Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Martin-The MassBuilding in the X-gym
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 november, 2006 at 14:43 #858015Anonym anvandareMember9 november, 2006 at 15:13 #858016Anonym anvandareMember
Fan va du växer pöjkvasker!
Måste nog komma ner å köra ett pass i Lödde nån gång, ditt upplägg fungerar ju onekligen.
Vi ses väl på FF, så kan vi tjöta lite.Ha de gött tills dess! Å kör på lika hårt som vanligt!
Mvh / Tobbe K
9 november, 2006 at 16:24 #858017Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:lite nya bilder från armpasset ikväll med IdaThats my bro :bb:
9 november, 2006 at 19:24 #858018Anonym anvandareMemberhehe tack tobbe
ja det måste du göra
japps blir både Lucia o Dc kommer gå och ta de lungt på mässan med Ida så kommer förbi Olimp montern så kan vi snacka lite
ha d gott du med o kör på stenhårt du med !Tobbe K wrote:Fan va du växer pöjkvasker!
Måste nog komma ner å köra ett pass i Lödde nån gång, ditt upplägg fungerar ju onekligen.
Vi ses väl på FF, så kan vi tjöta lite.Ha de gött tills dess! Å kör på lika hårt som vanligt!
Mvh / Tobbe K
11 november, 2006 at 16:39 #858019Anonym anvandareMemberHoppas ryggpasset går bra ikväll!
11 november, 2006 at 17:56 #858020Anonym anvandareMemberska göra mitt bästa älskling
med energi som en lite bebis efter allt slarv med maten idagettan wrote:Hoppas ryggpasset går bra ikväll!12 november, 2006 at 10:39 #858021Anonym anvandareMemberMArtin!!! Seriöst!!!!
IDA Hallå tjohoo!!! säg till din gubbe!
Varför passar du inte på medans du är junior?
Varför ska du inte upp på lucia? *kliar sig i huvudt*
du kanske har skrivit det här någonstans, men jag skulle ändå inte förstå!Hade jag varit Ida, så skulle du fått pisk på stjärten pajk!
Jaja det finns alltid anledningar till de val man gör, jag borde göra som du… men plikten kallar.Fortsätt köra som du gör, im impressed!
12 november, 2006 at 11:14 #858022Anonym anvandareMemberdu är galen
Har ju hela nästa år som junior och halva 2008 så kan lika gärna vänta sen har jag lite hemliga planer om tävlingarna går bra i sverige :p. Så måste ha byggt på mig en hel del tills dess o förbättrat alla svagheterEva-Lotta wrote:MArtin!!! Seriöst!!!!
IDA Hallå tjohoo!!! säg till din gubbe!
Varför passar du inte på medans du är junior?
Varför ska du inte upp på lucia? *kliar sig i huvudt*
du kanske har skrivit det här någonstans, men jag skulle ändå inte förstå!Hade jag varit Ida, så skulle du fått pisk på stjärten pajk!
Jaja det finns alltid anledningar till de val man gör, jag borde göra som du… men plikten kallar.Fortsätt köra som du gör, im impressed!
12 november, 2006 at 12:17 #858023Anonym anvandareMemberMan kan väl säga att jag flippa ut totalt igårkväll haha. Vilken underbar lördagskväll *yeah right* Vägde 82 kg imorse Jag skall ju gå i-80 inte -85 haha. Jag har det under kontrol …eller ?! Bro , jag kör vid 16.00 idag. Call you later *puss*
12 november, 2006 at 12:27 #858024Anonym anvandareMemberQuote:sen har jag lite hemliga planer om tävlingarna går bra i sverige . Så måste ha byggt på mig en hel del tills dess o förbättrat alla svagheterPlanerna är inte lika hemliga längre
12 november, 2006 at 12:38 #858025Anonym anvandareMemberjo de är dem har inte avslöjat dom
laham wrote:Planerna är inte lika hemliga längre12 november, 2006 at 15:11 #858026Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:du är galen.
Har ju hela nästa år som junior och halva 2008 så kan lika gärna vänta sen har jag lite hemliga planer om tävlingarna går bra i sverige :p. Så måste ha byggt på mig en hel del tills dess o förbättrat alla svagheterJAhaaaaaa! den va inte så svår att läsa mellan raderna. Då förstår jag.
Annars är 1½år till som junior ingenting, (tycke jag), tiden går så löjligt snabbt.Men behåll den där hemlisen, vi lär väl märka vad som händer
Mvh Lottis
12 november, 2006 at 15:38 #858027Anonym anvandareMemberJimmy Jönsson wrote:Call you later *puss*?:cry: :fever:
13 november, 2006 at 10:11 #858028Anonym anvandareMemberSom vanligt, helt sjukt bra form Martin!! :worship:
Vore häftigt att se dig in action nån gång på gymet..
Är det inte jobbigt när viktmagasinen börjar ta slut på maskinerna?Ös på å fortsätt dominera!! :buttrock:
19 november, 2006 at 17:47 #858029Anonym anvandareMembertack
haha jo klart de är :p#Sly# wrote:Som vanligt, helt sjukt bra form Martin!! :worship:Vore häftigt att se dig in action nån gång på gymet..
Är det inte jobbigt när viktmagasinen börjar ta slut på maskinerna?Ös på å fortsätt dominera!! QUOTE]
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.