….
    /skrattade åt din pastaportion med 270 g kolisar o 90 protein, hoppas du äter flera mål en ett per dag:p keep up the good work:
    Martin.P wrote:
    Arne jag kommer inte djupare ner ! som jag har sagt till dig 1000 gånger men kanske inte ditt minne remember är ja lite plattfotad vilket gör inte blir riktgt som normalt med vinkeln där nere har förskt stretcha men hjälper inte
    om du tittar nästa gång när ja kör på 50 kg ska du se ja kommer inte längre ner än på fulla vikter :)
    men har du tips hur ja löser detta så gärna :up:

Ursäkter ursäkter ;) mindre vikt bättre utförande så kommer benen att växa bätre Martin :emo-thumb Kör på så ses vi

hehe men ja vet nog bäst vad som funkar bäst för mig benen är de enda ja kör med riktgt tunga vikter och de har funkar mkt bra bara på 4 veckor så varför inte köra de ett litet tag till :up:

jocke wrote:
    Ursäkter ursäkter ;) mindre vikt bättre utförande så kommer benen att växa bätre Martin :emo-thumb Kör på så ses vi
    Martin.P wrote:
    hehe men ja vet nog bäst vad som funkar bäst för mig benen är de enda ja kör med riktgt tunga vikter och de har funkar mkt bra bara på 4 veckor så varför inte köra de ett litet tag till :up:

:D

Martin har ju en fysik bättre än många tävlande seniorer och går stadigt framåt så jag ser ingen anledning till att påstå att han inte vet vad han sysslar med :| Sedan om knäna håller el. ej är en annan sak, men det är ju inte lätt att hålla tillbaka alla ggr. Repsomfånget ligger ändå inte spec. lågt med 8 reppare.

men roligt du skrattar :emo-thumb koncenterar dig på din deff istället :up:

jocke wrote:
    :D
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 732 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.