Martin-The MassBuilding in the X-gym

Home Forums Seriösa träningsjournaler Martin-The MassBuilding in the X-gym

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 732 total)
  • Author
    Martin.P wrote:
    haha du är en rolig filur Arne kanske borde du lyssna när man pratar med dig så vet du att Ruhl INTE är min idol heller :)

Jo, när det gäller massa.;)

nä de har de aldrig varit o kommer aldrig vara :)

Arne Persson wrote:
    Jo, när det gäller massa.;)

Ooooh, vilken spännande diskussion! Eller inte.

Kan ni inte ta den över staketet nån kväll istället?

Ser riktigt brutalt ut på dom nya bilderna. Ska bli intresant att se dig på scen som sissta års junior för jag antar att det är de du har siktet inställt på. Keep it up :up:

Fidde_Mannen wrote:
    Ser riktigt brutalt ut på dom nya bilderna. Ska bli intresant att se dig på scen som sissta års junior för jag antar att det är de du har siktet inställt på. Keep it up :up:

Sista års junior är väl man upptill 23 år?

22år är väll max…nu vet jag inte när martin fyller år men vet att han är ett år yngre än mig och detta är sissta året som junior för mig så han har väll bara nästa år kvar….fan detta ska du väll kunna Arne :) Rätta mig om jag har fel

jo fyller i Augusti så är sista års junior näst nästa år innan augusti annars nästa år :)

Fidde_Mannen wrote:
    22år är väll max…nu vet jag inte när martin fyller år men vet att han är ett år yngre än mig och detta är sissta året som junior för mig så han har väll bara nästa år kvar….fan detta ska du väll kunna Arne :) Rätta mig om jag har fel

tack Fidde Mannen :) vi får se om jag är tillräckligt bra då så kanske de blir det

Fidde_Mannen wrote:
    Minimal wrote:
    Ser bra ut Martin!

Arne: Hur kan du vara så falsk som person? Blir man så skadad av att klämma super grippers, eller är det helt enkelt för du inte vet bättre?

FALSK är nog det minsta jag är! Supergrippers tränar heller inte på! Förresten vad svamlar du om?

Fidde_Mannen wrote:

man är det tills den dagen man fyller 23 år. Så enkelt är det.

Arne Persson wrote:
    man är det tills den dagen man fyller 23 år. Så enkelt är det.

Jo men är det inte samma sak som att man max får vara 22år?? ;)

jaja skit samma inte pajja Martins tränings tråd!

Fidde_Mannen wrote:
    Jo men är det inte samma sak som att man max får vara 22år?? ;)

jaja skit samma inte pajja Martins tränings tråd!

Jag råkade väl uttrycka samma sak på ett annat sätt.

Minimal wrote:
    Du förstår nog själv vad jag ”svamlar” om.
    Man går inte och är trevlig mot någon man så tydligt tycker illa om… eller?
    Jag lägger ner nu och räknar med att även du gör det ;)

Vilken PERSON TYCKER JAG illa om som PERSON? Kan du svara på min anonyme vän?

En liten liten detalj till mina kritiska vänner…… Det har aldrig slagit er att det finns kanske en liten baktanke med vissa av mina mindre populära inlägg här till min granne Freaky MP. Eftersom jag vet att det råder viss ”PB-”noja från hans sida så tycker jag att det är jävligt synd att hans skall riskera att ALLVARLIGT skada sig i sina jakt på sina nya ”PB”! Detta vet Freaky MP garanterat om! Hade jag inte brytt mig så hade jag kanske också stämt in i den ryggdunkande änglakören….?

nä det vet han inte ! haha så pinsam du är Arne större chans o skada sig med din OSTRIKTA träning iallfall (Arne tränar inte som han lär om man säger så) Arne du kan sluta skriva i min journal varken jag eller nån annan uppskattar de

Arne Persson wrote:
    En liten liten detalj till mina kritiska vänner…… Det har aldrig slagit er att det finns kanske en liten baktanke med vissa av mina mindre populära inlägg här till min granne Freaky MP. Eftersom jag vet att det råder viss ”PB-”noja från hans sida så tycker jag att det är jävligt synd att hans skall riskera att ALLVARLIGT skada sig i sina jakt på sina nya ”PB”! Detta vet Freaky MP garanterat om! Hade jag inte brytt mig så hade jag kanske också stämt in i den ryggdunkande änglakören….?
Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 732 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.