Mot SM-AF07

Home Forums Seriösa träningsjournaler Mot SM-AF07

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 156 total)
  • Author
    jiggen wrote:
    matschema fram till tävlingen blir följande:

08.20-2äggvitor, 50gr räkor, 1halv dl svamp+proetindrink
    10.30.samma som åvan men ingen drink
    12.00 kyckling 250gr med sallad
    15.00 samma som åvan
    16.30 en halv protein drink
    19.30 protein drink
    20.30 kyckling med sallad
    Före sängen 1 nattprotein

Hårt men det är bara att bita ihop 8)

Lycka till Henrik!

Tommy A wrote:
    Lycka till Henrik!

Tack tommy men hur ska jag ta det?, ”lycka till” som att det där blir en plåga! :p

Tisdag
    Körde ett bra ryggpass igår, bra pump men inget tryck, men bero på att jag ligger på 10gr kolhydrater om dagen :| men bara att bita ihop

Ons
    Försov mig idag så blev bara 17 min intervaller i morse.
    Blir triceps senare under gympass nr2

jiggen wrote:
    Tack tommy men hur ska jag ta det?, ”lycka till” som att det där blir en plåga! :p

Kostprgrammet var tufft men kommer nog ge resultat. Som sagt lycka till med allt både kost, form, träning o tävling. Själv är jag så svag nu men hoppas verkligen jag återhämtar mig lite innan tävling annars kommer det inte gå bra.

Tommy A wrote:
    Kostprgrammet var tufft men kommer nog ge resultat. Som sagt lycka till med allt både kost, form, träning o tävling. Själv är jag så svag nu men hoppas verkligen jag återhämtar mig lite innan tävling annars kommer det inte gå bra.

jo, börjar värkligen känna av det nu och som du skrev så är jag svag nu. men det kommer nog gå fint för dig, tror på en bra placering för dig! kämpa på in i det sissta så ses vi snart, bruna och fina :up:

ONS
    Körde ett lätt tricepspass, krkar inte skriva ner övningarna men ligger på ca 4*4 nu med 20-35 reps

TOR
    Morgon cardio, försov mig dock så blev bara 20min intervaller
    Blir axlar idag på pass nr 2 med blowout :emo-thumb kör det lite då och då nu för att kolla så att skinnet inte sväller på mig

Fre
    Började med morgoncardio på gymmet, intervaller (70-20) under 27min
    Sen blir det lite biceps, mage på gympass nr 2 idag.

Är skapligt sliten i kroppen men har bra ork men är grymt trött på kvällarna men med nya upplägget så är kv-promenaden bortplockad och det känns båfe bra och skönt :)

Kom igen nu bara 8 dagar kvar, det är bara att ösa in i det sista så man blir nöjd!

Ska bli kul att möta på scen.
    Kör hårt nu!!!

Sen får vi gå ut på kvällen och käka nått gott :emo-thumb

Martin. wrote:
    Kom igen nu bara 8 dagar kvar, det är bara att ösa in i det sista så man blir nöjd!

Ska bli kul att möta på scen.
    Kör hårt nu!!!

Sen får vi gå ut på kvällen och käka nått gott :emo-thumb

Jo fan nu kan man ju inte hoppa av precis ;)
    men är fan tung i år, men bara det sissta går ihop sig så…

hehe oja, några andra som ville ut också, finns nog även risk för en öl eller 2 :|

Måndag
    Sissta veckan före, känns skönt som attans. och vikten har bråkat lite med mig på sisstonde men det har släppt såg jag när jag vägde mig i morse. 94.4kg så kanske kan bli okej endå :)

Började dagen med cardio på gymmet som vanligt,
    sen kommer jag köra helkropp mån-ons sen blir det vila och ladda på med carbs :P

jiggen wrote:
    Måndag
    Sissta veckan före, känns skönt som attans. och vikten har bråkat lite med mig på sisstonde men det har släppt såg jag när jag vägde mig i morse. 94.4kg så kanske kan bli okej endå :)

Började dagen med cardio på gymmet som vanligt,
    sen kommer jag köra helkropp mån-ons sen blir det vila och ladda på med carbs :P

Kul känns som du är på gång! Vart mycket kommentarer i Fredags från oss alla vilket kanske bara rörde till det i skallen för dig. Är det bästa att lyssna bara på en person men ändå lite nyfiken på hur du gjorde med maten under helgen:)

Kom igen nu det är snart dags för fyllning. Sen sak vi ösa på med chins och dips.

Har det inte släppt riktigt som du velat?
    Känns ju iofs inte som det släpper som man vill någon gång.

Du är riktigt tung i år alltså. Kommer nog se bra ut i symmetrin ;)

Började dagen med cardio på 25min
    Sen blir det helkroppspass idag och imorgon sen en efterlängtad vila under tor-fre tills det är dax, fyller med salt och vättska nu så känner mig lite plumsig nu

Kör hårt jiggen, ska bli skoj att se utvecklingen.

TT

Rock ON!
    Ska bli KUL att se dig till helgen!
    Good luck! /J.

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 156 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.