Min träning och allt som hör till det!!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Min träning och allt som hör till det!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 364 total)
  • Author
    Pectoralis wrote:
    hahaha aaah ;) btw kör hårt..de ser bra ut :emo-thumb

Tack så mycket! och detsamma! :)

Jag var till gymmet en sväng till nyss för killen tränade, så jag cyklade 12 minuter igen…men denna gång var det riktigt segt i benen!!! Men skönt ändå! :) ;)

Jag vet att jag skrev att jag inte skulle uppdatera min vikt och så… men jag blev så glad av resultatet jag fick imorse, även fast jag har ätit godis och glass under veckan, men samtidigt har jag kört mycket cardio också och legat på ett kcal-underskott.[/b]

Jag hade gått ner 0,8 kg och 1 cm runt magen (fetaste stället)! :D

grattis grattis! och ha en trevlig midsommar!!:)

paulina73 wrote:
    grattis grattis! och ha en trevlig midsommar!!:)

tackar tackar! :) Detsamma!!! :drinks:
    Fick du nån träningsvärk sen i onsdags då? ;) Det fick jag! Har det fortfarande!!

mariia wrote:
    tackar tackar! :) Detsamma!!! :drinks:
    Fick du nån träningsvärk sen i onsdags då? ;) Det fick jag! Har det fortfarande!!

ja, mest i högra skinkan haha, men jag har kört mer ass idag =)
    fast det var inte så farligt faktiskt, kunde lastat på mer helt klart. Nästa gång så!

paulina73 wrote:
    ja, mest i högra skinkan haha, men jag har kört mer ass idag =)
    fast det var inte så farligt faktiskt, kunde lastat på mer helt klart. Nästa gång så!

haha jaså? där jag fick kramp har jag massor av träningsvärk, konstigt ställe dessutom! ;) Grattis på namnsdagen i efterskott förresten! :)
    Japp, du kan köra mycket tyngre tror jag! Bara att testa sig fram! :emo-thumb

Idag så gick jag 30 minuter på crosstrainern före frukost, det var skönt och jag hade mycket energi från igår, då jag åt rätt mycket!

Sen någon timme efter frukost så joggade jag 2,3 km, det gick också bra och energin räckte även till det! ;)

Jag är på G nu igen känns det som, har mycket motivation och det känns roligt!! 8)

Ikväll blir det nog bara att softa och se på fotbollsmatchen! :)

Jag ska väl uppdatera lite här också då…[/b]

25/6-06[/b]
    Morgonpromenad 35 minuter.
    Hoppade hopprep i 15 minuter.

26/6-06[/b]
    Förmiddagen:
    Cyklade 18 minuter intervaller.
    Sen gick jag 25 minuter på gångbandet.

Eftermiddagen:
    Började ett nytt träningsupplägg idag, ska göra 2 övningar på varje pass och det blir totalt 3 pass. Dessutom lite fler set och reps än tidigare…

Omvända chins (med remmar)
    1 egen + 3 med hjälp, lite vila, sen 3 till med hjälp

Marklyft (med remmar)
    5 x 65 kg, 6 x 60 kg, 3 x 60 kg

Detta kändes jättebra! Fick väldig kontakt med latsen, så det började krampa nästan! Sen tog det bra i biceps också!
    :up:

E inne har o spanar lite! Grattis till din viktnedgang. O kor hart nu!!!:emo-thumb

ThereseLindberg wrote:
    E inne har o spanar lite! Grattis till din viktnedgang. O kor hart nu!!!:emo-thumb

Jaså vad roligt! :)
    Tack så mycket! Ja nu har jag en period med massor av motivation, och det är jag tacksam för! ;)

Fantastiskt lägger benen på ryggen Mariia, men försök att förbättra din övredel av förkroppsligar, spacialy tricepsen och lats. Ledset för anmärker. Drev hårt

var det bara jag som inte förstod det där?

Milia wrote:
    var det bara jag som inte förstod det där?

Ledset talar jag dåliga för swedish mycket. Jag är inte från Sweeden

Marija wrote:
    Fantastiskt lägger benen på ryggen Mariia, men försök att förbättra din övredel av förkroppsligar, spacialy tricepsen och lats. Ledset för anmärker. Drev hårt

Hehe jag fattade, men inte ”lägger benen på ryggen”- ta det gärna på eng! Jo jag vet att hela min överkropp släpar hur mycket som helst! Nu fokuserar jag på lats, axlar och biceps/triceps… lägger liiite mindre energi på benen just nu tills överkroppen hinner ikapp!
    Ingen fara att du anmärker! Det är ju därför jag startat denna journal för att få kritik, men jag tror att det bara är du hittills som (vågat?) påpekat något! : Så tack!! :emo-thumb

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 364 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.