Martin-The MassBuilding in the X-gym

Home Forums Seriösa träningsjournaler Martin-The MassBuilding in the X-gym

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 732 total)
  • Author

Holy shit! fan du blivit större! är du inte sugen på att tävla.. ?:) Hoppas vi ser dina nya bilder på pakko med :D

Fortress:tack :)
    BC-MAN: tack
    alexander lindström: nästan året runt form :) hehe japps de är jimmy jönsson i bakgrunden 8)
    Anne: så klart är man alltid lite sugen men bestämt att jag inte ska tävla i år så då blir de inte så heller :)

ser bra ut martin, fattar fortfarande inte var dina X ”antal” kg sitter om man ser till vikten när vi tävla. när jag väger som du över min tävlingsvikt ser de inte riktigt lika hårt ut som på dig :P

vetifan varför men bara tävlat så få gånger så man lär väll kroppen efter hand nästa gång ska tävla ska jag ha en coach iallfall o inte göra upp allt själv som ja tror blir bra :)

Alex Thunholm wrote:
    ser bra ut martin, fattar fortfarande inte var dina X ”antal” kg sitter om man ser till vikten när vi tävla. när jag väger som du över min tävlingsvikt ser de inte riktigt lika hårt ut som på dig :P

polarn på samma gym som ska tävla på sm igen som kom trea efter jimmy vägde 92 inför den dieten i bra form vägde in på 74 utan att ha sumpat massa eller ngt. sen upp till 92 såg forfarande bra ut och nu kommer vikten kanske bli 76 om han har tur. ni verkar ha många kg upp men ändå ser bra ut medan jag ser ut som skit på +8kg. skumt de där. jaja kör hårt o opp igen :)

jo de är skumt de där men kanske har med hur många dieter man har haft innan ? tror man tappar mer vikt på första dieten iallfall kanske bara som ja tror :) kör hårt du med :) och upp ska ja men de dröjer lite gran :p

Alex Thunholm wrote:
    polarn på samma gym som ska tävla på sm igen som kom trea efter jimmy vägde 92 inför den dieten i bra form vägde in på 74 utan att ha sumpat massa eller ngt. sen upp till 92 såg forfarande bra ut och nu kommer vikten kanske bli 76 om han har tur. ni verkar ha många kg upp men ändå ser bra ut medan jag ser ut som skit på +8kg. skumt de där. jaja kör hårt o opp igen :)

tack :) japps hon är :nod ;)

Frida-Mari wrote:
    Ser grymt bra ut!!

OT: Är Ida din älskling?? Grattis isåf! ;) [/b]

MP MP Martin al Mostafa vad köttig du är. :up:

You got arms and they others got spaghetti arms…

Clyde: haha :D tack :p

Va i hela helvete… 20år? Jag har fått uppfattningen om att du va typ en 30 taggare som tränat sen du va 17…

hmm aja ballt ivf :)

Fredagens pass axel pass !!
    1.pressframför huvudet med stång
    30*40
    60*30
    80*20
    100*12
    120*10
    140*5-6 nytt pb :D

2.sidolyft med hantlar
    12*20
    16*15 dropset 8*12
    18*12 dropset 8*12
    16* 12 dropset 8*10
    16*12 dropset 8*10

3. omvänd pecdec maskin
    65*15
    80*12
    80*10
    80*10

4. baksida med hantlar
    4 set 15 kg*10-15 reps

Ett underbart pass ;) länge sen jag kände så här mkt i axlarna :p
    Tränade ihopp med ”2 nya” träningspolare på ett annat gym
    kommer träna ihopp med dom här ett tag nu på Häljarps Hälsocenter grymt gym med mkt bätte stämning än vad där är på mitt vanliga gym :ph34r:

Martin.P wrote:
    Fredagens pass axel pass !!
    1.pressframför huvudet med stång
    30*40
    60*30
    80*20
    100*12
    120*10
    140*5-6 nytt pb

2.sidolyft med hantlar
    12*20
    16*15 dropset 8*12
    18*12 dropset 8*12
    16* 12 dropset 8*10
    16*12 dropset 8*10

3. omvänd pecdec maskin
    65*15
    80*12
    80*10
    80*10

4. baksida med hantlar
    4 set 15 kg*10-15 reps

Ett underbart pass länge sen jag kände så här mkt i axlarna
    Tränade ihopp med ”2 nya” träningspolare på ett annat gym
    kommer träna ihopp med dom här ett tag nu på Häljarps Hälsocenter grymt gym med mkt bätte stämning än vad där är på mitt vanliga gym

Grattis till ännu ett fantastiskt ”PB”!:D Lycka till nu i Hjäljarp och med dina PB. Skönt att slippa alla gnällspikar (speciellt mig ;) ) på X-Act va? Hoppas att dina händer håller bättre där så du slipper släppa stänger och hantlar med full kraft i golvet. Tror inte att Tony heller skulle uppskatta det, eller vad tror du?;)

NU blev ja helt till mig att min kära snälla Granne skriver ett inlägg i min journal nästan så jag måste fira detta :) nja snarare allt skitsnack vissa personer bidrar med ;) haha roligt du kan anmärka på en grej som hände på mitt sista set en enda gång

Arne Persson wrote:
    Grattis till ännu ett fantastiskt ”PB”!:D Lycka till nu i Hjäljarp och med dina PB. Skönt att slippa alla gnällspikar (speciellt mig på X-Act va? Hoppas att dina händer håller bättre där så du slipper släppa stänger och hantlar med full kraft i golvet. Tror inte att Tony heller skulle uppskatta det, eller vad tror du?
    Martin.P wrote:
    NU blev ja helt till mig att min kära snälla Granne skriver ett inlägg i min journal nästan så jag måste fira detta :) nja snarare allt skitsnack vissa personer bidrar med ;) haha roligt du kan anmärka på en grej som hände på mitt sista set en enda gång

Du verkar lite glömsk min unge vän ang vikterna.;) Men strunt samma! Kör nu riktigt hårt så är du snart lika grov som din store hjälte M. Ruhl, om inte grövre! Då lär det chockas på scenen!:emo-thumb

haha du är en rolig filur Arne kanske borde du lyssna när man pratar med dig så vet du att Ruhl INTE är min idol heller :)

Arne Persson wrote:
    Du verkar lite glömsk min unge vän ang vikterna.;) Men strunt samma! Kör nu riktigt hårt så är du snart lika grov som din store hjälte M. Ruhl, om inte grövre! Då lär det chockas på scenen!:emo-thumb
Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 732 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.