Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Mot SM-AF07
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 september, 2007 at 20:10 #801432Anonym anvandareMember
Bra SM.
Trevlig var du oxå !
24 september, 2007 at 09:43 #801433Anonym anvandareMemberPepz wrote:Bra SM.Trevlig var du oxå !
tack det samma :up:
ses på scen snart då va????24 september, 2007 at 09:51 #801434Anonym anvandareMemberSM 07
Började med inmätning/vägning på fre kväll. mätte in på 190cm/92,5kg
men såg att värkligen alla i min klass såg grymma ut och började bli väldigt osäker på mig själv.Lördagen
Fysikrond1
Kändes bra faktist och skulle upp och bara ha kul och allt flöt på bra och kom upp på den första särbedömningen och fick möta mig mot ako,seth,jesper slutade som 4a i fysiken så var MER än nöjd då, mitt mål var satt att jag skulle förbättra mig i fysiken och det fick jag mycket bra respons på.Styrkan
Började med chins, fick upp 23st som kändes klockrena och nytt tävlings PB men fick 4st underkända och det bar ett bukslag
Dipsen fick jag upp 32st men hade som mål 35st men fick bara en underkänd där men fick bara placering 6 och det för dom där j*%¤#lar chinsenHinderbanan
Hade inte kunnat träna någon kondition alls pga en benskada men körde på så mycket som jag orkade, fick ingen bra tid, dvs 2,20sec och där förlorade jag min plats till finalen för jag hade hålt formen under dagen så den kändes mk bra..så slutade som 7a men spelar mig ingen roll för har förbättrat mig mycket i symetrin samt lite i styrkan och fick mycket bra kritik från flera dommare efter tävlingen som var ”impad” av min fysik och som trode på mig stenhårt inför nästa år. och tills nästa år har jag en liten plan som jag smider på nu…:ph34r:24 september, 2007 at 10:51 #801435Anonym anvandareMemberGratulerar! Gick ju jättebra och nästa år kommer det att bli ännu bättre. You should be VERY proud dude! :nod
MVH
Mina24 september, 2007 at 10:54 #801436Anonym anvandareMemberNågra bilder, ena är dagen före sm och andra på söndagen då man har fyllt på med massa kolhydrater i flytande och hård form :pop:
24 september, 2007 at 10:57 #801437Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:Gratulerar! Gick ju jättebra och nästa år kommer det att bli ännu bättre. You should be VERY proud dude! :nodMVH
MinaTack så mycket mina, nja är ju blandade känslor. mitt mål var att bli bättre i fysiken iår och det fixade jag, bättre än förväntat…men sen behöver jag träna upp mig på hinderbanan med nästa år så har jag helt andra planer i sikte :ph34r:
25 september, 2007 at 00:34 #801438Anonym anvandareMemberEtt stort GRATTIS!! En 7:e plats var verkligen inte illa. Klart man allra helst vill vinna, men satan igatan – du vann ju ändå på många sätt! Du ska se att nästa år (om du nu tävlar) hamnar du topp 3!!
25 september, 2007 at 06:44 #801439Anonym anvandareMemberjiggen wrote:Några bilder, ena är dagen före sm och andra på söndagen då man har fyllt på med massa kolhydrater i flytande och hård form :pop:Fan vad snygg ”sido pose bilden blev!”Formen kom bra på slutet ser det ut som.(inte för du var kass innan;)) Verkar som du gjort en suverän tävling. Skitbra resultat i styrkan(inte minst med den vikten) och gick ju bra i symetrin med. Fortsätter du utvecklas som du gör håller jag dig topp 3 nästa år:emo-thumb Grymt bra jobbat!!
25 september, 2007 at 09:05 #801440Anonym anvandareMemberSå länge man gör sitt BÄSTA är man en VINNARE inombords!
Grymt bra krigat!
You rock!
Ciao25 september, 2007 at 09:12 #801441Anonym anvandareMember-LiNdA- wrote:Ett stort GRATTIS!! En 7:e plats var verkligen inte illa. Klart man allra helst vill vinna, men satan igatan – du vann ju ändå på många sätt! Du ska se att nästa år (om du nu tävlar) hamnar du topp 3!!njae är väldigt missnöjd med en 7e plac och trode jag skulle knipa 4e placeringen, men 4 eller 7 skit samma, nästa är ska jag ha en medalj
och JA ska lägga all kraft på att bygga nu sen nästa år kommer jag nog vara med på ett par st tävlingar minst.
Hur går det för dig nu då????Kleine wrote:Fan vad snygg ”sido pose bilden blev!”Formen kom bra på slutet ser det ut som.(inte för du var kass innan;)) Verkar som du gjort en suverän tävling. Skitbra resultat i styrkan(inte minst med den vikten) och gick ju bra i symetrin med. Fortsätter du utvecklas som du gör håller jag dig topp 3 nästa år:emo-thumb Grymt bra jobbat!!tack kleine, kommer skippa rmträningen helt och lägga tyngsta vikten på ben och då SKA det bli en topp3, sen ska jag göra chins/dips året om istället för sissta 8 veckorna..hehe
Hur går det för dig? bygger du något eller håller du ”bara” formen för grov är väl inget som man tjänar på i fitness va?25 september, 2007 at 09:14 #801442Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Så länge man gör sitt BÄSTA är man en VINNARE inombords!
Grymt bra krigat!
You rock!
Ciaonåja du vet hur det är …hade jag kört lite striktare på chinsen sååå…..men tack, nästa år så :nod
25 september, 2007 at 09:16 #801443Anonym anvandareMemberDenna vecka blir det ingen träning för att återhämta mig, sen ska jag fortsätta med basövningar och lägga mycket kraft på ben och träna armar MAX varannan vecka. För nästa år siktar jag på mer än bara SM
25 september, 2007 at 13:10 #801444Anonym anvandareMemberjiggen wrote:nåja du vet hur det är …hade jag kört lite striktare på chinsen sååå…..men tack, nästa år så :nodå KÖTTA på ända in i kaklet fram tills nästa år!
Håller tummar och tår!
Rock ON!!!:up:25 september, 2007 at 13:24 #801445Anonym anvandareMemberjiggen wrote:Denna vecka blir det ingen träning för att återhämta mig, sen ska jag fortsätta med basövningar och lägga mycket kraft på ben och träna armar MAX varannan vecka. För nästa år siktar jag på mer än bara SMAh, en grisar vecka utan träning
Uja, jag borde också kruta på lite mer på benen! Ska bli grymt spännande att se hur du utvecklas under året!
Nä, dags att träna- Bröst och triceps ligger på schemat idag!25 september, 2007 at 14:16 #801446Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:å KÖTTA på ända in i kaklet fram tills nästa år!
Håller tummar och tår!
Rock ON!!!:up:Oja, det vet du :up:
la på mig 2,5kg förra året och det ska jag fortsätta med :nod -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.