Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Martin-The MassBuilding in the X-gym
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 november, 2006 at 19:03 #858000Anonym anvandareMember
Verkligen imponerande av en 21 åring. Har sett dig live ett par ggr och jag tycker du är bra mycket längre än mig. (Är 174) Kilon sitter där de ska. Lycka till med byggningen och kommande tävlingar! :emo-thumb
Deli_hassan wrote:Arne har du hört den här låten… Jag e så avensjuk Jag e så avensjuk… nu får du sluta upp med dina negativa komentarer va.. du borde lära dig lite mer om träning av Mrtin.p så du också kan bli stor och starkJag tror du måste ta reda på vem Arne är innan du talar. Jag är för korrekt utförande av rörelser när jag tränar istället för att kolla hur mycket jag lyfter. Arne VET oerhört mycket och förmodlingen trött på alla som utför rörelserna fel och gnäller sen att de har ont här och var. Nu vet vi att Arne ”gnäller” för mycket om utföranden men jag är fullständingt med på vad han menar. Han är ju en petig domare men en bra sådan! :nod
PS Sorry Martin att jag skrev detta i din tråd men kände mig tvungen.
4 november, 2006 at 19:10 #858001Anonym anvandareMemberser riktigt köttigt ut!:up:
5 november, 2006 at 11:16 #858002Anonym anvandareMemberKöttiga bilder vad liger vikten på nu??? :emo-thumb
5 november, 2006 at 16:13 #858003Anonym anvandareMemberaldrig påstått jag är stark arne återkommer på frågan om par år när jag blivit stor o stark
Arne Persson wrote:Freaky MP, jag åtar mig gärna att kolla vad du tar i godkänd Bänkpress enligt SL-reglerna. Bara säg till.5 november, 2006 at 16:15 #858004Anonym anvandareMembertack Yacob! tyckte verkligen du skulle vunnit lucian var den som var mest komplett i din klass :up:
får väll peta fram måttbandet igen men tror inte kommer vissa mer än max 177:)Yacob wrote:Verkligen imponerande av en 21 åring. Har sett dig live ett par ggr och jag tycker du är bra mycket längre än mig. (Är 174) Kilon sitter där de ska. Lycka till med byggningen och kommande tävlingar! :emo-thumbJag tror du måste ta reda på vem Arne är innan du talar. Jag är för korrekt utförande av rörelser när jag tränar istället för att kolla hur mycket jag lyfter. Arne VET oerhört mycket och förmodlingen trött på alla som utför rörelserna fel och gnäller sen att de har ont här och var. Nu vet vi att Arne ”gnäller” för mycket om utföranden men jag är fullständingt med på vad han menar. Han är ju en petig domare men en bra sådan! :nod
PS Sorry Martin att jag skrev detta i din tråd men kände mig tvungen.
5 november, 2006 at 16:16 #858005Anonym anvandareMembertack
Wennerberg wrote:ser riktigt köttigt ut!:up:5 november, 2006 at 16:43 #858006Anonym anvandareMembertack fidde :emo-thumb runt 105 kg kvällsvikt
Fidde_Mannen wrote:Köttiga bilder vad liger vikten på nu??? :emo-thumb6 november, 2006 at 16:35 #858007Anonym anvandareMembersarbaz wrote:Vad lyfter du helt själv då? Lyfter du 180 en enda gång helt själv är du fortfarande på elitnivå i styrkelyft. Tänk att du får ha på dig en tröja då också som ger dig 10-30 kg. ~200 kg @ ~100 kg bw är rekordvikter.det är enorma vikter (mer än vad jag drar i mark), men rekordvikter är väl att ta i?
DAMN vad stor du var : S tävlar du typ?6 november, 2006 at 16:56 #858008Anonym anvandareMemberGrym form, grymt stark…:up:
Oavsett om det är godkänt eller inte (bänkpressen) är det fortfarande grymt bra!
6 november, 2006 at 18:46 #858009Anonym anvandareMemberQuote:Jag tror du måste ta reda på vem Arne är innan du talar.PS Sorry Martin att jag skrev detta i din tråd men kände mig tvungen.
oj jag ber om ursäkt, vem kan han vara?:fun:
förlåt martin p att jag undrar..
7 november, 2006 at 23:34 #858010Anonym anvandareMemberlite nya bilder från armpasset ikväll med Ida
8 november, 2006 at 06:17 #858011Anonym anvandareMemberBrutality!!
8 november, 2006 at 09:00 #858012Anonym anvandareMemberfreaky !!!!!!
8 november, 2006 at 12:17 #858013Anonym anvandareMemberDu är sjukt stor, specielt med tanke på din ålder. En annan förstår ju inte vad man har gjort de sista 3 åren? När man ser din utveckling.
Keep up the god work!!
8 november, 2006 at 18:08 #858014Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:lite nya bilder från armpasset ikväll med Idagryma bilder som vanligt riktigt bra armar.mina dröm aramar ser ut som dina
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.