Min supersöta dagbok (Sm 08)

Home Forums Seriösa träningsjournaler Min supersöta dagbok (Sm 08)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 107 total)
  • Author

Ser grymt ut Jimmy! Ingen ny bild på hjulen??

SER GRYYYYMT UT BRO !!! Trodde det skulle bli sämre kvalite på filmerna men jag är rätt nöjd ( men jag tycker det ser bättre ut LIVE).
    Men men… bättre bilder / filmer kommer i början i veckan :up:
    Mvh Sencii

ser grymt ut jimmy får se om du får knipa 1 2 lr 3e i år beroende på folk som dyker upp :)

Bild på benen ska jag ordna, dock har jag inte tränat dom speciellt, vilket jag borde :(

Alex: Aja handlar väll aldrig om vilka det är som ställer upp utan vilken form man själv lyckas komma i, den som är bäst ska ju vinna helt enkelt. Själv har jag en del brister som jag måste orka göra något åt hehe, men jag lär mig och sakta bli bra för mig :)

jo den ska ju vinna men det blir inte alltid så :) i bland vinner hårdast. i bland bäst fysik. i bland politiska favisen…. i mina ögon är du värd en hög pallplats om inte ngn som är 5cm kortare kommer in på precis under 90kg :D

Benen har väl aldrig varit en svag del hos dig Jimmy, så jag tror nog inte det är någon större kris. Hoppas maten smakar bra idag

köttigt:emo-thumb kul med video

Ser mycket bra ut Jimmy!
    Vaskulär som få…
    Och det verkar som det blir ett par skånska gova pågar på SM i höst…:D
    …åsså lilla mig :(

Kör så det ryker..

hejja hejja :D

mvh: Andreas…

Hehe framsida ben har aldrig varit ett problem, men baksida :( sedan har jag nog missat 50 ben pass på grund av egna dåliga ursäkter.

Alex: Vikten är inte allt :), har jag tur så ställer min vän Ahmad med upp i samma viktklass då kan man väga 120kg med och ändå placeras bakom någon som väger 82kg hehe. För min del ska jag själv komma in hårdare och helst lagt på mig på rätt ställen, kommer jag utanför pallen så har jag gjort för lite och de andra va bättre.

Idag va vikten på 97kg med lite mat i magen från igår, jag hoppas på 88-89kg och hårdare än föra året.

Alex: igen hehe fan du motiverar mig faktiskt blir ben pass imorn och nya bilder på tisdag.

Hoppas alla njuter av värmen och god mat.

WTF! video no longer avaible??? Någon mer som får det för jag kan se dom utanför body:yikes:

Filmerna funkar strålande finfint! jagh ar till och med lyckats se en film på dej när du ligger och trycker en 3a på 210 i bänk ? :D aja Du ser ruggit stor ut nu tycker jag :)

Tycker det är dags för en liten uppdatering med bilder! och skriving! :D

Ja här kommer en bild och en film från dagens bröst pass :)

Brutalt!!:worship::worship::worship:

HELT galet Jimmy ;) kan du inte lära mig hur ja får sånt tryck8)

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 107 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.