Martin-The MassBuilding in the X-gym

Home Forums Seriösa träningsjournaler Martin-The MassBuilding in the X-gym

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 616 through 630 (of 732 total)
  • Author

Verkligen imponerande av en 21 åring. Har sett dig live ett par ggr och jag tycker du är bra mycket längre än mig. (Är 174) Kilon sitter där de ska. Lycka till med byggningen och kommande tävlingar! :emo-thumb

Deli_hassan wrote:
    Arne har du hört den här låten… Jag e så avensjuk Jag e så avensjuk… nu får du sluta upp med dina negativa komentarer va.. du borde lära dig lite mer om träning av Mrtin.p så du också kan bli stor och stark

Jag tror du måste ta reda på vem Arne är innan du talar. Jag är för korrekt utförande av rörelser när jag tränar istället för att kolla hur mycket jag lyfter. Arne VET oerhört mycket och förmodlingen trött på alla som utför rörelserna fel och gnäller sen att de har ont här och var. Nu vet vi att Arne ”gnäller” för mycket om utföranden men jag är fullständingt med på vad han menar. Han är ju en petig domare men en bra sådan! :nod

PS Sorry Martin att jag skrev detta i din tråd men kände mig tvungen.

ser riktigt köttigt ut!:up:

Köttiga bilder vad liger vikten på nu??? :emo-thumb

aldrig påstått jag är stark arne återkommer på frågan om par år när jag blivit stor o stark :)

Arne Persson wrote:
    Freaky MP, jag åtar mig gärna att kolla vad du tar i godkänd Bänkpress enligt SL-reglerna. Bara säg till.:)

tack Yacob! tyckte verkligen du skulle vunnit lucian var den som var mest komplett i din klass :up:
    får väll peta fram måttbandet igen men tror inte kommer vissa mer än max 177:)

Yacob wrote:
    Verkligen imponerande av en 21 åring. Har sett dig live ett par ggr och jag tycker du är bra mycket längre än mig. (Är 174) Kilon sitter där de ska. Lycka till med byggningen och kommande tävlingar! :emo-thumb

Jag tror du måste ta reda på vem Arne är innan du talar. Jag är för korrekt utförande av rörelser när jag tränar istället för att kolla hur mycket jag lyfter. Arne VET oerhört mycket och förmodlingen trött på alla som utför rörelserna fel och gnäller sen att de har ont här och var. Nu vet vi att Arne ”gnäller” för mycket om utföranden men jag är fullständingt med på vad han menar. Han är ju en petig domare men en bra sådan! :nod

tack :)

Wennerberg wrote:
    ser riktigt köttigt ut!:up:

tack fidde :emo-thumb runt 105 kg kvällsvikt :)

Fidde_Mannen wrote:
    Köttiga bilder vad liger vikten på nu??? :emo-thumb
    sarbaz wrote:
    Vad lyfter du helt själv då? Lyfter du 180 en enda gång helt själv är du fortfarande på elitnivå i styrkelyft. Tänk att du får ha på dig en tröja då också som ger dig 10-30 kg. ~200 kg @ ~100 kg bw är rekordvikter.

det är enorma vikter (mer än vad jag drar i mark), men rekordvikter är väl att ta i?

DAMN vad stor du var : S tävlar du typ?

Grym form, grymt stark…:up:

Oavsett om det är godkänt eller inte (bänkpressen) är det fortfarande grymt bra!

Quote:
    Jag tror du måste ta reda på vem Arne är innan du talar.

oj jag ber om ursäkt, vem kan han vara?:fun:

förlåt martin p att jag undrar..

lite nya bilder från armpasset ikväll med Ida ;)

Brutality!!

freaky !!!!!!

Du är sjukt stor, specielt med tanke på din ålder. En annan förstår ju inte vad man har gjort de sista 3 åren? När man ser din utveckling.

Keep up the god work!!

Martin.P wrote:
    lite nya bilder från armpasset ikväll med Ida ;)

gryma bilder som vanligt riktigt bra armar.mina dröm aramar ser ut som dina

Viewing 15 posts - 616 through 630 (of 732 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.