Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Mot SM-AF07
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 augusti, 2007 at 13:48 #801357Anonym anvandareMember-LiNdA- wrote:Ja, jo .. vi får väl se hur dietandet går.. jag som älskar mat och gottisar! Men tanken är ju BF på lucia, det känns som en lagom nybörjar nivå?! Jag har väldigt dålig koll på de olika tävlingarna. Men jag har lååång väg kvar så kanske får det vänta tills nästa år..
Du har lång tid på dig, känn efter hur din kropp reagerar på olika träning och anpassa dig efter det så kommer du garanterat stå där i år, bara du ger dig fan på att du ska det så kommer du det!:up:
24 augusti, 2007 at 14:00 #801358Anonym anvandareMemberTräna hårdare! var ödmjuk! djupa benböj är vägen till all framgång!
ses på Lördag ”lillen”
24 augusti, 2007 at 14:05 #801359Anonym anvandareMemberpatric wrote:Träna hårdare! var ödmjuk! djupa benböj är vägen till all framgång!ses på Lördag ”lillen”
haha ”ok” då kör jag 2tim 45 min nu istället ,O)
Djupa jaa kör på MAX 80kg och djupa böj nu faktist!!!!Föresten, vad vill du jag ska ha på mig imorgon?
24 augusti, 2007 at 14:13 #801360Anonym anvandareMemberSer ut att ha packar på dig en hel del muskler där.
Bara att kämpa på formen så kommer det bli snyggt!
24 augusti, 2007 at 14:13 #801361Anonym anvandareMemberTor
Bröst
Rakbänk med hantlar
12kg*20
32kg*12
32kg*12
32kg*12Cabelcross drag uppifrån och ner
12kg*15
15kg*15
12kg*10
7,5kg*15Cabelcross men hantagen nerifrån och upp (sittande)
12kg*12*4Sendan lite trapz övningar
Avslutade passet med intervallträning på cyckel under 20 min
DVS hade lite och stå i så var ett snabbpass på 1,5 tim25 augusti, 2007 at 10:00 #801362Anonym anvandareMemberFan vad inspirerande! Kommer se skitbra ut efter ett par kilos avskalning till. KOmmer hålla ögonen på dig jiggen! BLir kul
27 augusti, 2007 at 09:35 #801363Anonym anvandareMemberdeffadkille wrote:Fan vad inspirerande! Kommer se skitbra ut efter ett par kilos avskalning till. KOmmer hålla ögonen på dig jiggen! BLir kulhaha det tycker jag du ska!!!
Kul att man kan inspirera någon :up:27 augusti, 2007 at 09:38 #801364Anonym anvandareMemberHelgen
Tog det helt lungt i lördags och i söndags körde jag 40 min cross på gymet och ett snabbt axelpass
Måndagen började med 35min morgonpromenad27 augusti, 2007 at 12:09 #801365Anonym anvandareMemberjiggen wrote:haha ”ok” då kör jag 2tim 45 min nu istället ,O)
Djupa jaa kör på MAX 80kg och djupa böj nu faktist!!!!Föresten, vad vill du jag ska ha på mig imorgon?
Koordinerar ni era outfits eller vad är detta?!
Kul med bilder herr fiskare! :up:27 augusti, 2007 at 12:47 #801366Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:Koordinerar ni era outfits eller vad är detta?!
Kul med bilder herr fiskare! :up:haha kanske ser lite fel ut om man inte vet var det handlar om:D
Var betterbodies fitnessday som jag var med på…Tack, mera bilder kommer 😮
27 augusti, 2007 at 13:20 #801367Anonym anvandareMemberJa, att planera kosten i sig är inte några problem, det är väl mest motivationen som man skulle behöva coachning med, och det får man ju gott om här! Jag blev faktiskt så jävla motiverad att jag började min Diet idag! Nu ska jag köra den hårt 8 veckor med 1 ätardag/vecka. Så får vi se hur det går!
27 augusti, 2007 at 13:23 #801368Anonym anvandareMember-LiNdA- wrote:Ja, att planera kosten i sig är inte några problem, det är väl mest motivationen som man skulle behöva coachning med, och det får man ju gott om här! Jag blev faktiskt så jävla motiverad att jag började min Diet idag! Nu ska jag köra den hårt 8 veckor med 1 ätardag/vecka. Så får vi se hur det går!Fan vad kul för dig :up:
Men tänk på att äta tillräckligt, såg lite klent ut på din ”matlista”
Ätardagar är bra, något att se fram imot, sj hade jag min sissta ätardag i lördags:(
Kör hårt och håll oss uppdaterade :up:27 augusti, 2007 at 13:34 #801369Anonym anvandareMemberjiggen wrote:Fan vad kul för dig :up:
Men tänk på att äta tillräckligt, såg lite klent ut på din ”matlista”
Ätardagar är bra, något att se fram imot, sj hade jag min sissta ätardag i lördags:(
Kör hårt och håll oss uppdaterade :up:Jaha, bör jag äta mer med andra ord?! Fan va gött. ”Matlistan” är ungefär det jag orkar äta på en dag, men jag kanske borde proppa i mig mer ?!
Tänkte ligga på ett kcal intag på ca 1700 om dagen. Och enligt den dieten jag går efter så var det ungefär det jag skulle äta idag. Men jag ska sammanställa allt i datorprogrammet sen och se hur den dagliga energifördelningen ser ut! Men det får bli efter jobbet..Ja, jag ska fan göra mitt bästa!
Ska be nån snäll sate och ta lite bilder också .. så man ser lite before and after .. det är ju alltid skoj .. kanske.27 augusti, 2007 at 13:37 #801370Anonym anvandareMember-LiNdA- wrote:Jaha, bör jag äta mer med andra ord?! Fan va gött. ”Matlistan” är ungefär det jag orkar äta på en dag, men jag kanske borde proppa i mig mer ?!
Tänkte ligga på ett kcal intag på ca 1700 om dagen. Och enligt den dieten jag går efter så var det ungefär det jag skulle äta idag. Men jag ska sammanställa allt i datorprogrammet sen och se hur den dagliga energifördelningen ser ut! Men det får bli efter jobbet..Ja, jag ska fan göra mitt bästa!
Ska be nån snäll sate och ta lite bilder också .. så man ser lite before and after .. det är ju alltid skoj .. kanske.Jupp det är ju ett måste
alltid kul att se hur kroppen förendras!
Tycker att det låter som väldigt lite protein som du får i dig, men kanske jag som har fel:| …Själv försöker jag hålla mig på ca 3gr per kroppskg, så du bör ju ligga på 150-170gr i alla fall.!Lycka till nu:up:
28 augusti, 2007 at 09:24 #801371Anonym anvandareMemberMån
Träning på BTB, Grymmaste gymmet i karlstad:up:
Började med dipps, 33,25,15
Bänkpress 80kg*14*4
hantelflyers 18kg*12*4
Bröstpress i maskin 50kg*12*4
Flyers i cablar 10kg*12
12kg*10
15kg*12
Avslutade med 30min på Maskin+Gick hem (5km)Fettmätning hos Cia idag, ska bli spännande
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.