Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Min supersöta dagbok (Sm 08)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 augusti, 2008 at 03:11 #736001Anonym anvandareMemberJimmyW wrote:Ska bli bättre filmer och bättre form från och med måndag.
Sencii är min nya fotograf/filmare och lätt motivatör :emo-thumb Tack!
[youtube=MDVD1Q4Vuww]
Riktigt bra form, sjuka armar och lagt på dig mycket massa ser jag. Vad heter låten, Lil wayne-…
26 augusti, 2008 at 06:35 #736002Anonym anvandareMemberAndreasP wrote:Gäller det om han inte kommer tävla också?En till som hört det tråkiga..
26 augusti, 2008 at 07:12 #736003Anonym anvandareMemberAndreasP wrote:Gäller det om han inte kommer tävla också?Det vore jävligt tråkigt om han inte tävlar. Hoppas han inte har skadat sig allvarligt eller nåt. En byggare av klass som vi måste se fler ggr på scenen. Kepsätningen blir inte av om han inte tävlar.
26 augusti, 2008 at 17:03 #736004Anonym anvandareMemberZoltan Szabo wrote:Det vore jävligt tråkigt om han inte tävlar. Hoppas han inte har skadat sig allvarligt eller nåt. En byggare av klass som vi måste se fler ggr på scenen. Kepsätningen blir inte av om han inte tävlar.Såg fram emot att få se dig äta en smutsig keps
26 augusti, 2008 at 20:33 #736005Anonym anvandareMemberRichard B wrote:Såg fram emot att få se dig äta en smutsig kepsKan inte tänka mig att han kunde sluta sämre än 3-a i -90. Uppätning av en smutsig keps hade det aldrig blivit av!
3 september, 2008 at 11:25 #736006Anonym anvandareMembertränade me jimmy för nån vecka sen, d var verkligen inspirerande minst sagt! han ligger inne med en brutal fysik.. grymt stor o vaskulär samt smal midja, enligt mig något som är sällsynt idag. Sen är han även mycket trevlig och ödmjuk som person, fick massa bra tips om kost o träning! tog även lite bilder på hans fysik, tyvärr blev de flesta lite suddiga(jävla mobil kamera).
Hoppas du tar hem kalaset i år big jim!
3 september, 2008 at 20:13 #736007Anonym anvandareMember???!
Ska Jimmy inte ställa upp på SM eller vad är det ni smygviskar om?
Tala ur skägget, tack.3 september, 2008 at 20:20 #736008Anonym anvandareMembergoba wrote:tränade me jimmy för nån vecka sen, d var verkligen inspirerande minst sagt! han ligger inne med en brutal fysik.. grymt stor o vaskulär samt smal midja, enligt mig något som är sällsynt idag. Sen är han även mycket trevlig och ödmjuk som person, fick massa bra tips om kost o träning! tog även lite bilder på hans fysik, tyvärr blev de flesta lite suddiga(jävla mobil kamera).Hoppas du tar hem kalaset i år big jim!
När såg du honom sist då ?
4 september, 2008 at 09:53 #736009Anonym anvandareMemberJimmy har haft problem med sin rygg detta året också.
Han var på väg att inte ställa upp på grund av detta förra året, men gjorde det till slut ändå.Tyvärr lutar det nog åt att det inte blir SM i år, men kanske Lucia… om det inte blir värre.. Jag vet att han verkligen vill köra, och har satsat för det här, men vad gör man..
4 september, 2008 at 10:04 #736010Anonym anvandareMemberZoltan Szabo wrote:Kan inte tänka mig att han kunde sluta sämre än 3-a i -90. Uppätning av en smutsig keps hade det aldrig blivit av!Angående placeringen så kan jag som vet säga att både Arne och Pierre ska se upp framöver… för Jimmy har bättrat på sina svagheter under året och blir bara bättre och bättre… och hårdare! Om man därefter lägger till att han bara är 25 år kommer han sopa mattan med de flesta inom de närmaste åren..
4 september, 2008 at 14:54 #736011Anonym anvandareMemberRiktigt sjuk fysik och dom benen:D:D
ska han tävla eller inte? hoppas verkligen de!
lycka till jimmy!
4 september, 2008 at 21:27 #736012Anonym anvandareMemberRichard B wrote:När såg du honom sist då ?11e augusti körde vi passet, ja minns han pratade om han hade skadat ryggen ganska allvarligt för en tid sedan så han kunde bara köra drag övningar i cable maskiner… hoppas han kommer tillbaka starkare o större o att hans rygg slutar besvära honom! GO FOR IT JIMMY!
5 september, 2008 at 12:34 #736013Anonym anvandareMembergoba wrote:11e augusti körde vi passet, ja minns han pratade om han hade skadat ryggen ganska allvarligt för en tid sedan så han kunde bara köra drag övningar i cable maskiner… hoppas han kommer tillbaka starkare o större o att hans rygg slutar besvära honom! GO FOR IT JIMMY!Han kommer tillbaka det lovar jag! Och då kommer han ta Sverige och kanske Europa med storm! Om inte i år så kanske nästa!
Så lätt ger han inte upp!12 oktober, 2008 at 23:01 #736014Anonym anvandareMemberHur är det med jimmy nu för tiden ??
28 oktober, 2008 at 07:49 #736015Anonym anvandareMemberkepp wrote:Hur är det med jimmy nu för tiden ??Bra fråga!
Följande länk kanske ger dig svaret, vem vet???
[https://www.flashback.info/showthread.php?t=769708]
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.