My road to Sm 2007!

Home Forums Seriösa träningsjournaler My road to Sm 2007!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 170 total)
  • Author

Thanks mannen :D
    Det var mkt bra klass i år på Juniorerna Mike och krågen gav mkt bra motstånd :up: ! Som roligast o vinna när man vet man fått grymt motstånd med 8)

Aziz_karnabi;410106 wrote:
    hehe martin du snackar om att jag har sjuka axlar :) vaffan har inte du då? du e min homie… you know axlar is the shit=) du satte dieten klockrent och allt perfekt…

tycker synd om de som tävlade mot dig det var lite väl mkt klasskilnad… tycker krågen ser alldeles för slät och liten ut jämfört med dig… den andra ser bra ut men ahh du e lite för bra=) fortsätt så gubben.. QUOTE]

Thanks Bro :D Ja kände verkligen var nått magisk med dom när jag drog på dom till Söndagen :P :D

Jimmy Jönsson wrote:
    What can i say ? Got damn bro..you look good

Och dom där poseringskalsongerna känner jag igen, där e nåt speciellt me dom hehe.

Det var säkert den där barnmatsmixen som gjorde det;)

:D tror jag med fast magen gillade inte den sura konsistensen som blev av de :D

Silvia wrote:
    Det var säkert den där barnmatsmixen som gjorde det;)

Grattis Martin till en jävulskt bra prestation på SM och helt klart har du förbättrat dig mycket:emo-thumb
    Lycka till framöver och det ska bli roligt att följa dig fortsättningsvis:D

Tack så jätte mkt Micke:D! Mycket tråkigt att du mådde som du gjorde under tävlingen:( och fick bryta.
    Led verkligen av att se dig helt utslagen där under filten :(. Hoppas du tar nya tag trots detta o satsar vidare :)

mickebodyb wrote:
    Grattis Martin till en jävulskt bra prestation på SM och helt klart har du förbättrat dig mycket
    Lycka till framöver och det ska bli roligt att följa dig fortsättningsvis

Håller med övriga, grattis.

Mäktiga bilder mannen, shit alltså ser så jävla brutalt ut. Martin da Man alltså :). PEACE

Martin.P wrote:
    some more :)

var e smilet :what::D

GRATTIS Till guldet och en snyggt genomförd tävling, såg riktigt bra ut även mot seniorerna!!! … såg dig ”bara” på scen så fick aldrig chansen att hälsa…. men det tar vi näst gång!!

Sköt om dig:up:

Gryyymt! :D

Tack så mkt mannen!Ja var lite synd aldrig fick syn på dig! men antar ni ska till Lucia då lär vi ses där
    Take Care Mannen

Johan Ederer wrote:
    GRATTIS Till guldet och en snyggt genomförd tävling, såg riktigt bra ut även mot seniorerna!!! … såg dig ”bara” på scen så fick aldrig chansen att hälsa…. men det tar vi näst gång!!

Sköt om dig:up:

Martin.P wrote:
    Tack så mkt mannen!Ja var lite synd aldrig fick syn på dig! men antar ni ska till Lucia då lär vi ses där
    Take Care Mannen

martin akta dig nu mannen i am after you :) someday me and you on stage :emo-thumb Cutler VS Coleman :p nä skojjar ser jävligtr bra ut.. syns på Luciapokalen :up:

:up:emo-thumb:emo-thumb

ZONE

yeah cool tummar upp från freaky Zone :up:

zonecapone wrote:
    :up:emo-thumb:emo-thumb

ZONE

Some cool shoots take by Hubas! rikitigt grymma bilder den killen tar :up::up:

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 170 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.