Martin-The MassBuilding in the X-gym

Home Forums Seriösa träningsjournaler Martin-The MassBuilding in the X-gym

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 706 through 720 (of 732 total)
  • Author

tack melin 8)

Melin wrote:
    Ser riktigt bra ut Martin! :buttrock:

Jag tror inte jag behöver säga vad pojken min tycker, fast jo. Så jävla grym martin! :buttrock:

Supernice!! :up:

Du kör väldigt mycket högreppare va?
    Gillar du det bättre än 4:or och 6:or osv..?

Martin.P wrote:
    2 bilder från dagens bröstpass med :nerd:

ehmm äre bulk som gäller?8) hehe helsjuk form! Kör hårt Martin! Lycka till:emo-thumb

:worship:

Grymt Martin, kötta på nu!

Säger bara en sak, du är fan helt jävla brutal, imponerande rakt igenom. Löddeköpinge måste vara Sveriges Venice Beach and musclemecca, för det kommer bara grova jävla byggar därifrån o grymt bra sådana. Keep on pumping the weights. mvh cesse boy

Martin.P wrote:
    2 bilder från dagens bröstpass med :nerd:

Det ser ut som om det är dags att byta ut det där halsbandet innan det stryper dig :p

tack Yazo o ricky boy:friends:

Yazo wrote:
    Jag tror inte jag behöver säga vad pojken min tycker, fast jo. Så jävla grym martin! :buttrock:

tack mannen! bra gym odlar fram många bra byggare hehe :p

Steppen1983 wrote:
    Säger bara en sak, du är fan helt jävla brutal, imponerande rakt igenom. Löddeköpinge måste vara Sveriges Venice Beach and musclemecca, för det kommer bara grova jävla byggar därifrån o grymt bra sådana. Keep on pumping the weights. mvh cesse boy

i will soon :up:

Robert Svensson wrote:
    Cellmass och vitargo gör susen ;)

Uppdatera Martin.

Rygg blev de igår ihopp med självaste Kapten han själv :D satans träingsverk idag iallall.
    Idag blir de calves and hamstrings :emo-thumb

vet inte om du redan har skrivit detta men e grymt nyfiken på omkretsen på din överarm…imponerande

tjena vet ej riktgt men dom var runt 52 kalla en vilodag för nån vecka sen :)

paul wrote:
    vet inte om du redan har skrivit detta men e grymt nyfiken på omkretsen på din överarm…imponerande
    Martin.P wrote:
    tack mannen! bra gym odlar fram många bra byggare hehe :p

True man true:p . Måste nog ta och göra ett besök där någongång och se hur det är, verkar ju lätt värt det. Ha det great. Imponerande mått on the GUNZ med, fy fan 52 cm det är inte att leka med :P

Viewing 15 posts - 706 through 720 (of 732 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.