Martin-The MassBuilding in the X-gym

Home Forums Seriösa träningsjournaler Martin-The MassBuilding in the X-gym

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 732 total)
  • Author

300 g pasta 270 g kyckling :up: kycklingen kryddad med spicy mix från santa maria och curry massa vitlökspeppar

Låter skitgott, ska testa

Bro bro…det kallas lättspyt

Martin.P wrote:
    ett av dagens bulk mål

Men var har du grönsakerna?? Du kan ju omöjligt bli mätt på den portionen så du borde ta hjälp av det gröna, för volymens skull! :D

Hittade din journal nu och blev riktigt impad! Att jag missat den! Gillar särskilt dina triceps!!

Kör hårt!

vad ska man med sånt till ja deffar inte nu :p små personer behöver små portioner :) tack :)

Latsdragaren wrote:
    Men var har du grönsakerna?? Du kan ju omöjligt bli mätt på den portionen så du borde ta hjälp av det gröna, för volymens skull! :D

Hittade din journal nu och blev riktigt impad! Att jag missat den! Gillar särskilt dina triceps!!

Kör hårt!

kul att du också lagt upp träningstråd martin, jag kan väl erkänna att jag inte varit aktiv i min, KEEP IT UP!

du ska veta att jag ångrar mitt (långa) uppehåll i träningen, remeber the days in hc gym :emo-thumb

:up:. kan jag tänka men bara ligga i så kommer du snabbt tillbaka ! du får börja träna på xet :)

koffe wrote:
    kul att du också lagt upp träningstråd martin, jag kan väl erkänna att jag inte varit aktiv i min, KEEP IT UP!

du ska veta att jag ångrar mitt (långa) uppehåll i träningen, remeber the days in hc gym :emo-thumb

Martin.P wrote:
    är alltid mkt noga med uppvärmning att stega upp i vikterna minimerar skador mkt bra :up:

Jo ska med försöka mig på det..

Fast man blir ju tröttare ju längre passet lider å eftersom du ska lyfta som tyngst i sista seten så kan du inte ta ut dig till max i de föregående antar jag?
    Eller gör du reps tills du inte orkar längre?

Jonas L wrote:
    Jo ska med försöka mig på det..

Fast man blir ju tröttare ju längre passet lider å eftersom du ska lyfta som tyngst i sista seten så kan du inte ta ut dig till max i de föregående antar jag?
    Eller gör du reps tills du inte orkar längre?

Nu är detta Martins tråd men jag kör på samma idè å svarar hur jag resonerar. ;)
    För mig är det så att oavsett vilke vikt jag kör på, kör jag tillräckligt hårt så kommer jag nästa set inte orka lika många reps..då kan jag lika gärna höja vikten när jag ändå orkar samma reps-antal.

alltid tänkt stega upp vikterna! brukar ta ut mig fast på mer reps sen ökar ja mer vikt mindre reps . aldrig börjar en övning med lite reps o tunga vikter är vi inte på samma linje eller ja som är snurrig :D

Melin wrote:
    Nu är detta Martins tråd men jag kör på samma idè å svarar hur jag resonerar. ;)
    För mig är det så att oavsett vilke vikt jag kör på, kör jag tillräckligt hårt så kommer jag nästa set inte orka lika många reps..då kan jag lika gärna höja vikten när jag ändå orkar samma reps-antal.
    Martin.P wrote:
    alltid tänkt stega upp vikterna! brukar ta ut mig fast på mer reps sen ökar ja mer vikt mindre reps . aldrig börjar en övning med lite reps o tunga vikter är vi inte på samma linje eller ja som är snurrig :D

förstår hur du resonerar..

Jag brukar gå in tungt i första set å köra en 6 reps.. sen blir det svårt å köra ännu tyngre..=)

Men ett sånt här exempel är vad du menar typ va?

Bänk: 70kg med runt 15 reps (mer orkar du inte)
    sen höjer till 75kg och kör 10-12 reps (sen orkar du inte heller mer)
    och sista setet kanske du kör på 80kg och gör en 6-8reps (orken tryter)
    Nåt sånt du menar så man ändå tar ut sig på varje set?

Bra påhittat va? Men hoppas du fattar va jag menar!? :P

ja typ så men de blir inte tungt förrän de allra sista seten ! uppvärming är a och 0 .man bygger stora bröst med en 37 hantel trots man kan köra men 65 på mindre reps

Jonas L wrote:
    förstår hur du resonerar..

Jag brukar gå in tungt i första set å köra en 6 reps.. sen blir det svårt å köra ännu tyngre..=)

Men ett sånt här exempel är vad du menar typ va?

Bänk: 70kg med runt 15 reps (mer orkar du inte)
    sen höjer till 75kg och kör 10-12 reps (sen orkar du inte heller mer)
    och sista setet kanske du kör på 80kg och gör en 6-8reps (orken tryter)
    Nåt sånt du menar så man ändå tar ut sig på varje set?

Bra påhittat va? Men hoppas du fattar va jag menar!? :P

Martin.P wrote:

Jo precis så jag menar, så du e snurrig ;) :D

Axlar
    1.Hantelpressar
    2 set uppvärmning
    34kg*15
    47kg*15
    52kg*10 PB :yahoo: riktigt skönt äntligen komma upp till dom här hantlarna i axlar
    32kg *20reps brände sjukt här
    2. sittande press bakom nacke i smithen utan ryggstöd
    50kg*20
    60*15
    70*10
    Maximal kontakt på alla försöker lyfta axlarna uppåt när ja kör för att bara koppla in axlarna
    3. hantellyft
    10kg *15
    16kg*12 dropset på 10 kg
    16kg* 12 dropset på 10 kg
    16kg*8 dropset på på 8 kg
    enorm pump i axlarna här så behövs inte stora vikter då
    4. drag till hakan i cabel
    60kg *15
    80kg*15
    80kg +1 st 25 kgs vikt*12
    80kg +1 st 25kgs vikt*12
    80 pumpade ur
    5.sittande hantellyft framåt
    12*10
    12*10
    8 *10
    6.baksida maskin stående bakom sittsen
    65*12
    70*10
    80*10
    80*8
    7. baksida hantlar sittande
    12kg*12
    16*15
    18*12
    22* 10
    8.shrugs med hantlar
    36*12
    52*10
    62*10
    62*8

Grymt pass blev de idag riktigt bra pump o tryck ;)
    slänger med nån bild från passet idag men endast med tröja på.
    jag i grönt ätet lite för gott senaste dagarna så väger nästan 110 kilo 😮 får ta några promisar denna vecka så man tappar lite vätska!träningspolaren den andre :up:

bilderna :)

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 732 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.