Min träning och allt som hör till det!!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Min träning och allt som hör till det!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 364 total)
  • Author
    mariia wrote:
    Hehe nää de är det inte! Hellre några kcal extra än snus iallafall! :nod

don´t underestimate the power of snus.

Nä klart att det e inte är farligt med några extra kcal, mitt inlägg var mer menat som ett skämt : )

Sam jr wrote:
    don´t underestimate the power of snus.

Nä klart att det e inte är farligt med några extra kcal, mitt inlägg var mer menat som ett skämt : )

Haha jo jag fattade det! ;) Men allvarligt, om inte vågen/måttbandet går neråt på lördag så funderar jag allvarligt på att dra ner kcal intaget igen… känns som om jag lägger på mig nu när jag höjde intaget… men det beslutet tar jag på lördag.

mariia wrote:
    Dagens pass:[/b]

Marklyft
    7 x 65 kg, 13 x 40 kg

Latsdrag
    6 x 45 kg, 9 x 35 kg

Omvända latsdrag
    9 x 45 kg

Baksida axlar i maskin
    14 x 15 kg, 7 x 15 kg

Koncentrationscurl

5 x 9,5 kg, 11 x 6,5 kg

Passet tog ca 25 minuter.

Det kändes rätt bra, även om jag inte kan köra lika tungt nu eftersom jag inte använder remmarna längre… men jag får träna upp fingrar och underarmar istället. Jag fick mycket pump i armarna idag också, känns lite skönt faktiskt! :)

Hej! Ser ut som det gick bra igår :emo-thumb hoppas du hade lite energi!

Kram MissMini

MissMini wrote:
    Hej! Ser ut som det gick bra igår :emo-thumb hoppas du hade lite energi!

Kram MissMini

Halloj!
    Jadå, det gick rätt bra iallafall, jag fick lite enerig när jag kom till gymmet! :up:
    Ha de bra! Kram

Idag tog jag en vilodag, känner mig helt utsliten, men det beror på att det är så mycket i skolan nu, men imorrn blir det ett benpass, ska försöka ta mig upp på morgonen och gymma då istället för på eftermiddagen… :)

Åhh, sitter här och försöker vakna nu… har planerat att vara på gymmet om en timme….ska dricka kaffe och spela bra musik så kanske man vaknar! :ike:

mariia wrote:
    Åhh, sitter här och försöker vakna nu… har planerat att vara på gymmet om en timme….ska dricka kaffe och spela bra musik så kanske man vaknar! :ike:

kom igen bara maria, mycket kaffe o vilja! Tänk på mig som är låst hemma:( har druckit kaffe o lyssnar på tung musik, nu blir det axlar på hemmaplan. Njut av gymet:buttrock:

Hej Maria!

Ser ut att gå bra för dig, men visst är det slitigt ibland.
    Bra form på ben, men jag har ju sett att du är ur stark.
    Ska bli jättespännande att se vad som kommr fram efter din diet.

en den dagen du bestämmer dig för att tävla ska vi se över kost och träning lite mer.

Om du vill?

Envisheten har du, tror du kommer gå långt.
    Ha en bra dag.

Kram Maria:up:

paulina73 wrote:
    kom igen bara maria, mycket kaffe o vilja! Tänk på mig som är låst hemma:( har druckit kaffe o lyssnar på tung musik, nu blir det axlar på hemmaplan. Njut av gymet:buttrock:

Är du inlåst? Det låter inget kul, är det på grund av barnen eller? Men att träna hemma kan ju också vara roligt, då kan man iallafall bestämma musik själv, på mitt gym spelade dom lugna favoriter så det var ju väldigt peppande! Hehe! Men det gick bra ändå, alla pensionärer är så trevliga! :)

mariaahlberg wrote:
    Hej Maria!

Ser ut att gå bra för dig, men visst är det slitigt ibland.
    Bra form på ben, men jag har ju sett att du är ur stark.
    Ska bli jättespännande att se vad som kommr fram efter din diet.

en den dagen du bestämmer dig för att tävla ska vi se över kost och träning lite mer.

Om du vill?

Envisheten har du, tror du kommer gå långt.
    Ha en bra dag.

Kram Maria:up:

Hejsan! :)
    Jodå, träningen går helt ok, hade säkert gått bättre om det inte hade varit på mycket i skolan just nu, men det känns bra! Det går väldigt bra med maten och jag har fått in en rutin som jag följer bra nu, det enda jag funderar på är om det kanske blev lite för mycket höjning i kcal för mig, men det ser vi imorrn på vägning/mätning! Tack, jo benen är nog det enda jag är liite nöjd med faktiskt. Men allt ska bli bättre, sakta men säkert! Nu först är det ju deff som gäller! :) Ja tack jag tar gärna hjälp av dig mer! Väldigt snällt! :nod Ha det så bra själv!!
    Kramar

Dagens pass:[/b]

Benspark
    11 x 45 kg, 10 x 35 kg

Knäböj -smithen, parallellt med golvet
    9 x 75 kg, 9 x 65 kg

Sittande lårcurl
    13 x 45 kg, 12 x 35 kg (önskar jag kunde köra tyngre men då gör det ont i knäna! :( )

Vadpress -i liggande benpress, här kör jag ju på fulla magasinet så jag kan inte höja, inte kul!
    15 x 260 kg, 10 x 240 kg

Crunches
    32 st, 1 statisk efter det.

Sen gick jag och cyklade intervaller i 18 minuter. Skönt!!! Jag var så uppvärmd i benen här så jag kunde hålla högre fart än vanligt, kul! :)

Nu väntar en hel dag med hemtenta och förberedelser inför morgondagens högskoleprov! :(

Du kör så det ryker, det gillar jag!
    Lycka till imorron på provet, ta det inte som ett aprilskämt….så lätt är det inte:p

mariia wrote:
    Är du inlåst? Det låter inget kul, är det på grund av barnen eller? Men att träna hemma kan ju också vara roligt, då kan man iallafall bestämma musik själv, på mitt gym spelade dom lugna favoriter så det var ju väldigt peppande! Hehe! Men det gick bra ändå, alla pensionärer är så trevliga! :)

jag hör att du behöver byta gym :) :nod

hellre hemma än lugna favoriter!! haha – det borde vara förbjudet på ett gym.

Lalla wrote:
    Du kör så det ryker, det gillar jag!
    Lycka till imorron på provet, ta det inte som ett aprilskämt….så lätt är det inte:p

Jodå jag försöker iallafall! Gasen i botten vettu!! :p Jag är skrockfull så jag säger inte tack, men du vet att jag menar det! ;) Jag har gjort provet 3 gånger förr men det går ju aldrig bra, så hoppas på turen imorrn!!
    Ha de bra!

paulina73 wrote:
    jag hör att du behöver byta gym :) :nod

hellre hemma än lugna favoriter!! haha – det borde vara förbjudet på ett gym.

Haha ja det är sant! jag har nästan lovat mig själv att börja på exhale om vi blir kvar i gbg… få se hur det blir. jag kan inte ha mp3 spelaren med mig heller, fattar inte hur folk klarar av det, skulle jag ha haft det så skulle lurarna ploppa ur öronen när jag tar i! :

Som jag har känt på mig så har jag gått upp, hur kul är det då??? :(

Vikt: 66,5 kg (65,9 kg)
    Mage: 84 cm (83 cm)
    Midja: 74 cm (73,5 cm)

Det i parantes från förra lördagen…

Nu är jag riktigt less alltså, jag som gick ner sakta men säkert fram tills nu… nu ska jag verkligen se över kosten igen!! Men jag har ju börjat med kreatin igen, men förr har jag inte gått upp av det, men kan det va det nu?? Snälla hjälp! :what:

Nu blir det högskoleprov också…typiskt, allt tråkigt på en dag… :O

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 364 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.