Mot 600 och styrka

Home Forums Seriösa träningsjournaler Mot 600 och styrka

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 177 total)
  • Author
    Starscream wrote:
    Ät först. Vi tar träningen 15.30. Denna gången ska jag se till att vara där ;).

Gott att höra! sfår väll se dig göra några bra bänkpressar imorron ;)

Wille__ wrote:
    Gott att höra! sfår väll se dig göra några bra bänkpressar imorron ;)

Hoppas du hinner läsa detta innan. Jag kan inte träna förrän klockan 16.00. Hoppas detta inte sabbar dina planer på något vis :/.

Starscream wrote:
    Hoppas du hinner läsa detta innan. Jag kan inte träna förrän klockan 16.00. Hoppas detta inte sabbar dina planer på något vis :/.

Yes, var faktiskt inne på body och så det nu :|. nej då det e lugnt. men ja åker dit vid halv iallafall så se vi när du kommer. förässten, så heter surfaren Ulf kom jag på nu :P

Wille__ wrote:
    Yes, var faktiskt inne på body och så det nu :|. nej då det e lugnt. men ja åker dit vid halv iallafall så se vi när du kommer. förässten, så heter surfaren Ulf kom jag på nu :P

Tack. Det är schysst av dig att passa mig på denna bänkpressardag. Jag har bara hört talas om en Ulf som tränar, och han gick på banskolan med min bror innan. Vi ses på gymmet!

Marklyft Bälte efter 140; 60kg 1×5 100kg 1×5 40kg 1×3 180kg 1×1 220kg 1×1 235kg 2×0:( 180kg 1×5

Latsdrag; 3×5

biceps 3set

Marklyftet blev inte så bra. trodde jag skulle sätta 235 i dag, men var inte tillräckligt fokuserad när jag kom till gymmet men hade en decimeter kvar. men men. Smalbänk imorron sen vila tills onsdag då det blir tunga böj.

Bänkpress vandlig; 50kg 1×5 80kg 1×5

Smaltgrepp; 100kg 2×3 110kg 1×3 115kg 1×1

+rotatorcuffarna samt lite biceps. Blev ett minipass i dag ska ju iväg imorron och kommer hem på måndag, tunga böj på onsdag

Starscream wrote:
    Tack. Det är schysst av dig att passa mig på denna bänkpressardag. Jag har bara hört talas om en Ulf som tränar, och han gick på banskolan med min bror innan. Vi ses på gymmet!

Vet inte om du läser detta. men ja komemr en stund senare än halv fyra i dag, har ett viktigt ärende så.

Dags för första passet på en vecka. varit uppe i dalarna på lite ledighet och började med tunga knäböj idag, Kom till gymmet med bedövning i halva ansiktet efter ett tandläkarbesök:emo-thumb.

Knäböj; 20kg 1x 100kg 1×5 140kg 1×3 180kg 1×1 200kg 1×1 212kg 1×1 225kg 0 225kg 1x1PB! 230kg 1x1PB!

Lårcurl; 3×8

Benspark; 3×8

Blev ett bra pass idag. missade första på 225 men kom igen i den andra med en decimeter för djupt men kompencerade detta med en decimeter till godkänt djup i 230. Men jag är nöjd iallafall.

Tung böj! Var kul att passa. Tråkigt att du missade första på 225. Hade du inte gjort det, tror jag du haft kraft till att gå djupare och sätta 230 på rätt djup. Starkt jobbat, i varje fall!

sorry att ja inte svarat på ett tag nu. men har legat med influensa sen i torsdags nu. skit tråkigt men börjar bli bättre nu.

Får se om ja tar mig till gymme tpå onsdag eller det blir till helgen. Men du kör väll på som vandligt?

Första passet sedan influensan, och den har satt sina spår.. gått ner drygt fem kilo och styrkan kändes borta igår. Men mycket mat och hård träning så kommer vi tillbaka.

Marklyft; 90kg *5 120kg *5 150kg *4

Styrkevändningar; 50kg 2×5 70kg*4

Latsdrag 3×8

Sittande rodd 3×8

Biceps 3×5

Lät pass som kändes tungt, men bit igen och kör:|. Bänk ikväll(lördag)

Lutande bänk; 65kg *5 70kg *

Smal bänk; 70kg *5 80kg *5 100kg *4 80kg *5

Pec-Dec 3×5

Triceps 3×5

Axelpress 3×5

Lungt lördagspass men kändes väldigt bra!

Wille__ wrote:
    sorry att ja inte svarat på ett tag nu. men har legat med influensa sen i torsdags nu. skit tråkigt men börjar bli bättre nu.

Får se om ja tar mig till gymme tpå onsdag eller det blir till helgen. Men du kör väll på som vandligt?

Tjena. Nja, jag har också varit sjuk ett tag nu. Inte så farligt, egentligen, men man blir andfådd så fort man gör något. Då finns det ingen mening i att träna.

Illa med influensa. Aldrig bra att råka ut för sånt :/.

Wille__ wrote:
    Första passet sedan influensan, och den har satt sina spår.. gått ner drygt fem kilo och styrkan kändes borta igår. Men mycket mat och hård träning så kommer vi tillbaka.

Jag har själv märkt att ifall man tappar något fort, så kan man få tillbaka det igen, på lika kort tid. Fem kilo är en hel del, men det kan inte varit för mycket muskler i de där kilona.

Tänkte gå tillbaka till gymmet på onsdag, och förhoppningsvis har det släppt då. Vi kanske ses då?

Starscream wrote:
    Tjena. Nja, jag har också varit sjuk ett tag nu. Inte så farligt, egentligen, men man blir andfådd så fort man gör något. Då finns det ingen mening i att träna.

Illa med influensa. Aldrig bra att råka ut för sånt :/.

Jag har själv märkt att ifall man tappar något fort, så kan man få tillbaka det igen, på lika kort tid. Fem kilo är en hel del, men det kan inte varit för mycket muskler i de där kilona.

Tänkte gå tillbaka till gymmet på onsdag, och förhoppningsvis har det släppt då. Vi kanske ses då?

Ne dte e sant men det kommer igen men det rensar ur bra!, bara att äta ordentligt igen. NE jag tror inte det är enbart muskler i dom kilona utan det överblivna :|.

Ofasen, lite småförkyld då? tycker det brukar bli så då. Yes, jag kör tis/ons/fre/lör nu.

Knäböj; 100kg *5 130kg *4 160kg *4

Frontböj; 60kg 2×5 80kg 2×5

Biceps 3×5

Imorron blir det Bänk

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 177 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.