Mot SM-AF07

Home Forums Seriösa träningsjournaler Mot SM-AF07

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 156 total)
  • Author
    GymTT wrote:
    Kör hårt jiggen, ska bli skoj att se utvecklingen.

TT

tack, ska göra mitt bästa:up:

superberggren wrote:
    Rock ON!
    Ska bli KUL att se dig till helgen!
    Good luck! /J.

tja..
    kul med att det kommer lite publik i alla fall 8)
    tack ska du ha, ska kriga in i det sissta :P

Ända in i kaklet nu!!!

syns på registreringen på fredag då. jag kommer att springa runt med nån töntig coachbricka ;)

Pepz wrote:
    Ända in i kaklet nu!!!

syns på registreringen på fredag då. jag kommer att springa runt med nån töntig coachbricka ;)

haha bättre med en coachbricka än ingen alls.
    Säj gärna hej om jag är förvirrad och ser grinig ut, men det är jag inte :emo-thumb

ONS
    Intervallcardio som vanligt under 25-27min började jag dagen med
    sen kör jag gymträningen efter jobbet och blir helkropp idag, och sissta passet före tävling så har 2 helt träningsfria dagar så bli mk skönt, mår lite si sådär nu, fyller med lite salt men stryper salt imorgon och fyller med dom efterlängtade kollisarna

Skickar en massa good vibrations! Håll ut! Nu är det nära! Du grejjar detta lätt som en plätt!

-LiNdA- wrote:
    Skickar en massa good vibrations! Håll ut! Nu är det nära! Du grejjar detta lätt som en plätt!

tack :)
    jodå håller ut i det sissta, har varit sådär under denna diet gick skitbra i början men sen gick det ner segt och gick bra nu sissta 2 veckorna, vet iaf hur jag ska ändra upplägget tills nästa diet 8)

Nu måste du ju snart börja ladda :D Det är grejer det!!!

Jag började precis själv öka på carbsen, det är gött att va mätt för en gång skull…

Martin. wrote:
    Nu måste du ju snart börja ladda :D Det är grejer det!!!

Jag började precis själv öka på carbsen, det är gött att va mätt för en gång skull…

haha jadu mätt, när var man det sisst ;)
    kommer börja ladda lite smått imorgon em och hela fre. och det är pga att jag har käkat så lite kollisar under dom sissta 3 veckorna så vill inte ladda för mycket när kroppen inte är riktigt van, ska iaf hem och koka potatis ikväll :emo-thumb
    hur laddar du ???

jiggen wrote:
    haha jadu mätt, när var man det sisst ;)
    kommer börja ladda lite smått imorgon em och hela fre. och det är pga att jag har käkat så lite kollisar under dom sissta 3 veckorna så vill inte ladda för mycket när kroppen inte är riktigt van, ska iaf hem och koka potatis ikväll :emo-thumb
    hur laddar du ???

Jag har ju inte behövt dra ner så hårt på kolisar som tur är.
    Jag laddar med potatis vad annars i stora mängder, blir ruggit torrt och tråkigt när man börjar strypa vätskan till det. Kör även lite vitargo idag.

Du då är det potatis som gäller bara också eller?

Martin. wrote:
    Jag har ju inte behövt dra ner så hårt på kolisar som tur är.
    Jag laddar med potatis vad annars i stora mängder, blir ruggit torrt och tråkigt när man börjar strypa vätskan till det. Kör även lite vitargo idag.

Du då är det potatis som gäller bara också eller?

Jo laddar med potatis enbart med, dock kör jag lite färsk kyckling med.
    laddade med ris med kanel förra året, gott som busen men fick inte något bra tryck av det så ”potäter” gäller iår, nästan så att man längtar :P
    Hur känner du dig formmässigt? sj känner jag att jag hade kunnat dra ner mig lite till och hade behövt en vecka till känns det som….

jiggen wrote:
    Jo laddar med potatis enbart med, dock kör jag lite färsk kyckling med.
    laddade med ris med kanel förra året, gott som busen men fick inte något bra tryck av det så ”potäter” gäller iår, nästan så att man längtar :P
    Hur känner du dig formmässigt? sj känner jag att jag hade kunnat dra ner mig lite till och hade behövt en vecka till känns det som….

Binder väl lite mer vätska med ris kan jag tänka mig. Fast visst låter det gott :P

Formen, man önskar ju att man var i ”byggar form” men det ska man ju inte va i AF och det funkar ju inte heller med styrka, fast det känns bra faktiskt, benen har släppt riktigt bra över kroppen också, magen hade jag kanske viljat ha bort lite till på, fast jag är får nog säga tt jag är riktigt nöjd ändå. Man är ju lite velig och nojig.

Blir det någon mer tävling för dig i år sen då?

Ska bli riktigt kul att tävla, lite synd att vi bara är 9 pers bara.

Martin. wrote:
    Binder väl lite mer vätska med ris kan jag tänka mig. Fast visst låter det gott :P

Formen, man önskar ju att man var i ”byggar form” men det ska man ju inte va i AF och det funkar ju inte heller med styrka, fast det känns bra faktiskt, benen har släppt riktigt bra över kroppen också, magen hade jag kanske viljat ha bort lite till på, fast jag är får nog säga tt jag är riktigt nöjd ändå. Man är ju lite velig och nojig.

Blir det någon mer tävling för dig i år sen då?

Ska bli riktigt kul att tävla, lite synd att vi bara är 9 pers bara.

Jo sant att man vill det, nåja men är ju bara lite extra nojig men formen får väl duga. ligger ju ca 12.5kg- så formen måste vara bättre än vad den var i sommras iaf ;)

jo tyvärr känns som resultatet inte kommer bli rättvist, men behöver ju inte slå många för att man ska få ett högt resultat, förra året var det lite mera ”krig”…kör på in i det sissta så ses vi i övermorgon :up:

jiggen wrote:
    Jo sant att man vill det, nåja men är ju bara lite extra nojig men formen får väl duga. ligger ju ca 12.5kg- så formen måste vara bättre än vad den var i sommras iaf ;)

jo tyvärr känns som resultatet inte kommer bli rättvist, men behöver ju inte slå många för att man ska få ett högt resultat, förra året var det lite mera ”krig”…kör på in i det sissta så ses vi i övermorgon :up:

Haha, jag tror inte din form är så dålig efter bilden man såg från AF-campen.

Iofs så har man ändå ett par riktigt bra måttstockar i Seth, Ako och Jesper så det är ju att slå dom som blir målet. Dom är i mitt tycke dom mest kompletta AF killar som jag känner till i 180+ förutom mig själv då :p.

Dom andra anmälde känner jag inte till. Men blir nog hård konkurrens.

Tor
    Körde ett helkroppspass igår (förutom ben) med 20-35 reps lite seg träning nu men körde sissta passet igår. kör kanske en kvällspromenad i kväll om det känns okej

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 156 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.