My road to Sm 2007!

Home Forums Seriösa träningsjournaler My road to Sm 2007!

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 166 through 170 (of 170 total)
  • Author
    Martin.P wrote:
    Some cool shoots take by Hubas! rikitigt grymma bilder den killen tar :up::up:

Ser jävligt bra ut mannen ! , Tycker du är lita av en förebild , du endast 21 år gammal och ser ut som du gör , det är grymmt ! :)
    Keep on with your hardcore training !

Grattis till Guld!

Så nu är jag nyfiken på hur du har tänkt träna för att förbättra benen så att de kommer ikapp överkroppen. Vad är planen?

tack!
    Planen är att kunna köra benen hela nästa år stenhårt utan uppehåll förra året träna ja benen typ endast 5-6mån innan tävling typ på grund av en rejäl skada som gjorde att jag ej kunde träna ben på många månader o ej gå utan kryckor heller på bra tag

Timme wrote:
    Grattis till Guld!

Så nu är jag nyfiken på hur du har tänkt träna för att förbättra benen så att de kommer ikapp överkroppen. Vad är planen?

Martin.P wrote:
    tack!
    Planen är att kunna köra benen hela nästa år stenhårt utan uppehåll förra året träna ja benen typ endast 5-6mån innan tävling typ på grund av en rejäl skada som gjorde att jag ej kunde träna ben på många månader o ej gå utan kryckor heller på bra tag

That sucks! (kryckorna och hela det paketet) :(

Men gött att du nu kan träna dem hårt och länge! gött gött gött!

edit: Du har sjukt grymma triceps i ”side triceps”

Grattis (bättre sent än aldrig) :)
    Lägg upp några bilder på lats drag ala flex wheeler så man får ett tips på en ny rygg övning! :)

Viewing 5 posts - 166 through 170 (of 170 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.