Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Min träning och allt som hör till det!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 februari, 2006 at 21:22 #994069Anonym anvandareMember
Idag har jag fått i mig 1950 kcal, rätt lagom eftersom jag har tränat idag… Men jag får se till att ligga under 2000 kcal nu, jag vill ju bli av med fläsket, helst till sommaren… :bb3:
16 februari, 2006 at 13:41 #994070Anonym anvandareMemberNu har jag spenderat 60 min på crosstrainern, jag brände 463 kcal och hade på motstånd 6.
Riktigt skönt!! Jag är verkligen taggad nu, håller på med nån sorts ”minideff” också. Inte allt för seriöst men jag vill verkligen komma i form till sommaren, och sen försöka hålla den formen!!! (Innebär att jag ska få bort bildäcket runt magen..)
Jag ska köra så mycket cardio jag kan och äta så bra det bara går, på lördagar är det ätardag…men jag ska fortfarande försöka begränsa mig till max 3000 kcal där ändå.För övrigt så har jag väldans träningsvärk i bröst, axlar och triceps idag!! :emo-thumb
17 februari, 2006 at 22:16 #994071Anonym anvandareMemberIdag så körde jag bara 30 minuters crosstrainer, det blev 224 kcal. Före det så städade jag lägenheten också, så där kanske man fick lite bonus förbränning? :p
Men sen så bestämde jag mig för att ha min ätardag idag istället för imorrn, det passade bättre just denna vecka…
Så det blev en goan pizza och lite choklad…
Nu väntar tv:n igen!
Ha en trevlig helg allihopa!!! :drinks:18 februari, 2006 at 12:02 #994072Anonym anvandareMemberTräningen idag bestod av 60 min crosstrainer och det blev 443 kcal.
Jag hade värsta energin idag, beror nog på pizzan igår….hehe! Men jag var tvungen att sluta efter en timme för snart ska vi ner på stan och handla lite på gymgrossisten.18 februari, 2006 at 12:38 #994073Anonym anvandareMemberKul att du kommit igång med träningen igen och att du håller på att deffa också :emo-thumb
Kör hårt!! :bb: :aggresiv:
//Lina19 februari, 2006 at 10:37 #994074Anonym anvandareMemberLina wrote:Kul att du kommit igång med träningen igen och att du håller på att deffa också :emo-thumbKör hårt!! :bb: :aggresiv:
//LinaJa det är jätteroligt!! Får hoppas att ”deffen” går bra också… har ju aldrig provat förr så jag vet inte hur min kropp fungerar. Men det får man ju veta på vägen så..
19 februari, 2006 at 10:54 #994075Anonym anvandareMemberIdag hade jag min vägnings- och mätningsdag.[/b]
Jag vägde 67 kg, så alltså hade jag gått upp 1,1 kg (men det visste jag ju nästan eftersom jag åt sjukligt lite förra veckan pga förkyldning). [/b]Men om man räknar på vikten jag hade för två helger sen så har jag iallafall gått ner 0,3 kg, så det känns bra ändå!!
Mätte bara mage och midja idag:
Mage: 84,5 cm – ingen förändring.
Midja: 74,5 cm – minus 0,5 cm.Jag kan ju tillägga att efter jul var mitt magmått 86,5 cm och midjemått 75,5 cm. Så ner går det iallafall men sakta…men eftersom jag nu ska ta i med hårdhandskarna så får jag hoppas att det går lite fortare! Jag har låååångt kvar till den formen jag önskar få.
Igår skulle jag äta som en normal dag bestämde jag i fredags. Men så hände en väldigt hemsk, vidrig och oförutsedd sak inom familjen så jag var mest i chock igår och det blev väldigt rörigt med maten och allt annat. (Tror det blev ca 2300 kcal) Jag har sovit väldigt dåligt inatt med många mardrömmar, men ska ändå till gymmet och köra ett ryggpass senare idag. Ska bli skönt att få tänka på nåt annat för en stund och jag ska köra så hårt det bara går!! Ta ut lite ilska där kanske.. :aggresiv:
19 februari, 2006 at 14:06 #994076Anonym anvandareMemberOj, vad tråkigt det lät.
Hoppas det känns lite bättre efter träningen, så du fått avreagera dig lite.
Hur som helst är inte träningen o kosten det viktigaste i ett sånt läge! (oavsett vad som hänt, går familjen alltid först)Ta hand om dig och familjen!
19 februari, 2006 at 15:26 #994077Anonym anvandareMemberLalla wrote:Oj, vad tråkigt det lät.
Hoppas det känns lite bättre efter träningen, så du fått avreagera dig lite.
Hur som helst är inte träningen o kosten det viktigaste i ett sånt läge! (oavsett vad som hänt, går familjen alltid först)Ta hand om dig och familjen!
Mmm jättetråkigt!!
Nä, jag försöker väl iallafall sköta allt så bra det går så man inte mår allt för dåligt…
Synd bara att det är 60 mil till min familj, men det kanske är lika bra, så jag inte är i vägen just nu. Eftersom det är syrran som drabbades av det hemska.
Tack för stödet!!19 februari, 2006 at 15:35 #994078Anonym anvandareMemberSå här blev passet idag då:
Marklyft – med dragremmar
2 x 75 kg + halvor till knänaLatsdrag – brett grepp, framför med dragremmar
3 x 50 kg + forced repsOmvända latsdrag – smalt grepp med dragremmar, direkt efter vanliga latsdragen
3 x 50 kg + forced reps och halvorScottcurl
5 x 18 kg (nääästan 6 reps) + halvorSåå, det kändes rätt bra faktiskt. Lite få reps kanske men jag får väl köra på vikterna ett tag till då…
19 februari, 2006 at 15:59 #994079Anonym anvandareMemberHoppas allt ordnar sig för dig tjejen.,..läste att det hade hänt något …
det finns en mening med allt..fast man inte kan tro det ibland..det tror jag,,,,
kör hårt med träningen!:emo-thumb mvh Tess
19 februari, 2006 at 16:24 #994080Anonym anvandareMemberTess wrote:Hoppas allt ordnar sig för dig tjejen.,..läste att det hade hänt något …det finns en mening med allt..fast man inte kan tro det ibland..det tror jag,,,,
kör hårt med träningen!:emo-thumb mvh Tess
Hej! Kul att du tittar in!
Jo jag är också en sån person som tror att det finns en mening med allt, men nu blev jag väldigt tveksam till det… men det är väl sånt som händer antar jag… och den här gången var det vår tur. Eller otur.
Men tur att jag har träningen och allt runt den! Det gör det hela lättare!
Så nu blir det racerfart hela våren!20 februari, 2006 at 18:33 #994081Anonym anvandareMemberIdag blev det bara 37 minuter på crosstrainern, för jag fick blodsockerfall och var tvungen att springa till kylskåpet och få i mig nåt, fort!!
Jag kan inte förstå varför riktigt, jag har ätit lika som alla andra dagar ju… förutom att jag har känt mig väldigt trött idag, men kan det verkligen ha med det att göra?!
Aja, hur som helst så blev det iallafall 274 kcal… bättre än 0 kcal! :emo-thumb20 februari, 2006 at 22:32 #994082Anonym anvandareMemberMaten idag kom upp till 1801 kcal, där prickade jag det bra! :emo-thumb
21 februari, 2006 at 14:09 #994083Anonym anvandareMemberDagens crosstrainerpass gick superbra! Hade sån energi så det kändes som om jag hade en inbyggd turbo eller nåt!
Egentligen brukar jag inte gå på den dagen innan benpasset eftersom jag vill spara lite på benen. Men idag blev det iallafall 60 minuter och det gick åt 481 kcal för det! :up: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.