Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Min supersöta dagbok (Sm 08)
Jo passa på att lära mig med
Impressive!
…waiting to see you in Nordic Championships! :up:
[youtube=S-nuCq0EiH4]
Vitargo+Super Charge+Hydroxycut Hardcore+Aplodan
Tackar för kommentarerna
Grymt tryck på den bilden och ser hård ut också…
Hur mycke vitargo drar du i dig precis innan träning då?
100g vitargo blandat med super charge gott:pop:
Okkey!
Ser äckligt bra ut
Haha shiiiiiit va grym jag är på att filma kompiiiiiiiis:p Jag måste nog börja ta betalt nu:D
Ser skitbra ut kompis ! :emo-thumb Vi tar nya kort nästa vecka igen…
oo dra åt HEL***E va stor du blir! lätt en av sveriges snyggasste symmetri, eller är det sveriges snyggaste :emo-thumb Undrar vem som kommer att bli med i nästa nummer av body ? :up:
Insperations källa!
Tackar
Det är väll 9 veckor kvar till SM så mycket kan gå fel eller rätt, men jag kör på och blir motiverad utav folks respons här, tänkte hoppa träningen idag men får nog byta om och gå till gymmet och försöka prestera något:emo-thumb
Tack alla!
Är du runt 3kg tyngre sedan förra året? (du brukar väl lägga på dig något sådant varje år???)
Körde 40min ben, tog ett kort med mobilen. Borde nog inte tränat, kände mig lite halv kass och hoppas jag inte blir sjuk nu bara.
Richard: Jag har ingen aning om vad jag lagt på mig fören jag väger in jag hoppas på 3 kg och något hårdare då har jag nått mitt mål
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY