Min supersöta dagbok (Sm 08)

Home Forums Seriösa träningsjournaler Min supersöta dagbok (Sm 08)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 107 total)
  • Author
    JimmyW wrote:
    Om träningen går sämre idag så får du nog se det på ett videoklipp ändå, men då återkommer vi till att det blir ditt fel eftersom du inte väcker mig :(

hehe nä idag missade jag morgon passet som jag får ta igen imorn då hehe, men kvälls passet ska nog bli bra.

Haha… men då borde det ju vara min förtjänst om träningen går bra de gånger då jag lyckas väcka dig eller?;):)

Massivt J :) Kommer bli hur bra som helst :)

Lite update nu, jag hoppade över ben passet som jag hade bhövt, men flyttar all ben träning till ätar dagarna :)

Igår blev det 40min cardio och sedan godis på kvällen med lite vanlig mat, känt mig lite halv kass och tyckte jag förtjännade det

Från tisdagen klockan 01.00 cyklade jag och köpte lite grillat, kyckling och lam, bästa är att jag kan handla detta 3 på natten med hehe.

Bild på maten och en liten mobil bild på magen från tisdags passet, mer update kommer idag eller imorn med film/bild.

Tackar för alla kommentarer med :up:

Erika: nja om det går bra så klappar jag mig själv på axlen hehe, måste ha någon som får skiten om det går dåligt, aldrig ens eget fel juuu haha. Har nog en del som får massa skit när jag är sur under min diet, kan passa på att tacka dessa i förväg hehe 😮

Jag kan lägga till att Jimmy ser 100 gånger bättre/större/hårdare/brunare ut irl än på bilderna och videon.

Benjamin wrote:
    Jag kan lägga till att Jimmy ser 100 gånger bättre/större/hårdare/brunare ut irl än på bilderna och videon.

Håller me dig Benji… han ser mycket bättre ut i verkligheten:up:

Någon speciell anledning till Vitargon på morgonen? Snällare mot magen än andra kolhydrater eller något sådant?

För övrigt ser det brutalt ut som alltid:emo-thumb

Vitargon på morgonen är egentligen under passet, men kör den till frukost och kommer ta bort den sen, liten mage orkar inte stoppa i mig all havregryn.

Skulle fotat och filmat idag men glömde kameran när jag låst dörren och orkade inte öppna igen :(

sencii: Det blir ditt jobb att ta med kamera och sånt ifall jag glömmer nu :)

Imorn lovar jag en update med film och bilder från arm passet.

Nu blir det hemma gjorde cevapci eller hur det stavas hehe.

1.5kg oxkött 10%
    1 kessela
    1 rödlök
    2st paprikor
    Cevapci krydda på påse
    5st äggvitor
    2st färska piri piri

Det blir riktigt gott :):pop:

JimmyW wrote:

Erika: nja om det går bra så klappar jag mig själv på axlen hehe, måste ha någon som får skiten om det går dåligt, aldrig ens eget fel juuu haha. Har nog en del som får massa skit när jag är sur under min diet, kan passa på att tacka dessa i förväg hehe 😮

Jo tack….:yikes:

JimmyW wrote:

Haha, det är lugnt… tur att jag inte är så känslig och att jag bor över hundra mil bort, gör det hela lite lättare att bara skita i allt det du säger:D
    Du är väll vaken nu förresten och laddad inför morgonpasset?!;)

Skorpan: Hahah :|:o, mjauaaaa

Erika: hehe du är uppe före solen ju… Jag vaknade väldigt sent som vanligt :( sen sov jag mitt på dagen med hehe. Jag ska bättra mig på måndag, då börjar jag med cardio med eller vad man ska kalla det, hehe du ska nog få höra mig gnälla fast det är 100mil ifrån :(

Ska bli bättre filmer och bättre form från och med måndag.

Sencii är min nya fotograf/filmare och lätt motivatör :emo-thumb Tack!

[youtube=MDVD1Q4Vuww]

[youtube=OU8ekYbEn0Y]

Sista för idag, imorn maaaat!

[youtube=RAwVpLjFvS0]

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 107 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.