Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Min träning och allt som hör till det!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 april, 2006 at 18:30 #994174Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Haha, det var verkligen trist. Både det med vikten och det tråkiga provet. Det är väl bara att fokusera på målet och ha det i tanken hela tiden på vägen dit. Ha det nu så bra och kör hårt med din träning!
Jaa! Inge kul! På provet fick jag iallafall mycket bättre än de andra gångerna, det är ju positivt, bara samma normeringstabell gäller så… Men vikten och måtten måste jag få ner, det som gick rätt bra ett tag…aja, man ska väl prova sig fram för att se vad som funkar bäst! Ha de så bra själv!!
1 april, 2006 at 18:40 #994175Anonym anvandareMemberja det kan ju definitivt va kreatinet!!! du har ju inte gått upp jättemycket o har du inte gått p ådiet tidigare när du tagit kreatin, har du kanske inte märkt den lilla viktuppgången…
kör på bara! tålamod!1 april, 2006 at 19:02 #994176Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:ja det kan ju definitivt va kreatinet!!! du har ju inte gått upp jättemycket o har du inte gått p ådiet tidigare när du tagit kreatin, har du kanske inte märkt den lilla viktuppgången…
kör på bara! tålamod!Ok, skönt att höra! Nää, det är sant, har ju inte haft sån koll på alla mått och så förr så… Jag kommer fortsätta med kreatinet några veckor till, sen kanske det släpper lite…får väl hoppas iallafall!
2 april, 2006 at 16:40 #994177Anonym anvandareMemberIdag körde jag ett konditions/förbränningspass, väldigt skönt att variera lite![/b]
Värmde upp med gångbandet, gick 15 minuter, det blev 1,62 km, jag höll ett tempo mellan 6-6,8 km/h… ingen aning om det är bra eller dåligt då jag inte har något att jämföra med.
Sen körde jag roddmaskinen i 15 minuter, kom 2608 meter tror jag det var. Har kört rodd en gång förr, det var för 4 år sedan.
Sen cyklade jag intervaller i 18 minuter.
Enligt maskinerna blev detta sammanlagt 425 kcal, inget jag litar på men jag har det till att jämföra med!
Skönt var det iallafall!! Hade mycket energi från igår!
3 april, 2006 at 09:03 #994178Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Mm, här går det bra ja. Mr. Warrior prognosserna var det ju inget fel på iafall. Det pekar på ännu tyngre vikter, och ännu mer muskler, annars övervägande roligt och emmalåt ätardagar.tack så mycket. Detta var Mr.Warrior, med Progonossen.
AHAHHAHAHAA…
jag är flum… borde sova nu! FAAAN…
Ahum… kört hårt nu gumman!
Hahaha, fick du din sömn inatt då? Flummig får man vara, det är roligt ju! Hehe! Hur ser dina prognoser ut för mig framöver då? :p Får jag bara fråga vad ”emmalåt” betyder, är det jag som är seg eller du som var lite trött inatt??
Nu ska jag snart gå och köra ett bröstpass, roligt! Ha det så bra och kör hårt själv!!3 april, 2006 at 11:28 #994179Anonym anvandareMemberDagens pass blev lyckat, ökade i allt! Antingen med vikt eller reps! [/b]
Bröstpress
8 x 50 kg, 9 x 45 kgKabelflyes – nerifrån och upp
4 x 10 kg, 11 x 5 kgAxelpress med hantlar
14 x 8 kg, 8 x 9,5 kgDrag till hakan i kabel
10 x 25 kg, 8 x 22,5 kgKickback med hantel
5 x 8 kg (lite ostabilt), 12 x 6,5 kgSen cyklade jag 18 minuter intervaller, blev 169 kcal enligt cykeln.
Jag har börjat med att lägga in någon form av kondition/förbränning nu efter varje styrkepass också, få se om det händer något med formen på grund av det…Det kändes tokbra idag iallafall, hade mycket energi och styrka! :nod
3 april, 2006 at 14:03 #994180Anonym anvandareMemberKollat i genom din journal nu …
Ser bra ut! Träningen går framåt! Inga dåliga knäböj du kör heller!:emo-thumb Starkt!3 april, 2006 at 15:22 #994181Anonym anvandareMemberettan wrote:Kollat i genom din journal nu …
Ser bra ut! Träningen går framåt! Inga dåliga knäböj du kör heller!:emo-thumb Starkt!Ok! Tack så mycket! Men jag hade hellre haft min kära benpress!
5 april, 2006 at 11:54 #994182Anonym anvandareMemberDagens pass:[/b]
Marklyft -blandning mellan raka och vanliga
5 x 70 kg, 14 x 50 kgLatsdrag -brett grepp framför
6 x 45 kg, 13 x 35 kgOmvända latsdrag
7 x 45 kgBaksida axlar i maskin
9 x 20 kg, 11 x 15 kg (drop set)Koncentrationscurl
7 x 9,5 kg, 13 x 6,5 kgSen intervaller på cykeln i 18 minuter, 170 kcal
När jag körde marklyften så kändes det väldigt obehagligt i baksida lår i första setet, så jag kunde inte gå ända ner. Det liksom kluckade och hoppade i muskeln… Men sen kändes det bättre.
Nu fokuserar jag väääldigt mycket på latsen när jag kör latsdragen, så jag ökade inget idag. Jag vill ha bredare rygg nångång! Är less på att den aldrig växer!! :aggresiv: Annars kändes passet bra! Fick skön pump i biceps igen!!5 april, 2006 at 15:49 #994183Anonym anvandareMemberHej maria de ser riktigt bra ut . stark i benen är du också ser jag bara att forsätta träna
5 april, 2006 at 16:57 #994184Anonym anvandareMembervogga wrote:Hej maria de ser riktigt bra ut . stark i benen är du också ser jag bara att forsätta tränaHalloj! Kul att du hittade hit!
Tack så mycket!! Ja kör hårt själv du! :bb:5 april, 2006 at 17:03 #994185Anonym anvandareMemberklart jag kör hårt men just nu mer löpning som sagt som inte är nå vidare kul men efter 6 maj blire bygga massa…
5 april, 2006 at 18:18 #994186Anonym anvandareMemberHej Maria!
Ser riktigt bra ut. Själv har jag halkat efter lite pga förkylning, men nu är jag tillbaka igen o redo att träna hårt
Kör på tjejen! Kram MissMini
5 april, 2006 at 19:50 #994187Anonym anvandareMembervogga wrote:klart jag kör hårt men just nu mer löpning som sagt som inte är nå vidare kul men efter 6 maj blire bygga massa…Hehe det är bra!! :emo-thumb Jag tänkte jag ska börja springa nu också faktiskt, så fort det torkat upp lite ute… är inte så van det men jag måste få upp konditionen så lika bra att ta sig i kragen! Jag har ju köpt nya löparskor så jag måste ju använda dem så…:whistle:
Ja, roligt att bygga!! Jag vill också, men måste fläska av lite först för att se hur det ser ut… men det vore ju kul om du startade en ”inför tävlings” journal eller nåt ju!5 april, 2006 at 19:55 #994188Anonym anvandareMemberMissMini wrote:Hej Maria!Ser riktigt bra ut. Själv har jag halkat efter lite pga förkylning, men nu är jag tillbaka igen o redo att träna hårt
Kör på tjejen! Kram MissMini
Tjaa!
Ja, jag försöker att hinna med så mycket som möjligt fast det är körigt i skolan just nu. Hänger på låset på gymmet på morgonen! hehe! Tråkigt med förkyldning då!! Ahh det är bra!! Bara att köra på vettu! :emo-thumb -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.