Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Martin-The MassBuilding in the X-gym
Vilodag idag kliar nått enormt i fingrarna att få träna:D blir bröst imorn om kan hålla mig och inte springer iväg till gymmet snart 😮
lägger ut lite gamla bilder så har ni nått jämföra med sen när de nya bilderna kommer
Herregud, kan inte fatta att du är lika gammal som jag och ser ut som du gör!!! :up: Verkligen grymt!
:worship:
Tack för de fina kommentarena !
får man mer motivation o kan köra ennu tungre :kicking:
Extremt bra form, vilka axlar du har
:worship: göta petter!!
ser kanon bra ut!
tack pucca
Shit, du var ju riktigt grym! Du blev nyss en förebild :emo-thumb
Helt plötsligt fick jag en enorm ångest…vad har jag pysslat med de senaste 10åren…?
Sanslöst bra form, dessutom så mycket framtid kvar:bb: Sånt ger motivation
:up:
tack Mantus
Danne89_ verkligen roligt höra :up:
Lalla mycket roligt höra man kan ge andra motivation
Grymt bra form du har och bilderna är gamla.
Och att sashli skriver att du snarkar :nono: jag tror inte på det. Hälsa henne att ”the two love birds” ska vara tystare för att du försöker sova så du känner dig utvilad shit sashli kommer mörda mig.
Fortsätt att nå dina mål !
tack gamla o gamla från december! de gillar överdriva, japps exakt :p
ska jag göra :up:
fin fina bilder som andra redan påpekat och fina inspirerande vikter med så det ska bli kul att se utvecklingen framöver.
keep it up!
Mindre snack och mer skrivarverkstad:emo-thumb Nu vill jag se att du lägger upp ett pass till så att man kan bli inspirerad:D
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY