Min träning och allt som hör till det!!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Min träning och allt som hör till det!!

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 361 through 364 (of 364 total)
  • Author

Träningen igår:
    Morgonpromenad 35 minuter, sen vila hela dagen för jag kände mig så sliten…

Träningen idag: (med mycket mer energi tack vare vilan igår!)
    Förmiddagen:
    Cykel 18 minuter intervaller
    Gick på bandet i 25 minuter.

Eftermiddagen:
    Nytt bröst, axel & tricepspass:

Bänkpress (fri stång = vingligt värre!)

5 x 30 kg, 4 x 30 kg, 3 x 30 kg (måste få upp mycket mer balans innan jag kan köra med mer vikt!!!!)

Lutande bänkpress
    6 x 20 kg, 5 x 20 kg

Drag till hakan

15 x 19,5 kg, 8 x 19,5 kg, 7 x 19,5 kg

Detta var alltså väldigt vingligt för mig, tur att min sambo passar mig! Hehe! Men det var skönt att köra så här. Tog väldigt bra i axlarna också i ”drag till haka” övningen! :up:

29/6-06[/b]
    Morgonpromenad, ca 40 minuter.
    Senare på dagen blev det en joggingrunda på 2,3 km.

30/6-06
    Förmiddagen:[/b]
    Cyklade 18 minuter intervaller och gick 25 minuter på bandet.

Eftermiddagen:
    Nytt benupplägg

Knäböj – fri stång (såå ostabilt, har aldrig kört med fri stång förr…!)
    8 x 60 kg, 8 x 60 kg, 7 x 60 kg, 4 x 60 kg

Vadpress i liggande benpress
    9 x 260 kg, 9 x 260 kg, 7 x 260 kg, 5 x 260 kg (höll kvar nån sek i toppläget i alla reps…)

Crunches – med motstånd av sambon
    20 st, 12 st

Även om det var lite vingligt i knäböjen så var det väldigt skönt att köra med fri stång! :up: Men jag är såå stel i axlar/bröst så jag fick ont i axlarna när jag höll stången bakom nacken! ;) Så dem ska jag börja stretcha nu!!

Hur går det för dig Mariia?

Eldhroka wrote:
    Hur går det för dig Mariia?

Jodå, det går väl…hehe!
    Närå, men jag har haft fullt upp med en massa saker nu så har inte haft tid att uppdatera.
    Har kommit in på högskolan i Gävle nu till hösten, på Hälsopedagogiska programmet, det ska bli sååå kul! :) Så nu ska jag och sambon flytta upp till Bollnäs så jag har packat och städat och fixat saker runt det.

Sen har jag varit på folracefestivlen i Motala nu hela helgen sen i torsdags… det var superskoj men det blev snabbmat varje dag, öl och x antal glassar… ;) Men det var det värt, det var härligt att få slappa lite!
    Men fram tills dess så gick träningen bra iaf, och nu ska jag fortsätta jogga så ofta jag kan för det blir bara ett gympass i veckan för mitt gymkort har gått ut, och det är ingen idé att köpa ett kort för jag ska bara bo kvar här i 2 v till… och har inte råd att gymma mer än 1 gång i veckan nu. :(

Så, nu har ni fått veta lite mer om vad jag har gjort på sistonde! Ska försöka skriva lite oftare nu, om jag hinner! ;)

Idag blev det en joggingtur, fick värsta hållen som vanligt… brände 280 kcal enligt pulsklockan.

Viewing 4 posts - 361 through 364 (of 364 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.