Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Min träning och allt som hör till det!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 juni, 2006 at 11:08 #994324Anonym anvandareMember
Nu har jag varit och promenerat 2,3 km i rask takt. Valde dock lite fel kläder för vädret… det blev ju tokvarmt!
Nu är det balkongen som gäller!
10 juni, 2006 at 15:08 #994325Anonym anvandareMemberKul att se bilder från Cave Gym!! Du är stark i benen!
Skönt att promenera i detta vädret! Sommaren är här!
10 juni, 2006 at 20:10 #994326Anonym anvandareMemberLatsdragaren wrote:Kul att se bilder från Cave Gym!! Du är stark i benen!Skönt att promenera i detta vädret! Sommaren är här!
Tack! Jag önskar att det kunde smitta av sig lite till överkroppen också…
Ja härligt med sommaren!!! Vi kanske ses på Cave i sommar om du kommer vara där nåt, jag ska nog vara där 2 veckor då tror ja…
11 juni, 2006 at 21:06 #994327Anonym anvandareMemberDagens pass:[/b] (Det i rött är superset).
Marklyft med remmar
3 x 75 kg + halvorPullover med remmar
10 x 17.5 kg + forced repsLatsdrag med remmar
4 x 47.5 kg + forced repsScottcurl
2 x 20.5 kg + forced reps och halvorPasset tog 20 minuter.
Sen cyklade jag 18 minuter intervaller, det blev 168 kcal enligt cykeln. Hade inte så tungt motstånd för att skona benen lite…
Sen gick vi 2,3 km slingan innan vi gick hem. Såå härligt väder ute ju!
Igår hade jag en bra ätardag också, åt vad jag ville, men inte allt jag såg!! Jag mådde inte illa när jag la mig på kvällen, och det är nog ett bra tecken! Idag hade jag väldigt mycket energi och vaknade väldigt pigg och kände mig inte som en gris (som jag har brukat gjort efter ätardagarna som varit…)
Lite bilder från passet: (kanske inte de snyggaste minerna, och vissa bilder kanske inte säger så mycket, men jag bara körde på så fotade sambon. Till exempel så ser ni mina obefintliga biceps, som jag ska försöka göra något åt! )
11 juni, 2006 at 21:07 #994328Anonym anvandareMember…
13 juni, 2006 at 18:16 #994329Anonym anvandareMemberOrkar inte uppdatera så mycket här nu om det inte gäller ett gympass.. solen lockar istället!
Men igår storstädade jag i 4,5 h och blev helt slut efter det, så de räknas nog till cardio! Sen idag har jag och sambon sprungit fram och tillbaks i en backe… sprang upp och ner 20 ggr och det tog bra! :up: Men det var ju så varmt, puh!Förutom det så är jag tokhungrig på allt, eller snarare sugen då… på allt, verkligen! Pizza, hamburgare, pasta, grillat m.m.m.m.m.m.m.. Som tur är så har sambons jobb grillfest på fredag, så då ska jag äta och dricka, för företaget står även för alkoholen!
14 juni, 2006 at 08:49 #994330Anonym anvandareMemberhm…jag som skulle höra om du ville träna fredag kväll
det är kört ser jagkanske imorgon??
14 juni, 2006 at 08:59 #994331Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:hm…jag som skulle höra om du ville träna fredag kväll
det är kört ser jagkanske imorgon??
haha ja det är nog lite kört! Hmm… vilken tid imorrn då? Jag kanske kan, vet inte riktigt än. Ska följa med sambon och hjälpa honom på gymmet på eftermiddagen också.
14 juni, 2006 at 09:01 #994332Anonym anvandareMembermariia wrote:haha ja det är nog lite kört! Hmm… vilken tid imorrn då? Jag kanske kan, vet inte riktigt än. Ska följa med sambon och hjälpa honom på gymmet på eftermiddagen också.kvällen eller mitt på dan! hörs via pm senare!!! ha det gott, jobbet hägrar nu ……:nerd:
14 juni, 2006 at 11:34 #994333Anonym anvandareMemberHar precis varit på gymmet och konditionstränat lite… hade bara tänkt att cykla men jag kände att jag hade lite mer att ge idag.[/b]
Cyklade 18 minuter intervaller.
Rodde i 8 minuter (klarade inget mer pga hemsk träningsvärk i rygg & biceps!).
Gick på löpbandet i 15 minuter (hade inte mina promenad/löparskor så jag fick ont i min blånagel och kunde inte fortsätta….:evil: )Men skönt var det iallafall, så nu unnade jag mig lite wasa sport med ost på efter träningen.
15 juni, 2006 at 17:58 #994334Anonym anvandareMemberDagens träning blev 18 minuter intervallcykling… varmt som bara den! Men skönt ändå!
Nu har jag kalasat på lite glass, mums va gött!!!Har bestämt mig för att inte hålla sån strikt diet nu över sommaren, ska äta lite som jag känner för, jag ska ju ändå inte tävla än på ett bra tag så! Men jag ska absolut inte gå upp i kg/cm!! Ska även hålla mig på ett kcal-minus och fortsätta med konditionsträning och gymmet. Har man tur så går det neråt ändå, men inte hela världen om jag skulle stå still på den vikt jag har nu. Så jag uppdaterar inget mer vägning/mätning nu, det återupptar jag efter sommaren.
17 juni, 2006 at 18:12 #994335Anonym anvandareMemberJa, det är skönt att njuta av sommaren! Vill man tighta till sig lite är det bara att dra bort lite kolhydrater några dagar så släpper ju några kilon snabbt!
Blir det Cave i midsommar? Vi kommer upp tors och stannar någon vecka efter det!
17 juni, 2006 at 19:54 #994336Anonym anvandareMemberLatsdragaren wrote:Ja, det är skönt att njuta av sommaren! Vill man tighta till sig lite är det bara att dra bort lite kolhydrater några dagar så släpper ju några kilon snabbt!Blir det Cave i midsommar? Vi kommer upp tors och stannar någon vecka efter det!
Ja precis, nu njöt jag nog lite för mycket av det goda igår. Är bakis som få idag… Men man ska ju leva lite också!
Nää, tyvärr kan vi inte åka upp i midsommar. Det blir nog först v. 30 tror jag, men då stannar vi nog i 2 veckor, kommer du vara där nåt då? Om du vet det redan nu då vill säga..
Ha det bra!
18 juni, 2006 at 13:59 #994337Anonym anvandareMemberIdag så har jag gått på crosstrainern i 50 minuter. Var lite ovant eftersom jag inte har gått på den på nån månad nu. Och fyyyyy vad varmt det var i lägenheten då! Bläää! Så jag ska nog ut och gå/jogga lite senare så man får svalka av sig lite!
Idag är dessutom en sån dag då jag känner mig taggad till 1000, hoppas den känslan håller i sig ett bra tag nu![/b] (Kan ju nämna att det är ett antal personer från detta forum som motiverar mig väldigt mycket!)[/b]:emo-thumb
18 juni, 2006 at 17:25 #994338Anonym anvandareMemberDet blev en joggingtur också på 2,3 km slingan… gick dit och hem då, och även lite i mitten av joggingturen för jag fick lite andningsbesvär. Men skönt var det att jogga!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.