Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Min träning och allt som hör till det!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 februari, 2006 at 12:51 #994039Anonym anvandareMember
Krya på dig och lycka till med din satsning :emo-thumb
//Lina
6 februari, 2006 at 13:51 #994040Anonym anvandareMemberLina wrote:Krya på dig och lycka till med din satsning :emo-thumb//Lina
Tackar, tackar!! Om några år så…
Lycka till med allt själv!! :up:6 februari, 2006 at 22:16 #994041Anonym anvandareMemberUscha, idag har jag endast ätit ca 1540 kcal!!!!!! Har fortfarande ingen matlust… men man kanske inte gör av med så mycket energi av att bara sitta inne och vara sjuk heller. Men så lite har jag nog inte ätit på flera år!
Nu har jag fått värsta hostan, så jag hoppas att det är ett tecken på att förkyldningen håller på att gå över, men jag har fortfarande ont i hela kroppen och känner mig febrig…
Nä nu blir det sängen! :sleepy:7 februari, 2006 at 16:19 #994042Anonym anvandareMemberTänkte slänga in mina mål för 2006 så jag får lite mer press på mig!
Benspark: 75 kg
Knäböj (smith): 120 kg (parallellt med golvet)
Lårcurl: 60 kg, men tar det som det kommer för jag får så himlans ont i knäna av den dumma maskinen…
Vadpress: Tar redan så mycket som maskinen (liggande benpress) har vikter, mitt gym har ingen maskin avsedd för vader, konstigt nog. Så jag kan nog inte öka nåt mer.
Marklyft: 100 kg
Latsdrag, brett grepp: 70 kg
Latsdrag, omvänt, smalt: 70 kg
Scottcurl: 35 kg
Kabelflyes: 40 kg
Bänkpress (smith): 60 kg
Drag till hakan (kabel): 80, men det är ju 40 kg eftersom det bara är ena sidan av kabelställningen man kör på…
Kickback med hantel: 15 kgOm det är någon som har tips på hur jag kan köra vader istället så tala gärna om det!! Har provat stående i smithen men det kändes inte nå bra…
7 februari, 2006 at 16:29 #994043Anonym anvandareMembergeo wrote:Funkar det inte att köra ett ben i taget? Då borde du kunna öka till det dubbla!Vader är trixiga, eftersom många är extremt starka i dem.
Intressant att du siktar mindre i mark än i böj. För mig har det varit det motsatta.
Joo, min sambo kör ju så men när jag provade kändes det som om att hela jag blev sne av den belastning som blev på ryggen…men jag kan ju prova igen! :emo-thumb Man vet ju aldrig, kanske känns bra nu! Tack för tipset!
Men det är konstigt att gymmet inte har något man kan köra vader i, lite dumt faktiskt! Men men…de får man väl leva med!
Hehe jo jag vet att man borde vara jämnstark i de övningarna, men eftersom jag redan är starkare i benen än överkroppen så blir det lite problem…självklart siktar jag på att ta såå mycket jag bara kan!! Tar nog runt 70 i mark nu bara… 👿7 februari, 2006 at 16:33 #994044Anonym anvandareMemberGeo:
Jag bor ända uppe i Länsmansgården… så de e lite längre än från Wieselgrensplatsen! :p
Men skönt, med tanke på att jag är ifrån landet/skogen så känns det mer som hemma här! hehe!7 februari, 2006 at 16:48 #994045Anonym anvandareMembergeo wrote:Tja, det är ca två km längre då, jämfört med mig. Men du har förmodligen fördelen av att ha två spårvagnslinjer alldeles i närheten. 5 och 6.Hehe jo precis, de har jag, men jag hade nog hellre bott i stan där det är nära till allt! Ett bättre gym till exempel, vill träna på exhale men det blir krångligt om man ska behöva åka fram och tillbax för det… sen pendlar jag ju ner till Varberg också till skolan… därför jag tycker det är tråkigt att åka spårvagn i 20 minuter till antar jag…
7 februari, 2006 at 22:58 #994046Anonym anvandareMemberMår liiiite bättre idag faktiskt, så hoppas att jag blir frisk snart!!
Då blir det hårdträning kan jag lova!!! :bb: Idag har jag iallafall kommit en bit över 1700 kcal och det känns ju bra!Nu ska jag gå och plugga lite samhällsteori…
7 februari, 2006 at 23:18 #994047Anonym anvandareMemberRoligt att du börjar bli bättre!
Men plugga samhällsteorier såhär sent!? Ska inte småflickor gått och lagt sig redan….? :whistle:
8 februari, 2006 at 11:15 #994048Anonym anvandareMemberLalla wrote:Roligt att du börjar bli bättre!Men plugga samhällsteorier såhär sent!? Ska inte småflickor gått och lagt sig redan….? :whistle:
Hahahahaha!! När man är sjuk får man vara uppe länge på kvällen! :p
Måste passa på att plugga nu när jag bara går hemma vettu! Skippade skolan idag, satsar på att bli helt frisk istället…8 februari, 2006 at 13:06 #994049Anonym anvandareMemberHej Maria!
Hoppas det är bättre med dig idag??:friends:
jag har också pluggat en massa dom dagarna… men men det är ju så när man studerar!!
Du få ha det så bra!!/Minna
8 februari, 2006 at 13:14 #994050Anonym anvandareMemberMinna wrote:Hej Maria!
Hoppas det är bättre med dig idag??:friends:
jag har också pluggat en massa dom dagarna… men men det är ju så när man studerar!!
Du få ha det så bra!!/Minna
Hejsan!!
Jorå det är lite bättre i allafall! :up: Hostar och så nu, men jag hoppas på att kunna börja träna igen nästa vecka. Hoppas hoppas!!!
Ja mycket i skolan nu, inte kul att missa viktiga föreläsningar heller..
Men så är det ibland, jag brukar inte vara sjuk ofta så det kom väl för ett helt år nu antar jag.Ha de bra själv!!
8 februari, 2006 at 14:59 #994051Anonym anvandareMemberVad skönt att det är bättre:)
jag tror nog du kan träna nästa vecka!!!
Iskolan har dom sagt om man är borta flera dagar i rad så blir det jobbigt att ta igen det man missat…så jag HOPPAS att jag inte blir sjuk denna eller nästa vecka!!
Har sportlov v.8:yahoo: då kan jag bli sjuk…ha de gött!!
//Minna8 februari, 2006 at 15:24 #994052Anonym anvandareMemberMinna wrote:Vad skönt att det är bättre:)
jag tror nog du kan träna nästa vecka!!!
Iskolan har dom sagt om man är borta flera dagar i rad så blir det jobbigt att ta igen det man missat…så jag HOPPAS att jag inte blir sjuk denna eller nästa vecka!!
Har sportlov v.8:yahoo: då kan jag bli sjuk…ha de gött!!
//MinnaHehe ok men det är väl inte kul att vara sjuk på lovet! :p Jag tror inte ens vi har lov…har inte så stor koll känns det som…
Hoppas du slipper bli sjuk iallafall!!8 februari, 2006 at 17:11 #994053Anonym anvandareMemberTackar för radiolänken, den var hur grym som helst!
Suttit o lyssnat hela eftermiddan…:yahoo:Man blir ju på :dance: humör, snart måste jag ner på stan…klubbarna öppnar snart. :p
Minna Men man ska INTE vara sjuk på loven… in fact, man ska ALDRIG vara sjuk. *triiiist* :nono:
Hoppas du klarar dig. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.