Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Martin-The MassBuilding in the X-gym
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 april, 2006 at 13:15 #857430Anonym anvandareMember
de kommer ja lovar får inte träna förrän 6 så de kommer efter de
Mantus wrote:Mindre snack och mer skrivarverkstad:emo-thumb Nu vill jag se att du lägger upp ett pass till så att man kan bli inspirerad:D18 april, 2006 at 13:25 #857431Anonym anvandareMemberHärlig journal Martin. Du ser stor & stark ut. Lycka till med allt!
PS: Journalen ska självklart följas. :up:
18 april, 2006 at 13:35 #857432Anonym anvandareMemberVafan?
Du är ju inte gammel pojk men så stor!
Hur ser ditt träningsupplägg ut?
Tränat länge?Nyfiken på hur du nått detta resultat..
:emo-thumb
18 april, 2006 at 13:39 #857433Anonym anvandareMembertack har skrivit de i tråden. Alltid tränat på känsla vila när känner jag behöver, alltså inga exakta vilodagar men ändrat om de lite nu så kör för de mesta adrig mer än 3 dagar i rad. tålamod o sköta kost träning allt perfekt så kommer resluten på flytande band
Jonas L wrote:Vafan?Du är ju inte gammel pojk men så stor!
Hur ser ditt träningsupplägg ut?
Tränat länge?Nyfiken på hur du nått detta resultat..
:emo-thumb
18 april, 2006 at 14:29 #857434Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:tålamod o sköta kost träning allt perfekt så kommer resluten på flytande bandFlytande band?
18 april, 2006 at 14:36 #857435Anonym anvandareMemberkommer de av sig själv typ mena jag
Melin wrote:Flytande band?18 april, 2006 at 14:53 #857436Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:tack har skrivit de i tråden. Alltid tränat på känsla vila när känner jag behöver, alltså inga exakta vilodagar men ändrat om de lite nu så kör för de mesta adrig mer än 3 dagar i rad. tålamod o sköta kost träning allt perfekt så kommer resluten på flytande bandHitta att du kör 2 dar, vila 1 osv..
Men hur fördelar du kroppen på dessa dar?
Tränar du tungt och få reps eller lättare och många reps?
Såg att du använde vad det nu kallas? När du kör biceps å triceps parallelt.. Funkar bra?
18 april, 2006 at 14:55 #857437Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Och att sashli skriver att du snarkar. jag tror inte på det. Hälsa henne att ”the two love birds” ska vara tystare för att du försöker sova så du känner dig utvilad. shit sashli kommer mörda mig.Vanessa du kommer önska att jag mördar dig, vänta bara girl
Jag ska köra ett så sjukt benpass med dig så du önskar att du vore död girl, hell yeah!
Eller kanske ett ryggpassMartin kanske har något att säga om ryggpassen :p
Och du Martin jag har hela Jönköping som vittne
Du lät säkert till Nässjö grabben!!18 april, 2006 at 15:00 #857438Anonym anvandareMemberryggpasset var inte nådigt :bb:
18 april, 2006 at 15:08 #857439Anonym anvandareMemberkör alltid bara en stor muskelgrupp per pass, är ganska glad för högreppare så kör alltid en kombination av båda, under 6 reps försöker ja aldrig gå.
jo tycker super set tar bra :up: men mkt glad för dropsett med då man kan verkligen krama ut musklen rejältJonas L wrote:Hitta att du kör 2 dar, vila 1 osv..Men hur fördelar du kroppen på dessa dar?
Tränar du tungt och få reps eller lättare och många reps?
Såg att du använde vad det nu kallas? När du kör biceps å triceps parallelt.. Funkar bra?
18 april, 2006 at 15:09 #857440Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:ryggpasset var inte nådigt :bb:Jag tror dig Martin , men sashli jag kör mer än gärna ett ryggpass med dig. Men då får du köra intervaller med mig:P
18 april, 2006 at 15:30 #857441Anonym anvandareMembernja inga direkt bra bilder på dom. baksida ben o vader ligger långt efter men gör allt ja kan för få upp dom enormt mkt :up:
Warrior wrote:Tycker ryggen ser riktigt bra ut Martin, eller hela kittet egentligen. Du visar aldrig dina ben dock, kanske har du bilder på dom också?Mycket imponerande att du lyckats få in en sådan fin form redan så ung som du är! Fast det vet du redan.
Kör på!
/Warrior
18 april, 2006 at 16:28 #857442Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:kommer de av sig själv typ mena jagLöpande band då?
18 april, 2006 at 16:52 #857443Anonym anvandareMemberMelin wrote:Löpande band då?Ääääh, skitsamma hur det kommer, huvudsaken är att det kommer…:emo-thumb
18 april, 2006 at 17:30 #857444Anonym anvandareMemberNu laddas de för bröst :buttrock: 10 koppar kaffe nu :p
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.