Mot SM-AF07

Home Forums Seriösa träningsjournaler Mot SM-AF07

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 156 total)
  • Author
    -LiNdA- wrote:
    Ah, en grisar vecka utan träning :P
    Uja, jag borde också kruta på lite mer på benen! Ska bli grymt spännande att se hur du utvecklas under året!
    Nä, dags att träna- Bröst och triceps ligger på schemat idag! :P

Hoppas kunna lägga på mig maximalt med muskler, men man får se är man skde fri osv så hoppas jag får ett topp år nästa år :)

Quote:
    tack kleine, kommer skippa rmträningen helt och lägga tyngsta vikten på ben och då SKA det bli en topp3, sen ska jag göra chins/dips året om istället för sissta 8 veckorna..hehe
    Hur går det för dig? bygger du något eller håller du ”bara” formen för grov är väl inget som man tjänar på i fitness va?

Ja armar har du ju så det är kanske ingen dum ide.Är det en split i bicepsen som syns på en av bilderna en tjej lade ut på forumet??
    Nja det hade inte skadat med lite muskler men har big problems få dom:D
    Håller på att dieta redan för att kunna träna det fria av bästa förmåga inom en snar framtid, är ganska tungt att göra allt nu, speciellt när jag inte tränat det på flera år.Sedan är det ju första gången i Sverige så jag har ingen aning vad dom kommer ha för kriterier.Vill dom ha någon ”inte för stor någonstans” har jag bra chans:pMen troligen kommer dom vilja ha AF/classic fysiker så då får jag hävda mig så gott det går.Kommer sedan Ryssar eller ngt…vågar man knappt tänka på:yikes:

Kleine wrote:
    Ja armar har du ju så det är kanske ingen dum ide.Är det en split i bicepsen som syns på en av bilderna en tjej lade ut på forumet??
    Nja det hade inte skadat med lite muskler men har big problems få dom:D
    Håller på att dieta redan för att kunna träna det fria av bästa förmåga inom en snar framtid, är ganska tungt att göra allt nu, speciellt när jag inte tränat det på flera år.Sedan är det ju första gången i Sverige så jag har ingen aning vad dom kommer ha för kriterier.Vill dom ha någon ”inte för stor någonstans” har jag bra chans:pMen troligen kommer dom vilja ha AF/classic fysiker så då får jag hävda mig så gott det går.Kommer sedan Ryssar eller ngt…vågar man knappt tänka på:yikes:

Haha jo det är möjligt att det kan vara det :happy:
    fan om jag fått en chins till godkänd och en dip så hade jag kommit till final, småå saker som avgör i AF men det är ju grejjen…

Haha jo inget man får över natten, dock ska jag göra allt detta år och bara fortsätta med basövningar med fria vikter…
    Ska bli mycket intressant att se hur du sätter ihop ditt fria program, hoppas du får lite motspelare med då, så ryssarna är grymma eller?

Tjena, har pratat med mina bröder nu, dom säger att dom har tagit rätt mycket bilder och kommer bränna ihop cd-skivor med alla då dom är för stora för att maila.
    Tror det var en hel del jämnförande bilder så du borde ju kunna dyka upp en hel del.

Men jag skulle kunna kolla över och sen skicka en skiva med bilder till dig, är ju alltid kul att dokumentera, glömde det helt förra året och det var tråkigt att inte få några bilder från sin debut.

Kör hårt nu!

jiggen wrote:
    Denna vecka blir det ingen träning för att återhämta mig, sen ska jag fortsätta med basövningar och lägga mycket kraft på ben och träna armar MAX varannan vecka. För nästa år siktar jag på mer än bara SM 8)

Ambitiös snubbe och det uppskattas! :up: Kan inte året bara gå liiite snabbare!? :D

lovelysmile wrote:
    Ambitiös snubbe och det uppskattas! :up: Kan inte året bara gå liiite snabbare!? :

hehe jooo liiiiite snabbare önskar man det kunde gå:cry:, skippa vintern och sommaren sen är det dax :nod
    Nu ska det pumpas på……

Quote:
    Haha jo det är möjligt att det kan vara det
    fan om jag fått en chins till godkänd och en dip så hade jag kommit till final, småå saker som avgör i AF men det är ju grejjen…

Haha jo inget man får över natten, dock ska jag göra allt detta år och bara fortsätta med basövningar med fria vikter…
    Ska bli mycket intressant att se hur du sätter ihop ditt fria program, hoppas du får lite motspelare med då, så ryssarna är grymma eller?

Jo jag tror det är en split;)Inte illa med split i biccen, vill jag med ha ju!:bb:
    Och som du säger så är det små marginaler men det är väl härligt(Iallafall när dom är på din sida)Men du vet vad du går för så nästa gång kommer det bli kanon.
    Vet faktiskt inte 100%om ryssarna är extra bra men jag har för mig det.Dom har ju inte precis kassa gymnaster och grymma byggare så fitnesskillar har dom säkert.De enda jag har sett något av är Danskarna.Snygga fysiker på många men också medelbra fria program på de flesta men ett par grymma.Får se vad jag kan vaska ihop.
    Förresten såg jag dig i en tidning.Bra dipsbild på dig!!

Kleine wrote:
    Jo jag tror det är en split;)Inte illa med split i biccen, vill jag med ha ju!:bb:
    Och som du säger så är det små marginaler men det är väl härligt(Iallafall när dom är på din sida)Men du vet vad du går för så nästa gång kommer det bli kanon.
    Vet faktiskt inte 100%om ryssarna är extra bra men jag har för mig det.Dom har ju inte precis kassa gymnaster och grymma byggare så fitnesskillar har dom säkert.De enda jag har sett något av är Danskarna.Snygga fysiker på många men också medelbra fria program på de flesta men ett par grymma.Får se vad jag kan vaska ihop.
    Förresten såg jag dig i en tidning.Bra dipsbild på dig!!

haha jasså? vad hittade du den bilden???
    ska bli mk intressant att få se dit fria program sen, kommer garanterat komma och kolla :emo-thumb

Tävlingshelgen

Snygg bild med bilen!!
    Här har du en länk via en blogg som jag fick på dipsbilden ditt väloljade muskelmonster:P
    [http://zuzibuz.blogg.se/1190656865_lite_frn_af_i_lokalbl.html#comment]

Kleine wrote:
    Snygg bild med bilen!!
    Här har du en länk via en blogg som jag fick på dipsbilden ditt väloljade muskelmonster:P
    [http://zuzibuz.blogg.se/1190656865_lite_frn_af_i_lokalbl.html#comment]

haha jo tror den som var i ”lokalblaskan” var flera som har uppmärksammat det:o
    o föresten, det var inte tungt där utan det ser bara så ut :whistle:

jiggen wrote:
    Tävlingshelgen

med fina bilder!
    Kör hårt nu!
    Mvh/JB.

Quote:
    föresten, det var inte tungt där utan det ser bara så ut

Ha ha det visste jag väl att det inte var.Du var väl ute efter stilpoäng:p Jag brukar göra samma sak och sedan stannar jag strax under 30st för att jag inte vill göra för många:whistle:

Kleine wrote:
    Ha ha det visste jag väl att det inte var.Du var väl ute efter stilpoäng:p Jag brukar göra samma sak och sedan stannar jag strax under 30st för att jag inte vill göra för många:whistle:

haha o jag räknade ju iafs fel, räknade det till 47 dips så tänkte att du måste det ju se lite tungt ut..haha nedå!
    någon framgång med fisket då?

Är väl dax för en ny jornal nu, började min byggar träning i går och kör tungt nu eller så tungt som jag orkar iaf, är dock ganska klen nu.

Träningen ser ut så här nu

Mån: Framsida ben, vader
    Tis: Rygg, axlar
    Ons: Kardio
    Tor : bröst
    Fre: baksida ben, (armar var annan vecka)
    Kommer besera min träning helt på basövningar som, bänk,böj,chins,mark,dips,och tunga övningar med fria vikter

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 156 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.